Wat zouden jullie ervoor geven + Tips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Wat zouden jullie ervoor geven + Tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 20:48

Haii, ik wil graag een soort van taxatie van mijn fotos! Wat zouden jullie ervoor geven en hebben jullie tips? Bij een fotoshoot let ik natuurlijk wel op de achtergrond! Owh ja mijn paardje had ik helemaal gepoetst loop ik de bak in gaat ze rollen... Ik had geen tijd meer om te poetsen hahah. [Wow de kwaliteit word echt heel slecht...]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat zouden jullie ervoor geven + Tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:50


asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 20:51


Goof

Berichten: 28792
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wat zouden jullie ervoor geven + Tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:55

Als je reclame wil maken omdat je graag fotoshoots wil aanbieden moet je zorgen dat je foto's in orde zijn. Nu plaats je hier foto's en kom je meteen met het excuus dat je dit keer niet op de achtergrond gelet hebt en dat de pony vies was en dat je niet meer kon poetsen. Dat kan gebeuren, maar dan moet je die foto's niet hier plaatsen, want nu zou ik er niets voor geven.
Ik vind je achtergronden druk en afleiden van het onderwerp. Bedenk verder ook goed wat je op de foto wil zetten, zoals die kat; wilde je de kat op de foto (waarom staat er dan een halve kat op), wilde je het hek op de foto (waarom zit er dan een kat achter), wilde je de kop van de kat op de foto (waarom zit er dan een hek in de weg)?
Dus kortom; je foto's zijn niet goed genoeg om er geld voor te krijgen. Je maakt leuke foto's en als je er plezier in hebt moet je lekker blijven oefenen tot je zelf helemaal tevreden bent!

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:58

Persoonlijk spreken alleen de laatste 4 foto's mij aan, de anderen zijn naar mijn idee niet beter of slechter als wanneer ik zelf foto's maak, huis tuin keuken kiekjes.
Taxeren vind ik moeilijk, als ik naar de kwaliteit van de foto's kijk dan denk ik dat je nog wat meer moet oefenen voordat je er geld voor kan vragen. Ik zou je (nog) niet inhuren, kwalitatief vind ik het nog niet goed genoeg.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 20:59

Goof schreef:
Als je reclame wil maken omdat je graag fotoshoots wil aanbieden moet je zorgen dat je foto's in orde zijn. Nu plaats je hier foto's en kom je meteen met het excuus dat je dit keer niet op de achtergrond gelet hebt en dat de pony vies was en dat je niet meer kon poetsen. Dat kan gebeuren, maar dan moet je die foto's niet hier plaatsen, want nu zou ik er niets voor geven.
Ik vind je achtergronden druk en afleiden van het onderwerp. Bedenk verder ook goed wat je op de foto wil zetten, zoals die kat; wilde je de kat op de foto (waarom staat er dan een halve kat op), wilde je het hek op de foto (waarom zit er dan een kat achter), wilde je de kop van de kat op de foto (waarom zit er dan een hek in de weg)?
Dus kortom; je foto's zijn niet goed genoeg om er geld voor te krijgen. Je maakt leuke foto's en als je er plezier in hebt moet je lekker blijven oefenen tot je zelf helemaal tevreden bent!

Dit bedoelde ik hahah, heel erg bedankt voor de tips! Ik zal morgen een fotoshoot plannen waarbij hij niet gaat rollen hahah. Ik zal dan ook op de achtergrond letten. Ik zal ze zo snel mogelijk hier plaatsen!

Goof

Berichten: 28792
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wat zouden jullie ervoor geven + Tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:06

Nou succes! Ben benieuwd naar je nieuwe foto's.
Let goed op wat je op de foto wil zetten en hoe de achtergrond is. Dan kom je al een stuk verder.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 21:07

Goof schreef:
Nou succes! Ben benieuwd naar je nieuwe foto's.
Let goed op wat je op de foto wil zetten en hoe de achtergrond is. Dan kom je al een stuk verder.


Bedankt! Morgen fotoshoot gepland hahah

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:09

asm_kayleigh schreef:
Bellatrix schreef:


Dat heb ik ook gedaan alleen ik wil graag een uitgebreide taxatie :)


Wij hebben de centrale topics speciaal voor dit soort vragen. Dit doen we omdat anders alle andere topics van foto's overspoelt worden en dat is zonde. :)
Mocht je tips willen op je foto's dan kun je natuurlijk wel een topic openen, voor de vraag wat je foto's waard zijn verwijs ik je wel door naar het bovenstaande topic.

Om deze reden gaat er een slotje op dit topic. Mocht je nog vragen hebben mag je me een berichtje sturen.