Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:ene kant begrijpelijk, andere kant... Stel er komt een goedgekeurde dekhengst en er komen allemaal fotografen die de balle verstand hebben van hoe een paard positief in beeld komt. Dus mooi vierkant, geen onderhals, juiste draf of galopmomenten etc. Dan kan ik heel goed begrijpen dat er toch op kwaliteit zal worden geselecteerd. Bij meetings waar iedereen zich kan aanmelden (zowel fotografen als modellen) is de sfeer ook meteen heel anders dan wanneer de modellen door de organisatie worden uitgezocht en de fotografen op kwaliteit worden beoordeeld. ik vind overigens dat er meer dan genoeg meetings zijn waar de regel geld "wie het eerst komt die het eerst maalt" of hoe men dat ook zegt. Ik sta ook op 1 meeting zijn wachtlijst ergens onderaan
Lara schreef:Ik heb even een stipje omdat ik weet dat het o.a over mijn meetings gaat, kan alleen nu geen uitgebreide reactie geven via iPad, maar ben wel erg benieuwd wat anderen erop te zeggen hebben
Loiz schreef:Ik schrijf mezelf sowieso niet meer in als er fotografen gekozen worden door de TS.
Net als modellen door TS alleen gezocht en gekozen. Fotografen en modellen die wat minder dan 'wauw' zijn krijgen dan naar mijn
idee inderdaad geen eerlijke kans meer.
Mocht je perfecte foto's van je dekhengst willen, dan boek je toch een fotoshoot bij een proff? Je weet dat je naar een fotomeeting gaat,
het idee erachter was oorspronkelijk toch portfolio uitbreiden en van elkaar leren?
Cynn_x schreef:Je weet dat ik het 100% met je eens ben.
Erg jammer, t gebeurd laatste tijd erg vaak.. viel mij ook op.
Gemixte meetings zijn het leukste. In groepjes van 2 a 3, waarvan er dan 1 echt ervaren is en de ander dan begeleidt. Zo leer je ervan en leer je weer nieuwe mensen kennen op een leuke manier.