[FOTO] Beauty and the Beast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

[FOTO] Beauty and the Beast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 18:21

Ontmoet de beauty: ( Jena van Tooren)

1 Afbeelding

Ontmoet het beest: (Leo de ara)

2 Afbeelding

Combineer de 2:

3 Afbeelding

Is het geen sprookje?

4 Afbeelding

Hierbij de rest van de serie. Ik heb geen idee welke ik in mijn portfolio ga plakken.. helpen jullie mee kiezen? Nummers staan voor de foto's. Hulp is welkom!!

5 Afbeelding

6 Afbeelding

7 Afbeelding

8 Afbeelding

9 Afbeelding

10 Afbeelding

11 Afbeelding

12 Afbeelding

Leo en zijn baasje Ray
13 Afbeelding

En tot slot kon ik mijn lach niet inhouden toen ik model + vogel en al weg zag lopen.. het was selfie-tijd :P
KLIK

Tot slot nog een dankwoord en een bloemetje voor de modellen <3

14 Afbeelding

15 Afbeelding

De geweldige viasagie en haar is gedaan door Priscilla

Dit was overigens de eerste keer dat ik foto's heb gemaakt van een los mensmodel en een dier anders dan een paard of hond... en... het smaakt naar meer!!! Heb inmiddels al 2 netpythons gescoord EN een ander model!! :D :D :D

Bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 09-06-14 18:37, in het totaal 4 keer bewerkt

Mila11

Re: [FOTO] Beauty and the Beast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:23

Geweldig _/-\o_

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:33

Echt heel mooi gedaan! Doe zo verder :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:34

Wat een. Mooie papegaai! En leuke foto's

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:46

Mooie foto's.. Maar vind het model wel een beetje te bloot zo in dr onderbroek.. :') Of wat het ook mag zijn.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 18:48

Het is gewoon een broekje en het thema was er naar. Het weer trouwens ook :') Haar billen staan niet op de foto en met lopen viel haar truitje eroverheen dus viel reuze mee. Ik ben jaloers dat ik niet in zo'n broekje pas. Jij ook? :o

Bedankt allemaal!
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 09-06-14 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:04

Prachtige foto's.
Vind het model (beiden trouwens) erg mooi, maar ik vind de kleding echt vreselijk. Mijn oog trekt naar dat naveltruitje en dat leidt onwijs af van de foto's, maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.
De fo'to's an sich zijn super.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:06

Haha, nee al zou ik er wel in passen dan zou ik er nog niet in gaan lopen. Maar dat is een andere discussie. :P

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:09

:= Persoonlijke smaak denk ik.. naar Boho begrippen vind ik dit nog "rustig". :P

Captain. Ze heeft het aan voor een fotoshoot.. who cares??? En al zou ze er een hele week in rondlopen. Het stond haar fantastisch. :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:18

Mooie foto's en een mooi model, ik stoor me echt niet aan de kleding, zeker niet icm met haar lichaam. Ik zou het trouwens bijna muggenziften durven noemen om zich daar wel aan te storen. Het ziet er juist lekker fris en zomers uit, en ik vind de blauwe elementen (als knipoog naar de ara?) in haar outfit erg leuk! Was de Ara moeilijk om te fotograferen trouwens?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:22

Lara_Silver schreef:
Ik zou het trouwens bijna muggenziften durven noemen om zich daar wel aan te storen.

En bedankt :D
Ik vind de meid juist erg mooi en ik vind dit soort kleding echt (richting) ordinair, ongeacht hoe ontzettend mooi je bent en hoe mooi je figuur is.
Dus in mijn geval trekt het meteen de aandacht en dat vind ik zonde.

Maar nogmaals, en daar gaat het om, de foto's zijn erg mooi en van superkwaliteit.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:37

Graag gedaan. :D Dit is alles behalve ordinair, dus vind ik het idd een beetje muggenziften, ook omdat ze gewoon neutrale houdingen aanneemt en het nota bene een fotoshoot is, daar mag je wel wat specialere kleding aan.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:42

Lara,

Ja de accesoires (armbandje, ketting, nagellak) pastte perfect bij de Ara <3 Was leuk dat ze haar best gedaan had om tot in detail bij de vogel te passen met toch een andere stijl :D

Poe.. ja.. de ara is nog niet zo oud. Hij was heel erg lief maar toen hij moe werd begon hij ons aardig zat te worden.

Hij peerde m van t model af langs mij heen naar zijn "mama". Of hij gaf ons hele boze blikken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb wel een paar blauwe plekken. Ik mocht hem niet kroelen, was alleen voor mama weggelegd :P Mijn eigenwijsheid werd ook niet op prijs gesteld door Leo. Maar het was erg aandoenlijk om te zien hoe mooi de band is tussen ara en baasje. Als niet vogel-kenner is het lastig je voor te stellen hoe "menselijk" deze dieren eigenlijk zijn.

