[FOTO] Beschermengel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

[FOTO] Beschermengel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 11:04

Afbeelding

Captain

Re: [FOTO] Beschermengel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:06

Wauw, heel mooi! :wow:
In eerste instantie stoorde ik me aan de scheve horizon maar als ik er langer naar kijk vind ik het toch wel fijn.. Ik zou wel de vliegjes die boven het paard vliegen even wegwerken, die leidden mij een beetje af. Verder, helemaal top! +:)+

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:08

heel veel sfeer. mooi!

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:09

Wauw. Ongelooflijk gaaf. :+:
Echt, wat een ontzettend gave foto.
Ergens vind ik het lichte erg mooi, echter ik ben ook benieuwd naar deze foto met wat heviger contrast / wat donkerder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:13

Ik vind het erg jammer dat het meisje naar achter wegkijkt (en niet bijvoorbeeld naar het paard), maar verder is het een prachtige foto.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:26

Prachtige foto. Vindt het juist wel weer wat hebben dat het meisje NIET naar het paard kijkt, dat zie je al zo vaak.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:28

Mabotje schreef:
Prachtige foto. Vindt het juist wel weer wat hebben dat het meisje NIET naar het paard kijkt, dat zie je al zo vaak.

Vind ik ook, zo geeft het echt een 'beschermengel' achtig effect..

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 18:42

Wauw gave plaat, op mijn laptop gezien mag het contrast wel iets feller. Zal hij er net iets uitspringen!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:13

Wat een schitterende foto :oo!! Echt prachtige plaat complimenten!

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:20

Prachtig! Erg mooie, aansprekende foto. Blijf er naar kijken. Stoor me totaal niet aan de scheve horizon, misschien zou een klein beetje meer contrast goed doen maar ik weet het niet.. vind het licht zo ook wel mooi. Top!

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 07:21

Wauw ik vind hem echt prachtig!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 08:07

Wauw, wat een geweldige plaat!
Mijn complimenten!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 09:03

Zo, dankjulliewel allemaal!

Ik heb hem expres zo lichter gemaakt en niet donkerder/ contrastvoller omdat ik het dan te hard vond overkomen. Het moest ietsjes meer sereen zijn. Ook vind ik het juist mooi dat het meisje wegkijkt, dát geeft voor mij echt het het 'beschermengel' gevoel. :)

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:15

Ik vind hem erg gaaf!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:53

hele mooie foto maar dat paard oogt eigenlijk best wel heel erg schriel

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:23

Wauw hele mooie foto! De sfeer, kleuren, heel mooi. Ik vind het ook mooi dat het meisje juist weg kijkt, ipv naar het paard. Zo krijg je inderdaad een beetje 'beschermengel effect', omdat het lijkt alsof het meisje het niet door heeft dat het paard op haar 'past'. Erg geslaagde foto :j

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 22:42

NathalietjeB schreef:
hele mooie foto maar dat paard oogt eigenlijk best wel heel erg schriel

Nobody is perfect :) Ook juist daarom vind ik de foto zo pakkend. Het is een oud paard. Bedankt!
Laatst bijgewerkt door Lipydo op 05-08-11 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:44

Jaaaaa!!! Zet je de rest ook allemaal online? :D
Supermooi :+:

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 22:52

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 07:40

Ik vind de houding van het paard enorm storen, daarbij lijkt het paard nog schever te staan door de scheve horizon, contrast en het zwart wit effect.. leuk gedaan maar vind het het nét niet helemaal, lijkt ook alsof je de helderheid te hoog hebt gegooid. Vind het eigenlijk ook wel jammer dat het kind weg kijkt en niet gewoon naar voor of omhoog.. nu lijkt het meer zo van "ik wil niet op de foto", een bescherm engel gevoel komt bij mij niet naar boven. Foto heeft wel een leuk sfeertje, maar zijn nog een hoop dingen die verbeterd zouden kunnen worden :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 07:43

ik vind de foto juist pakken door al die scheve lijnen. Denk dat deze foto anders heel snel saai zou zijn.
De scheve lijnen en je bewerking maken het een goede foto. Denk dat hij is kleur ook heel gewoon is namelijk :o

Dat het meisje weg kijkt stoort mij niet, vind het nu juist meer het gevoel geven dat zij lekker aan het spelen is, onbevangen, en dat het paard wel oplet of er niets gebeurd. Precies zoals je titel :)

RevanchesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:08

LisaDijk schreef:
Ik vind de houding van het paard enorm storen, daarbij lijkt het paard nog schever te staan door de scheve horizon, contrast en het zwart wit effect.. leuk gedaan maar vind het het nét niet helemaal, lijkt ook alsof je de helderheid te hoog hebt gegooid. Vind het eigenlijk ook wel jammer dat het kind weg kijkt en niet gewoon naar voor of omhoog.. nu lijkt het meer zo van "ik wil niet op de foto", een bescherm engel gevoel komt bij mij niet naar boven. Foto heeft wel een leuk sfeertje, maar zijn nog een hoop dingen die verbeterd zouden kunnen worden :j

Klopt en dat zie ik dus ook aan de foto.
Het ziet er qua stand van paard best vreemd uit.
Het idee achter beschermengel snap ik wel maar ik vind dat nog niet direct uit het plaatje springen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 10:11

LisaDijk schreef:

In mijn ogen is hij totally perfect, omdat hij juist niet perfect is. Toch grappig dat er bij jou het gevoel niet naar boven komt :) In mijn ogen hoeft er dan ook zeker niks verbeterd te worden, een goede foto hoeft niet 'goed' te zijn, als er voor mij maar het gevoel aanwezig is en die ik kan overbrengen. Ik houd er van dat een foto op het eerste gezicht raar oogt, maar als je langer kijk toch klopt. Dat houdt de aandacht vast. Weer een mooi voorbeeld van smaken verschillen. Bedankt! :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:22

Een foto hoeft ook inderdaad niet perfect te zijn daar ben ik het met je eens :) , bij mij komt alleen het gevoel "bescherm engel" niet naar boven, en die aspecten die ik noem kunnen bijdragen aan dat het gevoel niet goed overkomt.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 13:47

Ontzettend gave plaat zeg, complimenten _O_