[FOTO] Het begin...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

[FOTO] Het begin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 16:08

De afgelopen weken stonden in het teken van zelfs in het weekend om 5 uur mijn bed uit rollen. De reden, het is weer lente en in mijn hoofd gonsde het van de ideeën om de lente in al zijn pracht op de foto te zetten. Na heel wat rondjes rijden door de polder op zoek naar de mooiste bollenvelden, alle deuren in de dorpen af om te achterhalen bij wie het veld hoort (want alsjeblieft, vraag altijd eerst toestemming aan de boer voordat je het veld op gaat) en enorm veel koppen koffie om het gapen tegen te gaan, wil ik het graag officieel maken:

Het is weer lente!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding
Backyard

Afbeelding

Afbeelding
The odd one out

Afbeelding
Morning!

Afbeelding

Afbeelding
Double Dutch

Afbeelding
Swipe to the left

De meeste velden zijn ontdaan van hun bloemenpracht. Nu weer eens bedenken wat het nieuwe thema wordt *-:)

kimwilliam

Re: [FOTO] Het begin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:10

mag ik vragen hoe de laatste 2 foto's heb gemaakt ? met een drone?

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:14

Wat een prachtige foto’s!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 16:16

kimwilliam schreef:

De laatste twee foto's zijn inderdaad gemaakt met een drone. Dat is het nieuwste speeltje in de collectie. En het is verdraaide lastig! Ik heb hem nu al een jaar in mijn bezit maar dit zijn de eerste foto's die ik goed genoeg vind dat ik ze ook durf te tonen in het openbaar. Waar ik met mijn gewone camera een aardig idee heb van composities en perspectieven met de verschillende lenzen en hoe ik daarmee het beeld dat ik in mijn hoofd heb kan vastleggen, blijkt dat met een drone toch iets heel anders te zijn.

En stressvol, want hij heeft maar een batterijcapaciteit van 15 minuten, hij kan slecht tegen wind, soms verliest hij contact met de afstandsbediening en ik ben hem al een keer bijna kwijt geweest in een meertje :=

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:19

Wauw! Stuk voor stuk prachtig!!
Echt heel mooi! Kunnen zo aan de muur allemaal.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:21

Echt heel heel heel erg gaaf gedaan! Wat mij betreft moet je zeker doorgaan met die drone-foto's, want echt, die laatste zou zo bij mij aan de muur mogen! (allemaal trouwens, maar deze springt er voor mij echt uit) :j

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:21

Prachtig <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:22

Waanzinnig mooi! <3
Wat voor [***] heb je?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:24

maaikemuis schreef:
kimwilliam schreef:

De laatste twee foto's zijn inderdaad gemaakt met een drone. Dat is het nieuwste speeltje in de collectie. En het is verdraaide lastig! Ik heb hem nu al een jaar in mijn bezit maar dit zijn de eerste foto's die ik goed genoeg vind dat ik ze ook durf te tonen in het openbaar. Waar ik met mijn gewone camera een aardig idee heb van composities en perspectieven met de verschillende lenzen en hoe ik daarmee het beeld dat ik in mijn hoofd heb kan vastleggen, blijkt dat met een drone toch iets heel anders te zijn.

En stressvol, want hij heeft maar een batterijcapaciteit van 15 minuten, hij kan slecht tegen wind, soms verliest hij contact met de afstandsbediening en ik ben hem al een keer bijna kwijt geweest in een meertje :=

wij hebben ook een drone sinds een half jaartje en mijn stiefvader kan er al aardig mee overweg. hij vind fotografie ook erg leuk en filmpjes maken. ik denk dat je hem erg heb geïnspireerd als ik je foto's laat zien! we roepen al een tijdje van: ter land (ik met mijn fotocamera) ter zee (hier moeten we nog wat op vinden voor foto's, dat lijkt me stiefvader namelijk ook erg gaaf) en ik de lucht ( de drone)

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:29

Wat een prachtige foto's...!!! <3

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:31

Wat een prachtige foto's <3 heerlijke sfeer. Krijg het gewoon warm ervan ;)

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 16:34

Dankjulliewel voor de lieve commentaren! <3

NadjaNadja schreef:
Echt heel heel heel erg gaaf gedaan! Wat mij betreft moet je zeker doorgaan met die drone-foto's, want echt, die laatste zou zo bij mij aan de muur mogen! (allemaal trouwens, maar deze springt er voor mij echt uit) :j

Dat vind ik leuk dat je dat zegt! Die laatste is er eentje die vrij ver bij mijn normale stijl af ligt en mijn gevoel zoiets is van 'kinda weird, but I think I like it'. Ik reed langs het veld dat ze bezig waren en had opeens een idee. Schat van een boer: 'kom morgen rond een uur of 2 maar langs, dan laat ik wel een stukje voor je staan'.

Captain schreef:
Waanzinnig mooi! <3
Wat voor drone heb je?

Ik heb een DJI Mavic Air. En het is echt super leuk speelgoed. De foto's zijn niet de 24mp resolutie die van mijn gewone camera af komt en je merkt wel dat de kwaliteit minder is. Eigenlijk moet ik er eens eentje groot af laten drukken om te kijken of dat wil. Want misschien ben ik wel enorm aan het pixelpeepen.

kimwilliam schreef:
wij hebben ook een drone sinds een half jaartje en mijn stiefvader kan er al aardig mee overweg. hij vind fotografie ook erg leuk en filmpjes maken. ik denk dat je hem erg heb geïnspireerd als ik je foto's laat zien! we roepen al een tijdje van: ter land (ik met mijn fotocamera) ter zee (hier moeten we nog wat op vinden voor foto's, dat lijkt me stiefvader namelijk ook erg gaaf) en ik de lucht ( de drone)

Ter zee ga je mij echt niet tegenkomen... Ik word al zeeziek bij de gedachte aan open water :') . Ik merk wel dat omstanders een drone vaak ergerlijk vinden. Tegenwoordig vraag ik dan ook maar toestemming om te vliegen en foto's te maken wanneer er mensen in de buurt zijn.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:38

Wat een prachtige foto's en wat een mooie sfeer.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:41

Wow prachtig!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:47

Dit is echt belachelijk, ik heb nog nooit zulke mooie foto’s op Bokt gezien. :')

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:53

wow dit is wel echt heel bizar mooi. ik dacht bij mezelf toen ik de 1e zag: wow dit is de gaafste. toen de 2e ook... de 3e ook... allemaal ontzettend mooi :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:55

Heel mooi!!

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:00

Absurd mooi.. hier kan ik heeeel lang naar kijken.. Top gedaan!

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:11

Heel erg mooi! Echt zo'n topic dat ik nog een keer terug klik om te kijken!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:14

Ooooohhhh mag ik de een na laatste aan de muur hangen? Alsjeblieft? <3 <3 <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:16

Wat een werkelijk prachtige foto's! De compositie, het licht, de hele sfeer.. écht heel erg knap gedaan. Vooral de twee foto's met een molen erop, ik blijf er maar naar kijken.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:18

Wat een prachtige foto's. Vind de sfeer heel erg prettig. Hier word ik gewoon helemaal vrolijk van :D

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:58

Waaaaauw wat een foto's! <3

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:10

Prachtig <3

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 20:21

Ohh jongens wat zijn jullie lief! :+: . Jullie hebben mijn dag helemaal gemaakt! Zo blij dat jullie helemaal vrolijk worden van de foto’s.

Spoiler:
(En ja, mijn werk is zeker te koop. Maar dan moet je me een berichtje even een berichtje sturen)