Ik ben wel benieuwd of iemand hier mee fotografeert en of diegene voorbeeld foto's heeft?
Mocht deze niet geschikt zijn, is er dan een soort gelijke lens voor die prijs die beter werkt voor dieren fotografie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan denk ik dat bovenstaande lenzen beter binnen jouw budget passen
Manon_S schreef:Bedankt iedereen voor de adviezen. Ik heb al een 70 - 300 mm van Tamron en gebruik deze idd voor actie foto's. Helaas is deze niet licht sterk, maar het gaat opzich wel. Heb je niet met de 50 mm dat als je portret foto's maakt van paarden dat deze niet wat vervormd/misvormd worden?
. 
Supervixen schreef:Ik heb deze lens ook en ik fotografeer er alleen portretten mee. Daarnaast heb ik ook de canon 70-200 2.8 en deze gebruik ik voor actiefoto's. Absoluut mijn beste foto aankoop ooit. Al een jaar of 10 plezier van.
. Ben aan het sparen voor op mezelf te gaan wonen fus voorlopig zit dat er nog niet in
. Supervixen schreef:Ik heb hem tweedehands gekocht op marktplaats toen voor 750 euro, maar dat is nog een heel bedrag. Het os het echter helemaal waard. Heb er in Afrika prachtige foto's mee kunnen maken.
. Manon_S schreef:Ik heb idd ook nog een kit lens en ook wel eens uitgeprobeerd bij de paarden. Je hebt dan gauw dat het hoofd wat groot lijkt in verhouding met het lichaam. Ligt er uiteraard ook aan vanuit welke hoek je het maakt.
Ik woon idd in Zwolle!
) maar ze zijn op internet erg enthousiast over de Yongnuo.. Misschien een idee voor jou? Leuke en goede lens voor een klein prijsje (69,-)