De titel verraad natuurlijk al dat ik helemaal blij ben. Waarom? Dat ga ik jullie als volgt uitleggen
Ik ben de laatste jaar veel bezig met fotografie. Ik heb een Canon 1000D gekregen, met een 18-55 kitlens, ik ben daarmee begonnen en vond het fotograferen zo leuk dat ik fotoshoots ben gaan geven, daaruit zijn deze foto's gekomen

Border Collie Evy op een fotomeeting

Ik had al een hele tijd geleden als plan om een nieuwe lens te kopen, maarja, welke? Ik ben op zoek gegaan en met hulp van andere ben ik op deze lens gekomen
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... s-ii-.html
Zo graag wou ik de lens, maar het kwam er maar niet van. Ik zou hem krijgen voor mijn verjaardag, maar die was pas 15 augustus.
Ik heb aan mijn ouders gevraagt of er een mogelijkheid bestaat tot een vervroegd verjaardagscadeau. Dat vonden ze goed, alleen als ik mijn jaar had gehaalt, want het ging niet zo goed met school.
Ik heb de laatste weken van school keihard gewerkt, om over te gaan, en om die lens op tijd binnen te hebben, want de fotoshoots en fotomeetings begonnen binnen te stromen!

Ik had tegen alle mensen gezegt dat de shoots allemaal gepland zouden worden na de zomervakantie, omdat ik ze wilde doen met mijn nieuwe lens en omdat ik me volledig op school wilde richten. Dat is aardig gelukt de laatste weken, en ik heb veel goede cijfers gehaalt
Op school hadden ze gezegt, als je niet over ging, dat je maandag een belletje kreeg.
Dus ik heb maandag de hele dag in de spanning gezeten. Mijn moeder belde me. Ze had goed nieuws; Ik had met de hakken over de sloot net mijn jaar gehaalt. Ik was dus over naar de 2de!!
Dat betekende ook; Lens bestellen!!
Dus ik heb gisteren tot laat mijn verjaardagsgeld geregelt, en vanochtend heb ik deze knappe man besteld
Over 2 dagen is hij binnen 

Dat is de reden waarom ik zo vrolijk ben
Ik hou dit topic bij met als de lens binnen is, met foto's en update'sEen reactie zou heel leuk zijn
En oja, hier mijn site en e-mail, als je gecharmeert bent van mijn foto's 
http://yentlshots.weebly.com/
yentlshots@hotmail.nl
Groetjes Sera

Kan niet wachten tot morgen, ik zit dan denk ik met mijn laptop op de deurmat, wachtend op een pakketje 
Maarrre Amazing staat bij mij op stal of ik bij haar dusss we kunnen vast wel een keer dubbeldaten dan?