[FOTO] Spelen met water en licht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MichieldeM

[FOTO] Spelen met water en licht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:23

Ik heb vrijdag een shoot gedaan met Leora (Showteam) en haar Winston (Fjord) met o.a. deze foto als resultaat:

Afbeelding

Ik ben er wel over te spreken :)

Leora nogmaals bedankt!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 05-08-14 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:24

Je hand lijkt wat streng en dat leid een beetje af maar verder....WAAAANZINNIGE foto _/-\o_

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:25

quartel schreef:
Je hand lijkt wat streng en dat leid een beetje af maar verder....WAAAANZINNIGE foto _/-\o_

Dank je :) Ze probeerde hem daar te laten steigeren, vandaar haar wat strenge hand (momentopname).

Iejoor

Re: Spelen met water en licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:29

Zet je de andere foto's ook hier neer? ben namelijk heel erg nieuwschierig!

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:32

Die zijn helaas wat minder. Vooral ook omdat het steeds moeilijker wordt om scherp te stellen als het donkerder wordt. Zelf baal ik enorm dat deze niet scherp is:

Afbeelding

Het hielp ook zeker niet dat we volledig lekgestoken werden, ik had echt 30 tot 40 muggenbulten zaterdag...
Laatst bijgewerkt door MichieldeM op 05-08-14 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:32

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik vind hem super mooi!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:34

Ik vind hem ook echt heel erg mooi. :j
Misschien als je hem nog meer vervaagt dat je een heel ander effect krijgt.
Ik zou er gewoon dmv bewerken een ander tintje aan geven als je je er aan stoort.

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:35

Ik hoop stiekem op een herkansing ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:37

Ik vind de foto's waanzinnig. Jammer inderdaad van het open mondje op de eerste foto.
Dat leid mij wel heel erg af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:39

Ik ben jouw foto's al een aantal keer tegen gekomen op Bokt en ik vind ze echt zo ontzettend gaaf! :wow:
Doe je ook echt fotoshoots voor mensen die je niet kent en zo ja, hoeveel vraag je ervoor?

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:40

KoudbloedKim schreef:
Ik ben jouw foto's al een aantal keer tegen gekomen op Bokt en ik vind ze echt zo ontzettend gaaf! :wow:
Doe je ook echt fotoshoots voor mensen die je niet kent en zo ja, hoeveel vraag je ervoor?

Ben ik ook wel benieuwd naar! en in welke regio?

miraculous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:40

Wat gaaf! _/-\o_

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:43

KoudbloedKim schreef:

Bij mij gaat het altijd zo: Ik heb een idee in mijn hoofd en zoek daar een model bij dat wil meewerken. Het model krijgt in ruil daarvor (gratis) de foto's.

Andersom vind ik het niet lekker werken (iemand bepaald het onderwerp (paard) en min of meer de locatie. Dus sorry. Tenzij je een cool idee weet te planten :p
Laatst bijgewerkt door MichieldeM op 05-08-14 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:45

Overigens, niet geheel on topic, ik ben voor ongeveer hetzelfde shoot-idee op zoek naar een model dat durft motor te rijden. Het is een erg makkelijke motor (je hoeft zeker niet bang te zijn dat je hem laat vallen) en het is niet op de openbare weg (een strandje). Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag :D

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:47

MichieldeM schreef:
Overigens, niet geheel on topic, ik ben voor ongeveer hetzelfde shoot-idee op zoek naar een model dat durft motor te rijden. Het is een erg makkelijke motor (je hoeft zeker niet bang te zijn dat je hem laat vallen) en het is niet op de openbare weg (een strandje). Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag :D

Heb alleen geen rijbewijs! :(

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:55

MichieldeM schreef:

Heb je hierover een pb gestuurd :) Heb ook mijn motorrijbewijs, dus dat is handig.

Ben fan van jouw stijl van fotograferen, de foto die je later plaatst vind ik wel sterker dan die in de OP, ook al is hij niet helemaal scherp

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:56

Dit is ongelooflijk, zo mooi! Heeft een heel apart sfeertje, je hebt talent :j

Ik heb ook geen rijbewijs :') lijkt me wel gaaf om "zoiets" te doen!

MichieldeM

Re: [FOTO] Spelen met water en licht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:58

Een rijbewijs is ook niet direct nodig (het is niet op de openbare weg en je hoeft maar 10 meter heen en weer te rijden), maar je moet het wel durven en een klein beetje handig zijn :)

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:28

Nogmaals vind ik ze erg geslaagd Michiel. Leuk dat ook bokt ze waardeert 8-) Mijn hand is inderdaad streng en vind ik ook erg zonde, dat is iets waar ik zeker op moet letten!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:33

Heel gaaf :j Heb even in je profiel gespiekt naar de andere foto's , en wat een super gave stijl !!!
Nu maar hopen dat ik ineens een briljant idee krijg waarmee joker en ik zoiets voor elkaar kunnen krijgen :D Mocht je nog iets in westernstyle willen dan hou ik me zeker aanbevolen.

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 07:03

showteam schreef:
Nogmaals vind ik ze erg geslaagd Michiel. Leuk dat ook bokt ze waardeert 8-) Mijn hand is inderdaad streng en vind ik ook erg zonde, dat is iets waar ik zeker op moet letten!

Nogmaals bedankt voor het meewerken :) Je hebt ook aardig wat muggenbulten opgelopen begreep ik...

Zo'n foto is echt een moment opname (en voor mij door de duisternis vrij lastig precies te timen). Ik vond je echt niet streng/trekkerig voor Winston :n

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:45

ik vind ze super leuk, het idee is echt goed! en je hebt ook goede momenten maar ja zoals je zelf al ondervonden hebt, is het scherpstellen heel moeilijk in zulke situaties
maar ik vind het echt een super idee van je zo met tegenlicht en in het water!!! vind het gaaf en als ik jou was, zou ik het nog een paar keer uitproberen :p

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 20:46

Dank je :)

Voor een watershoot ben ik trouwens altijd wel te porren hoor ;)

Voor een ander idee ben ik nog op zoek naar iemand met een heel donker paard die het niet erg vindt om het paard te beschilderen.

(ideeën genoeg dus)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:50

ik heb zelf ook veel ideeën die ik nog wil uitvoeren ^^ maar heb zelf wat tijd te kort :p

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 16:21

HeavensLove schreef:
ik heb zelf ook veel ideeën die ik nog wil uitvoeren ^^ maar heb zelf wat tijd te kort :p

Tijd is altijd lastig, maar het vinden van het juiste model heb ik zelf over het algemeen meer moeite mee.

Dus, liefhebbers? Y;(

:D