Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Als ik een fotoreportage zou laten doen en ik zou dit thuis krijgen zou ik absoluut niet vrolijk worden. Ik zou een fotoreportage laten doen om mijn geliefde dier vast te laten leggen zoals het is, zoals ik er een beeld van heb en zoals ik me het wil herinneren en niet om het te veranderen.
Loiz schreef:Als een paard wat ik op de foto zet op dat moment iets heeft wat niet blijvend is, zoals wondjes of een mestvlek, werk ik dat wel weg.
Dat vind ik kunnen omdat het niet is zoals het 'atijd' is. Maar het paard echt 'verbeteren' tov de werkelijkheid vind ik dan weer te ver gaan.
Loiz schreef:Als een paard wat ik op de foto zet op dat moment iets heeft wat niet blijvend is, zoals wondjes of een mestvlek, werk ik dat wel weg.
Dat vind ik kunnen omdat het niet is zoals het 'atijd' is. Maar het paard echt 'verbeteren' tov de werkelijkheid vind ik dan weer te ver gaan.
MissToseland schreef:ik heb wel eens een oogje gephotoshopt bij een foto van mijn eigen paard, omdat het een prachtige foto was van hem en ik maar hij had net een oog dicht,
ik vind het niet kunnen om verder in photoshop het postuur van het paard aan te passen, en zal ik ook nooit doenkan ik niet eens
Goof schreef:Marit schreef:Ik zie ook foto's waarbij de huid van paarden gladgestreken is, net als bij mensen gebeurt. Belachelijk
Hoe moet ik dat voor me zien dan?
Goof schreef:Als je het woord 'horse' in de vlekken weet te verwerken is dat knap ja