Ik heb laatst een hele vette opdracht gescoort die ik naar eigen wenst mocht invullen..
De opdrachtgever:
Een oude bruine kroeg die is over genomen door 2 hele leuke jonge gasten. Met 5 ikealampen en een hip behangetje hebben ze de boel gepimpt, maar het blijft een oude bruine kroeg..
De Locatie:
De foto's komen te hangen op een oude, bakstenen muur.. De muur zelf is heel licht, de foto's zullen met spotjes verlicht worden.. Omdat de muur heel druk is en er 9 foto's op moeten komen, is het al snel TO MUCH!
Het Idee!:
Ik wou een collectie maken waarbij ouderwets het nieuwerwets ontmoet.. Merlin Monroe is echt ouderwets, maaar voor haar tijd was ze super modern! Dit heb ik in een eigentijds jasje gegoten..
De crew:
Ik heb dit niet alleen gedaan.. Het model is Tamara, de visagie en kapsel is door Fleur gedaan.. 2 profs in mijn ogen, zonder hun was dit nooit gelukt!
Daarbij hebben de gasten van de kroeg hun locatie open gesteld voor de shoot..
De foto's:
zijn bewerkt maar nog nite klaar.. Ik heb er even heel snel aangezeten, maar wil graag tips van jullie hebben! Ze zijn expres korrelig en donker! Het is nog maar een klein onderdeel (aangezien er 9 moeten komen..) maar kan het niet laten jullie al een sneak preview te geven

Eigen commentaar:
Ik heb ze niet tegelijk bewerkt, ze zijn dus allemaal net anders.. Dit moet gelijk getrokken worden.. De rest laat ik aan jullie over, hou het lief het was voor mij ook de eerste keer!!
Brand maar los

[EDIT] heb foto 1 vervangen voor een betere bewerking..

Ben benieuwd hoe 't eruit gaat zien in die kroeg!