Ik vroeg mij af of jullie dit een goed idee vonden:
Als fotografe loop ik vaak rond met toffe ideeën voor fotoshoots: echter kan het lastig zijn daar ook modellen voor te vinden. Er zijn wel facebook groepen maar deze zijn vaak specifiek op modellenwerk (met alleen mensen) gericht, het leek mij veel leuker om iets algemeners te hebben.
Daarom hier de vraag of jullie ook behoefte hebben aan een topic waar je:
- Als fotograaf je idee (en eventueel eisen) kunt neerzetten en dat geïnteresseerde modellen je kunnen PB'en
- Als model je idee (en eventueel eisen) kunt neerzetten en dat geïnteresseerde fotografen je kunnen PB'en
Alleen dan in dit geval ook wat breder: Je mag neerzetten of je TFP wilt of dat je er iets voor wilt vragen/iets voor over hebt, en het mag dan ook met dieren zijn (gezien we ook op een site zitten met veel dierenliefhebbers)
Daarnaast is het misschien handig om je locatie te vermelden.
En wanneer je dan iemand gevonden hebt, zet je even (net zoals het Luisterend oor topic) neer ''voorzien'', zodat je daarna niet overspoeld word door PB's

Het handigst/leukst is natuurlijk ook als je een klein moodboard erbij zet van het idee dat je wilt uitwerken.
In ieder geval, is hier animo voor?

Sorry als dit op bokt niet is toegestaan of als er al zoiets bestond trouwens, ik wist het niet zeker! Dan mag het topic natuurlijk weer verwijderd worden.