[CENTRAAL] Modellen/fotografen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

[CENTRAAL] Modellen/fotografen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 14:04

Hee bokkers!

Ik vroeg mij af of jullie dit een goed idee vonden:

Als fotografe loop ik vaak rond met toffe ideeën voor fotoshoots: echter kan het lastig zijn daar ook modellen voor te vinden. Er zijn wel facebook groepen maar deze zijn vaak specifiek op modellenwerk (met alleen mensen) gericht, het leek mij veel leuker om iets algemeners te hebben.

Daarom hier de vraag of jullie ook behoefte hebben aan een topic waar je:

- Als fotograaf je idee (en eventueel eisen) kunt neerzetten en dat geïnteresseerde modellen je kunnen PB'en
- Als model je idee (en eventueel eisen) kunt neerzetten en dat geïnteresseerde fotografen je kunnen PB'en

Alleen dan in dit geval ook wat breder: Je mag neerzetten of je TFP wilt of dat je er iets voor wilt vragen/iets voor over hebt, en het mag dan ook met dieren zijn (gezien we ook op een site zitten met veel dierenliefhebbers)

Daarnaast is het misschien handig om je locatie te vermelden.

En wanneer je dan iemand gevonden hebt, zet je even (net zoals het Luisterend oor topic) neer ''voorzien'', zodat je daarna niet overspoeld word door PB's :)

Het handigst/leukst is natuurlijk ook als je een klein moodboard erbij zet van het idee dat je wilt uitwerken.

In ieder geval, is hier animo voor? *\o/*

Sorry als dit op bokt niet is toegestaan of als er al zoiets bestond trouwens, ik wist het niet zeker! Dan mag het topic natuurlijk weer verwijderd worden.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:14

Fearn

Re: [CENTRAAL] Modellen/fotografen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 15:21

Maar is het niet leuk om dit ook op bokt te hebben? En die groep heeft ook (nog) niet zo heel veel leden :P

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 18:38

Niemand interesse? :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:48

Jawel hoor, lijkt me best fijn om iets 'betrouwbaars' te hebben :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:51

En dat de groep niet zoveel leden heeft klopt, maar je moet ergens beginnen. De groep bestaat pas twee maanden ongeveer, dus heeft ook nog veel potentie om te groeien. Bij de paarden en honden hebben we bij elk al rond de 60 portfoliomodellen die zich hebben opgegeven. Alleen de mensen moeten nog wat beter groeien.

Lijkt mij zelf iets te onoverzichtelijk voor op Bokt.nl. En volgens mij bestaat dit ook al op Bokt: [FM] Centraal portfolio modellen topic?

Loopt nu een beetje dood, maar is via Facebook verder gegaan: https://www.facebook.com/groups/1530729 ... 4/?fref=ts

Het idee is wel heel leuk hoor! Ik ben ook altijd in voor zo'n groep. :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 19:55

Dat topic is wel al een tijdje niet meer actief inderdaad. Het lijkt mij toffer dat iedereen gewoon een moodboard plaatst voor als je nu zegmaar iets zoekt en bijv een specifiek thema ook :D

En tja, waarom onoverzichtelijk? Als je even bij de laatste posts kijkt of er iets tussen staat wat je zoekt en diegene is nog niet voorzien, kun je reageren. En als dat wat je zoekt er niet tussen staat, kun je zelf een berichtje plaatsen :)

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:17

Ja, leuk idee!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:08

Ik zit in diverse groepen, maar écht iedereen zit aan de andere kant van Nederland.. :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 19:38

Bokt is opzich heel groot en gevarieerd qua woonplaatsen, zou hier denk ik niet zo'n probleem zijn :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:14

Oh ik wil me wel als model hier melden hoor :D
Ik kom uit de Provincie Utrecht,
Heb 2 paarden allebei lekker makkelijk , oortjes gaan zo naar voren , werken dus lekker mee :D .

Negro x Ramiro z.
Afbeelding

Dreamcatcher x Contango, (hier al wel wat bezweet )
Afbeelding
nogmaals. Afbeelding

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 21:03

Zijn er mensen die een leuke kerstshoot met mij willen doen? Foto's kun je bijvoorbeeld gebruiken voor op kerstkaartjes :D ik heb nog plekken vrij!

