[FOTO] Paarden in Zweden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

[FOTO] Paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 08:37

Sorry voor de oh zo originele titel, maar zonder kan je t helaas niet plaatsen... :+

Van de week 's avonds wat foto's in de wei gemaakt van mijn drie paarden hier in Zweden. Van de kleine heb ik maar geen foto van haarzelf helemaal geplaatst, een varken is er namelijk niets bij. :=

Binnenkort wil ik ze alle drie eens netjes op de foto zetten, wassen, toiletteren en vlechten. Dus tips zijn van harte welkom!

Foto's zijn gemaakt met mijn canon 100D en canon 55-250mm f/4-5.6 lens. Wil heel graag nog eens de 70-200mm f/2.8, maar daar moet ik nog even voor door sparen. :j

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Tips en feedback zijn van harte welkom!

only18

Berichten: 342
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [FOTO] Paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:27

Ik ken weinig van fotografie, maar vind het mooie scherpe foto's. Olk zachte, opvallende kleuren. Erg leuk !

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 12:06

only18 schreef:
Ik ken weinig van fotografie, maar vind het mooie scherpe foto's. Olk zachte, opvallende kleuren. Erg leuk !



Dankjewel. :)

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:10

Ik vind het mooie foto's, vooral de eerste spreekt mij aan. Compositie bij de laatste had ik anders gedaan, of meer ingezoomd op de ogen, of toch het neusje en de oren eraan gelaten.

Het zijn mooie zachte kleuren, rustgevende beelden. Maar van Zweden zie ik weinig terug :D

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 18:51

Unseen schreef:
Ik vind het mooie foto's, vooral de eerste spreekt mij aan. Compositie bij de laatste had ik anders gedaan, of meer ingezoomd op de ogen, of toch het neusje en de oren eraan gelaten.

Het zijn mooie zachte kleuren, rustgevende beelden. Maar van Zweden zie ik weinig terug :D


Dankjewel! Zweden zie je inderdaad niet veel van terug, behalve dat het Zweedse bomen zijn. :+

De laatste is zo genomen, dus niet bijgesneden of iets. Eerst had ik m in de map weg gooien gedaan, maar de foto spreekt me ergens toch wel aan... vandaar.

Gisteren avond deze nog gemaakt van de big guy. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding