[FOTO] Naakt detail (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

[FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 17:55

Na lang beraad van de Mods mocht ik deze foto plaatsen :) Wel met een 18+ vermelding en foto in link.
Waarom? Nou de foto is nogal naakt :Y)

Ik vind zwart witte naakt foto's erg mooi! En dan niet heel erg verhullend zodat je net een bolling van een borst ziet, maar ook echt BAM borst 8-)
Ik ben daar wat mee aan het experimenteren geweest, en dit is een resultaat waar ik best blij mee ben en die ik graag wil delen.
Het kan uiteraard nog stukken beter, dus ik hoop op goede tips!


http://sannherskamp.weebly.com/detail-fotos.html

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:04

Ik zie liever wel een foto die een en ander verhuld zodat er nog wat te raden over blijft, wat spanning gecreëerd wordt. Er blijft nu niks voor de verbeelding over, de foto verteld ook geen verhaal.
Zwart-wit omzetting is netjes, ik zou hem misschien nog iets scherper en met meer scherpte-diepte willen zien.

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:13

Net zoals Goof vind ik het ook iets te bloot, misschien eens proberen met een heel dun stofje zodat je wel de borst ziet, maar niet zo duidelijk. Ik snap dat je het echt bloot wou hebben, maar voor mij is deze na te kijken ook wel gezien. En niet iets waar je een verhaal of betekenis achter kan zoeken.
Het zwart-witte past er wel mooi bij.

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:17

Ik vind het een hele mooie foto (ik zou trouwens wel de moedervlekjes boven de borst hebben weggeshopt), maar iets van bedeking maakt het inderdaad spannender/nog mooier.

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:27

Raar dat dat niet zou mogen op bokt, naaktfotografie. (18+ vind ik wel weer logisch.) Ik vind dat ook iets moois, maar ben wel meer van het verhullende. :j Toch het lichaam kunnen zien, de schoonheid van de mens, maar wel zo dat het beschermend is en van jezelf en dit zo subtiel mogelijk te brengen in een foto waarbij je ook met mooie houdingen kan spelen. De foto van ts vind ik niet zo boeiend, het is gewoon een feit wat op de foto staat en verder niks,, Ik weet ook niet echt wat ik vind van naaktfoto's maar dan details.

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 18:30

Ik snap jullie argumenten over iets bedekken, heb ook zeker een aantal die dat zijn. Maar dat is juist niet het idee van deze foto.
Ik probeer hier juist de borsten als iets moois, maar 'normaals' te laten zien, niet iets wat je naar zou moeten raden of wat je spannender moet maken. Net als bijvoorbeeld mooie ogen, die bedek je ook niet maar leg je de focus op.

Ik snap dat lang niet iedereen dit mooi vind, en het liever iets meer bedekt ziet. Maar daar zijn al zoveel foto's van dat ik graag wat 'nieuws' wou proberen! Denk dat het ook wel te maken heeft met je eigen denken, ik ben daar erg open in, en vind naakt heel normaal. Iemand die daar zelf wat 'geslotener' in is zal deze foto's waarschijnlijk ook anders bekijken.

De moedervlekjes waren mij nog helemaal niet opgevallen. Vind ik een lastige, als je ze weghaalt krijg je inderdaad een mooi 'bleek' geheel, maar als ze er zitten geeft het wel iets echts. Snap je? Ga er mee prutsen!

Dank jullie wel voor de reacties :)

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:35

Het verschil is dat ogen van zichzelf al spreken en een verhaal vertellen, emotie laten zien.
Borsten zijn gewoon borsten, meer niet en dat maakt het niet spannend. Ja voor een puberjongetje wel trouwens ;)

lizard
Berichten: 5265
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:48

Ik vind de foto koud,het zegt me niets.
Ik vraag me af hoe het effect zou zijn,als je de hanger een stuk hoger hangt en daarop scherpsteld.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:31

Ik vind het geen spannende foto. Denk dat je meer spanning had kunnen creeeren met minder licht en meer contrast :j het idee is wel heel leuk!

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:29

Hij is precies zoals je zegt borsten. Ik mis fantasie een foto die je aan het denken zet wat doet een naakte vrouw daar ea. Toch ben ik benieuwd wat je met de feedback gaat doen het onderwerp is wel leuk vind ik er kan echter zoveel meer mee gedaan worden (fotografisch dus )

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 16:34

Dank jullie wel voor de reacties weer!

