Hieronder een overzicht van enkele fotoshoots of meetings:
27 mei ging ik naar mij eerste bokt meeting. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Het was een erg warme dag, maar zeker geslaagd. Model: Romerito

15 juli ben ik met Stefanie (Vealosz op bokt), Wolder gaan fotograferen

30 Juli, Kootwijkerzand, weer een warme dag met veel fotografen. Tijdens deze meeting heb ik deze foto van Candor en Whaya gemaakt.

5 augustus ben ik afgereisd naar Ouddorp. Toen ik thuis in Arnhem weg reed was het hartstikke mooi weer maar bij aankomst in Ouddorp was daar een harde regenbui, maar doordat het vrij bewolkt was hadden we wel een mooie zonsondergang.

10 september had ik een fotoshoot op de heide gehad in Epe. Jammer genoeg was er weinig paarse bloei.

22 september was er een meeting in de buurt van Arnhem

11 oktober had ik 2 mooie paardjes op de foto gezet en wij hadden het geluk dat er een mooie ondergaande zon aanwezig was.

In de herfstvakantie ben ik naar een prachtige fries hengst geweest met de naam Ymke.

De herfst: dit vraagt natuurlijk om een fotoshoot met prachtige kleuren door de bladeren.

De winter: Ook de sneeuw kan natuurlijk niet achterblijven.

Ik heb jammer genoeg heel wat foto over moeten slaan, maar wil je meer zien dan kun je een kijkje nemen op http://www.juliettefotografie.nl
Bedankt voor het kijken allemaal en ik wil jullie allemaal een fijne kerst en alvast een gelukkig 2013 wensen.
Ik hoop dat 2013 een jaar wordt met weer veel fotografie!
Groetjes Juliette

maar ik zal je binnenkort wel even een berichtje sturen !