Goof; ze heeft de keus gehad om meerdere kleding mee te nemen. Heeft zij ook gedaan. Wij hebben gekozen wat zij aan zou doen. Dit was het enige korte dat ze bij zich had. En wij vonden dit het leukste zeker in combi met het weer en de vogel. Meisje is absoluut niet ordinair :) Dankjewel voor je compliment verder.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:42

Lara,

Ja de accesoires (armbandje, ketting, nagellak) pastte perfect bij de Ara <3 Was leuk dat ze haar best gedaan had om tot in detail bij de vogel te passen met toch een andere stijl :D

Poe.. ja.. de ara is nog niet zo oud. Hij was heel erg lief maar toen hij moe werd begon hij ons aardig zat te worden.

Hij peerde m van t model af langs mij heen naar zijn "mama". Of hij gaf ons hele boze blikken.

Afbeelding
Deze lukte... maar we hebben m wel een aantal keer over moeten doen om een écht goed shot te krijgen.

Afbeelding
Al ziet dit er natuurlijk ook best grappig uit :P Maar het is t gewoon net niet. Ik had het wel gaaf gevonden als hij zn vleugels had gespreid.. maar niet in dit geval aangezien hij gekortwiekt is :) Ziet er gewoon niet mooi uit.

MAMAAAAA
Afbeelding
Hee, weer die gek met dat zwarte ding voor haar hoofd.
Afbeelding

The evil look:
Afbeelding

Ik heb wel een paar blauwe plekken. Ik mocht hem niet kroelen, was alleen voor mama weggelegd :P Mijn eigenwijsheid werd ook niet op prijs gesteld door Leo. Maar het was erg aandoenlijk om te zien hoe mooi de band is tussen ara en baasje. Als niet vogel-kenner is het lastig je voor te stellen hoe "menselijk" deze dieren eigenlijk zijn.

Goof; ze heeft de keus gehad om meerdere kleding mee te nemen. Heeft zij ook gedaan. Wij hebben gekozen wat zij aan zou doen. Dit was het enige korte dat ze bij zich had. En wij vonden dit het leukste zeker in combi met het weer en de vogel. Meisje is absoluut niet ordinair :) Dankjewel voor je compliment verder.
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 09-06-14 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:47

Ontzettend gave serie, kan er niets anders over zeggen

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:56

Leo en zijn "mama"

Afbeelding

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:25

Heerlijk, je ziet wat voor een pittig dier het is en die laatste foto is ontroerend, lekker knuffelen! Nee echt goed gedaan hoor. :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:24

Ik vind het erg nette platen, zou ze zo tegen kunnen komen in een fashion magazine.
Als dat de bedoeling was, snap ik het met die kleding.

Alleen, en nu moet ik me echt bij Captain en Goof voegen; Bij het lezen van de titel krijg je een heel ander idee bij de foto's, en als je dan het meisje ziet in zulke korte (nogmaals fashion) kleding, dat strijkt niet met elkaar.
Het is een práchtig meisje en ook een prachtige vogel, maar ook ik zou haar andere kleding hebben aangetrokken. Het is niet dat het haar niet staat, want ze kan het prima hebben.
Het is gewoon het gevoel wat je erbij krijgt als je naar de foto's kijkt. Je wordt als kijker inderdaad direct naar haar buik toegetrokken terwijl ze toch echt een knap koppie heeft die de aandacht verdiend.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd wat ik probeer duidelijk te maken ;)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 22:04

Dank voor het compliment en het delen van je smaak :)

Maar blijf bij mijn idee, had er niets anders bij willen zien.

Zelf overigens geen last van dat mn aandacht afgeleid wordt. Wellicht dat het daar ook aan ligt. :)

Was ook de bedoeling om het "fashion" aan te kleden. Als het een echt sprookje moest zijn had ik idd voor iets anders gekozen. (Al was t park wel zodanig mooi dat er mogelijkheid toe was. Wil er best nog een keer heen :D )

Tis iig weer iets anders, lekker verschillende manieren van fotografie benaderen en er toch je eigen draai aan geven. I like :j
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 09-06-14 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:09

Ik vind de kleding juist prachtig. Alles behalve ordinair. Niet om normaal in rond te lopen, nee, maar het is een fotoshoot en daarvoor kan het prima. Lekker luchtig en zomers. De kleren, het meisje, het weer, de ara.. Alles past. Ik vind het hele mooie foto's met hele mooie kleren.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 06:42

Dankje!

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 06:56

Ik vind de kleding heel leuk. En bedankt als mensen het ordinair vinden want dat broekje heb ik ook :D. Ik vind de kleding heel goed bij passen want de ara komt uit een tropisch land (waar het warm is) dus het model heeft tropische kleding aangedaan. Ik vind het prachtige foto's en zou ook wel een X model willen staan hoor :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 12:16

Hihi dankjewel!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:39

Ik vind het een gaaf thema en mooi uitgewerkt. Vind de styling van het model alleen niks, slordige outfit (niet ordinair maar gewoon teveel dingen bij elkaar die ik niet mooi vind matchen). Verder prachtige foto's!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 16:41

Echt? Wat kan smaak dan verschillen. Wij vinden t super :=

Dankje