Mijn eerste topic op FK. Eng
.Goed, ik heb een klein projectje, ik fotografeer 'lege' landschappen en probeer ze toch interessant te maken voor de kijker.. Ik ben benieuwd of dit geslaagd is? Ik heb het ook tijdens mijn toelating laten zien (voor de kunstacademie) en hun waren wel enthousiast! Uit mijn hele portfolio hadden ze een favoriete foto, en die zat in deze serie. Ben benieuwt of jullie dezelfde kiezen of een andere...

1.

2.

3.

4.

5.

kleur: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 9999_n.jpg
6.

7.

8.

9.

Het is een on going project. En ik heb nog een paar honderd foto's uit te zoeken van mijn reis door Nieuw Zeeland en Australië, waar ook nog foto's bij zitten voor dit project (een paar staan er al in dit topic). Dus het project zal telkens weer iets worden uitgebreid
.Wat vinden jullie? En wat is jullie favoriet?
.
Ik had vroeger idd mijn naam altijd ergens in de foto staan, ik doe dat tegenwoordig niet meer, maar moet het misschien wel weer gaan doen.. Camera is een Canon EOS 400D (helaas na 6 jaar trouwe dienst verongelukt en nu op de eerste hulp bij Canon zelf..) in combinatie met een 10-22 mm (deze heb ik voor de meeste gebruikt), ook van canon, een canon 50mm f 1.8 II en een sigma 70-200 
. Word aan gewerkt! HDR fotografie vind ik meestal niets
HDR kan heel extreem, maar het kan ook zeker heel subtiel, waardoor je wel een mooie balans tussen donker en licht krijgt zonder het 'neppe'. Ik doe het zelf vaak bij fel licht, zoals inderdaad een ondergaande zon. Grappig dat ze voor de hond kozen, dat vond ik nu net de minste uit de serie, heel gewoontjes in vergelijking met een aantal van de andere foto's
Mogen mijn leraren me straks op gaan hameren dus