1. Het fotografie jaar begon 16 januari voor mij, toen ik m'n camera meenam naar mijn verzorgpaardje.

2. Op 28 januari heb ik voor alsnog mijn favoriete foto van mijn herder geschoten.

3. Op 17 februari heb ik de Deense Dog Cashmere op de foto mogen zetten.

4 & 5.
6. Op 22 maart nog maar eens mijn favoriete modelletje op de foto gezet.

7 & 8.
9. Op 17 april een fotomeeting in de Herperduinen gehad o.a. deze knappe Paint Peppy gefotografeerd.

10 & 11 & 12
13. 21 April nogmaals een fotomeeting, ditmaal op de L&DD met o.a. deze knappe mini Silverado.

14.
15. Op 2 juni zag ik stippels! Een thema meeting op de L&DD met o.a. deze knappe Reedhill's Devdan.

16 & 17 & 18.
19.Op 30 juni opnieuw een fotomeeting, ditmaal op de Herperduin.

20. 14 Juli in samenwerking met vandenoordfotografie.nl een shoot van hondjes op de L&DD.

21. 19 Juli heb ik 2 haflingers op de Veluwe gefotografeerd, o.a. deze knappe Floor.

22. Op 8 augustus heb ik nog foto's gemaakt van de 12 jarige Dobermann van mijn broer.

23. Op 21 augustus heb ik wat foto's geschoten van m'n paardje Karlijn.

24. Op 26 oktober een afscheidshoot van deze pony Wladimir.

25. Op 17 november een laatste meeting gehad op het strand van IJmuiden.

26. En als laatste op 1 december een afscheidsreportage.

Dit was het jaar 2013 voor mij. Ik hoop dat 2014 weer een jaar vol fotografie gaat worden zodat ik begin 2015 een net zo vol jaar overzicht kan maken
.
Welk paard is dat?
Je honden foto's springen er echt wel boven uit zeg, ik weet niet waar het aan ligt, maar die geef je echt een bepaalde sfeer en kracht mee. Ik denk echt dat daar je sterke punt ligt
, maar vindt ze stuk voor stuk prachtig!