Volgende week vertrek ik voor 2 weken als animator/begeleider op paarden- en ponykamp.
Na een drukke dag op de manege is het de bedoeling dat wij voor de kinderen leuke en ingeklede(in thema) spelen voorzien.
Hiervoor heb ik een supergaaf paardenspel gemaakt, waarbij de kinderen zelf geld moeten verdienen met opdrachtjes, door wedstrijden te winnen, veulens te fokken en zo zelf een manege te 'bouwen' (kaartjes op een plattegrond leggen), ...
Hiervoor heb ik een 40-tal 'paarden' kaarten nodig;
die zien er als volgt uit:

Dit zijn de 'speel' kaarten van de kinderen, die ze kunnen gebruiken om wedstrijden te rijden, veulens te fokken, ... en zo hun eigen manege uit te bouwen.
Omdat ik graag wat mooie foto's wil en niet uren wil zoeken op google om vervolgens "illegaal" foto's van bokkers of andere mensen te stelen, doe ik beroep op bokt! Wie is er zo vriendelijk om een foto van zijn/haar paard(en) te doneren en zo zijn/haar paard een plekje te geven in mijn supergave spel?

De foto wordt enkel voor dit spel gebruikt, en is iets wat ik zelf in elkaar knutsel dus wordt niet verkocht oid!
Eisen waaraan foto moet voldoen:
- Horzizontale foto (landscape)
- Normaal bokt-formaat
- Beetje goede kwaliteit
- Liefst foto zonder (opvallend) watermerk/logo
- Gewoon de naam van je paard bij de foto zetten
Foto's mogen hieronder gepost worden!
Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!