HI THERE!
2015 was een vernieuwd en tof jaar.
Hoewel de eerste maand zwaar poedersuiker begon met het verliezen van mijn hondje
en geen stage kunnen vinden en dus een half jaar vertraging oplopen,
werd het daarna alleen maar beter.
In maart kocht ik een nieuwe body en die moest natuurlijk ingewijd worden, en hoe!
Hoewel ik altijd riep dat shoots met mensen niets voor mij was, heb ik dit jaar toch bijna niet anders gedaan.
Ik ben er achter gekomen dat ik vooral fashion achtige shoots fantastisch vind om te doen,
omdat je er gewoon heel veel vrijheid in hebt en er allerlei 'gekke' dingen mee kunt doen.
2015 was een jaar vol FTP shoots, waarvan de meeste samen met mijn partner en crime Natasja__ hier op bokt.
Buiten het feit om dat het altijd enorm gezellig is, blijf ik het ook leuk vinden om te zien hoe onze foto's altijd zo anders zijn.
DIRTY DARKNESS
Het jaar begon in Februari, waarbij het moodboard het thema 'dirt' had.

DREAMY BOUDOIR
De volgende shoot was juist weer een heldere, zachte shoot.
Hier gingen we voor een boudoir achtige tint..

A DARK FAIRYTALE
Next; een super toffe shoot met Daisy. Een prachtige jurk en rookbommen in een bos it is!
Deze shoot was ook een keer samen met een andere fotograaf, namelijk Courses hier op bokt.
Ook hadden we bij deze shoot een visagiste, wat ik samen met Natasja eigenlijk nooit doe.
Zeker voor herhaling vatbaar, super leuke dag met een gezellig team en met toffe resultaten.

SUMMER HEAT
Toen het wat warmer begon te worden was het tijd voor een strandshoot.
Via Facebook een model gevonden en hoppa. Wat een geweldig model was dat,
ik heb nog nooit zo ontzettend veel goede foto's gehad waar ik amper iets aan na hoefde te bewerken.

VARIETY
Na de zomer helaas heel weinig tijd gehad voor shoots ivm afstuderen, maar toch nog wel iets gedaan!
Waaronder deze shoot, waarbij we verschillende moodboards hadden.
THE END
En als afsluiter de boktmeeting van een paar weken terug.. even eens een super dag!
Eveneens was dit waarschijnlijk de laatste shoot van het jaar, heel misschien eind december nog een keer,
maar omdat ik aan het afstuderen ben heb ik op het moment bar weinig tijd, helaas.

Als alles goed gaat studeer ik in Februari af en heb dan weer alle tijd om heerlijk aan de slag te gaan met shoots.
Ook wil ik komend jaar veel gaan reizen, dus wie weet staat het 2016 overzicht wel helemaal vol met foto's van reizen, haha.

ik vind je nieuwe logo er ook extreem goed bij passen, een beetje mysterieus maar vooral heel opvallend en strak, mega gaaf! Ben benieuwd naar je werk na je afstuderen en al je reizen