Ik ben Joys, ik ben 14 jaar en ik houd van fotograferen! De titel van het topic krijg ik vaak te horen, en dat vind ik eigenlijk wel grappig
Ik heb veel andere jaartopics gezien, dus heb ik mijn foto's ook eens op een rijtje gezet. Het jaar is natuurlijk nog niet om, maar toch wil ik mijn fotojaar graag met jullie delen. Ik fotografeer nu ongeveer anderhalf jaar. Het was trouwens heel lastig om maar 15 foto's uit te kiezen
JANUARI
Ik fotografeerde hier met een Canon EOS 1000D met 55-250mm lens, deze combi heb ik later dit jaar ingeruild na veel sparen ,maar dat zien jullie later wel. Zoek de scherpte

FEBRUARI
Ik heb in februari best aardig wat gefotografeerd, hier een foto van een vriendin van mij. De kleuren waren.. Uhm, dof?

MAART
Het weer klaarde wat op, de kleuren werden al iets minder dof. Zie hier de 36-jarige Maybe.

APRIL
Het weer werd beter en beter, en er kwamen mooie bloemen in bloei te staan. Daar heb ik uiteraard gebruik van gemaakt!

MEI
Deze maand ruilde ik na lang sparen mijn 1000D om voor een nieuwe Canon EOS 70D, wat een vooruitgang!

JUNI
Fotograferen op een wedstrijd.

JULI
Welsh cob Malou is de beste van deze maand.

AUGUSTUS
Het was weer feest, want ik ruilde mijn 55-250mm lens in voor een 70-200mm L F4 lens!
Wat een verbetering!! Ik heb echt heel veel gefotografeerd deze maand, hier een paar beelden.

SEPTEMBER
Horse event! Deze maand heb ik ook een aantal gewone shoots gedaan, maar helaas kan ik maar 15 foto's in het topic zetten.

OKTOBER
Een shoot voor een bedrijfje en twee hele gave meetings

NOVEMBER
En nu zijn we in november. De kleuren worden weer grauwer, máár ik weet nu wat ik daar tegen kan doen! Zoals aan het begin van het jaar te zien is, was kleuren regelen niet zo mijn ding, nu gaat het al veel beter. Van een doffe foto naar een kleurrijke foto
(bewust voor de scheve uitsnede gekregen)
Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik om de foto's zo op volgorde te zien!
Groetjes, Joys