deze is al van een tijdje geleden:

deze van vorige week

en deze van gisteren:

de laatste vind ik zelf het mooiste geworden

erg verslavend is het wel om t-shirts te verfen, begin er nu toch al wel veel te krijgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
(ik zei toch dat het verslavend is
)
.
. 
crossmonster schreef:leuk joh!! je moet echt n handeltje beginnen !!!
ik dacht even dat het stickers waren ofzo!
netjes man !
idd ben ik ook helemaal weg van die zwarte !!! echt prachtig!
misschien kun je als je veel verf tegelijk inkoopt , korting krijgen in de winkel?
ik weet zeker dat veel mensen op bokt zo'n shirtje willen !!
, heb mijn eerste shirtje een jaar geleden geverft (heel groot gerrit de huisslak van spongebob
) en heb die heel vaak aan gehad en de was gedaan en die ziet er nog steeds heel goed uit
.
.
, heb al meerdere pb's gehad van mensen met interesse
) en dan kon ik dat papier op de kussensloop leggen en met de strijkbout erover en dan drukte het op de stof. Zelf hoefde ik dan alleen nog maar in te kleuren. Doe jij dit ook zo?
, maar ik ben wel van plan om deze nog te maken, de bovenste ben ik ook mee bezig om te customizen (van een rainbow flash )
IcePrincess schreef:mientjeuh, is niet m'n petal blossem custom, die heeft een ander symbool, maar ik ben wel van plan om deze nog te maken, de bovenste ben ik ook mee bezig om te customizen (van een rainbow flash )
ik heb de plaatjes van de pony's gewoon van internet geplukt, dan teken ik ze over op de stof (voor zover dat gaat), dan verfen en als laatste de zwarte lijntjes eroverheen
, heb ik geen speciale pen voor nodig 
, wordt overspoeld met pb's van mensen die een shirtje willen en als ik vraag wat is een my little pony
(weet eigenlijk niet of ik daar wel zo blij mee ben, zo ben ik straks natuurlijk niet orgineel meer
)