Dit is het idee:

Afbeelding

Wel tegen een (kleine) vergoeding in overleg :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:17

Lijkt me leuk Isa! Is het een idee om er een soort fotomeeting van te maken? Ik wil graag meer fotograferen en tips krijgen, maar ik heb ook een leuk hondenmodel in de aanbieding.
Ik wilde graag een eigen kerstkaartje maken met kerstlichtjes om de hond, maar dat is nog niet helemaal gelukt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:02

Even een stipje! Ben pas een paar maanfen geleden begonnen met serieus fotograferen, dus zoekt momenteel altijd wel nog modellen :) ik houd het even bij!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:23

Ik up even dit topic, het loopt een beetje dood maar ik hoop hier een leuk model te vinden voor een idee van mij voor de lente/zomer!

Ik zoek een leuk uitziende meid met het liefst een vos of een vosbont paard. Het wordt een shoot in een jurk (het liefst een pastel(roze?) kleur) en het wordt erg zomers. Het mooiste zou zijn als er ook nog bloesems in de buurt zijn, maar dat wordt wel erg lastig.
Het liefst het noorden van het land. Zwolle is ook nog oké :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 14:18

Ik heb nu een soort van facebook actie! Even in een reactie een leuk verhaaltje zetten en een foto en dan maak je kans op een gratis shoot :D

Afbeelding

Wel in de omgeving Groningen/friesland/drenthe!

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 14:29

Ik zet even een stipje. Ik ben nog wel eens op zoek naar portfolio modellen omgeving Utrecht.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:29

Ik ben op zoek maae modellen op flakkee! Mensen,paarden of andere dieren alles kan. Bij interesse graag even een pb'tje sturen

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:17

Is er 30 januari iemand met een hond die model wil staan op de Helena heuvel in Doorn. Bij interesse kan je een pb'tje sturen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:38

Ik heb me aangemeld voor de Facebook groep. Ivm een competitie kan ik niet openbaar zetten waar ik naar op zoek ben, dit gaat lastig worden :').

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:59

Even dit oudere topic omhoog schoppen. Ik zoek naar een Fries paard dat vrijheidsdressuur (steigeren) kan. Liefst in het noorden! Ik woon zelf dichtbij Leeuwarden.

Met voorkeur een paard dat los kan staan tussen prikpaaltjes, of zelfs helemaal los. De shoot zal in het voorjaar/zomer in een bos plaatsvinden.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 15:35

Hoi hoi, ik ben op zoek naar paarden om actiefoto's mee te oefenen :D Denk aan galopfoto's (zowel onder het zadel als los), foto's door het water galopperend, eventueel steigeren etc, als het paard dit kan.

Terhorsterzand leek me hiervoor een mooie locatie. Graag ook iemand die zelf prikpaaltjes heeft/kan regelen!

De shoot is verder gratis, je krijgt iets van 5 foto's. Door de weeks zijn er geen reiskosten! :D

Graag PB bij interesse!

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:25

Mariett schreef:
Even dit oudere topic omhoog schoppen. Ik zoek naar een Fries paard dat vrijheidsdressuur (steigeren) kan. Liefst in het noorden! Ik woon zelf dichtbij Leeuwarden.

Met voorkeur een paard dat los kan staan tussen prikpaaltjes, of zelfs helemaal los. De shoot zal in het voorjaar/zomer in een bos plaatsvinden.

Ik heb een verzorgfriesje maar die kan niet steigeren :(

Verder wel jambette, flehmen, kleine kunstjes (net begonnen) maar dit is natuurlijk niet enorm spectaculair.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:09

Voor een meeting a.s. Zaterdag zijn we nog op zoek naar fotografen en/of modellen.
Het gaat om een kleinschalige paarden fotomeeting op het Leersumse veld. Er zijn nu 2 modellen en er is pas 1 fotograaf. We zijn dus voornamelijk op zoek naar fotografen.

Bij interesse kan je kijken in het volgende topic:
[FM] [p] mini fotomeeting Leersum 2 April

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 11:04

Voor morgen ben ik opzoek naar 2 paarden modellen voor een bloesemboom! Tevens mag een extra fotograaf altijd mee. Locatie is Barendrecht
Heb nog plek om 14:00 / 15:00 / 16:00 en 17:00