Eerder heb ik al de Teacup Chihuahua, worst op pootjes en de "Blinde geleide hond" gemaakt ([FK] [FOTO] Blinde geleidehond).
Deze keer was het de beurt aan 2 Shar-pei's.
Dit bijzondere ras staat natuurlijk bekend om zijn rimpels. Dus het grapje met Botox was snel gevonden.
Ik moet nog wel goed nadenken over de titel die bij de foto geplaatst zal worden.
En uit de hele serie moet ik ook de uiteindelijke keuze nog maken voor de foto die mee gaat met de rest van het project.

De injectiespuiten zijn echt samen met de honden op de foto gegaan. Geen photoshop trucje dus.
Zelf twijfel ik nog heel erg welk beeld ik wil gaan gebruiken voor de hele serie.
Foto 1 heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar dit hondje heeft niet zo ontzettend veel rimpels... Zijn het er genoeg?
Foto 2... deze hond heeft uiteraard wel genoeg rimpels. Maar ik vind de foto's met deze hond iets minder sterk qua uitstraling...
Wat vinden jullie?
Ik heb van beide honden natuurlijk ook nog andere poses. Van de bovenste heb ik ook totaal shots en van de onderste heb ik ook portretten. Dus ik kán nog alle kanten op.