Zit er zeker over na te denken, en denk dat ik vooral veel winst kan halen door te spelen met de hanger en het licht.
Over het verhullen blijf ik bij mijn punt, dit is graag hoe ik het wil doen. Neemt niet weg dat ik dat met andere foto's ook doe.

Degenen die zoeken naar een verhaal achter een foto, (ben zelf niet zo van 'het verhaal', ik vind een foto mooi of niet, heeft voor mij niks te maken met de achterliggende gedachte) hoe zouden jullie een verhaal creeren met zo'n soort foto?

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:06

Monster_tos schreef:
Degenen die zoeken naar een verhaal achter een foto, (ben zelf niet zo van 'het verhaal', ik vind een foto mooi of niet, heeft voor mij niks te maken met de achterliggende gedachte) hoe zouden jullie een verhaal creeren met zo'n soort foto?


Door meer te verhullen, dat houdt het wat spannender. Of door wellicht een gedeelte van het gezicht mee te pakken.
Ik vind een tiet an sich gewoon niet heel spannend :+

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:40

Na de eerste reactie van TS heb ik nog eens opnieuw gekeken. Ik denk dat ik te veel uit gewoonte gekeken heb: (bedekt) naakt moet spannend zijn. Maar als je er naar kijkt als een foto van een object (zoals een autofoto) vind ik het zeker een hele mooie foto.

Het enige wat ik dan nog zou willen zien/proberen is of een iets kleiner diafragma of de hanger iets naar voren halen zodat de hanger ook scherp is.

Respect voor het model trouwens.

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:37

MichieldeM schreef:
Na de eerste reactie van TS heb ik nog eens opnieuw gekeken. Ik denk dat ik te veel uit gewoonte gekeken heb: (bedekt) naakt moet spannend zijn. Maar als je er naar kijkt als een foto van een object (zoals een autofoto) vind ik het zeker een hele mooie foto.

Het enige wat ik dan nog zou willen zien/proberen is of een iets kleiner diafragma of de hanger iets naar voren halen zodat de hanger ook scherp is.

Respect voor het model trouwens.


Jeeh iemand die mij snapt *\o/*
Denk dat je er inderdaad meer naar moet kijken als een stilleven ipv een 'verhaal'. Wil zeker nog gaan spelen met de hanger, denk dat die het nog intressanter kan maken.

Model vond alleen maar leuk :) Zolang ze niet herkenbaar was ;)

love_wiepke

Berichten: 1280
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:15

Monster_tos schreef:
Denk dat het ook wel te maken heeft met je eigen denken, ik ben daar erg open in, en vind naakt heel normaal. Iemand die daar zelf wat 'geslotener' in is zal deze foto's waarschijnlijk ook anders bekijken.


Dit naakt is idd heel 'normaal', zoals hier al meer gezegd is met het overlaten tot verbeelding veel spannender. Ik denk niet dat de personen die zo gereageerd hebben naakt niet normaal vinden, en dat er al "heel veel van dat soort foto's zijn" (en daar haal ik uit dat jij dat niet wil) is voor jou een uitdaging om met iets veel voorkomend iets nieuws en unieks te maken. Ik ben van mening als je het toch allemaal op deze manier op wil laten zien het toch wel wat spannender kan! Mooie egaal zwarte achtergrond met een lichtje van achter dat de boel wat accentueert bijvoorbeeld.. zoals eerder gezegd.. blijf lekker bezig!!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:45

Ik vind het persoonlijk geen sterke foto. Waarom? Ik mis de sfeer in de plaat. Ik zie zwart wit foto van een borst. Er zit enorm weinig sfeer in en dat mis ik echt bij deze plaat. Vanwaar de ketting? Naar mijn mening voegt het niks aan de foto toe. Ik denk dat je met bijvoorbeeld scherpte-diepte veel meer sfeer in deze plaat had kunnen leggen, even als een andere belichting. De foto is te erg .. ehm. 'Right in your face'. Er is verder niks wat je er nog achter kan zoeken, het is er gewoon. Verder had ik zelf denk ik voor een egaal zwarte achtergrond gekozen. Daarnaast vind ik de zwart/wit omzetting niet zo mooi, gezien er echt teveel grijs tint in is gebleven daarvoor :)

KimD

Berichten: 20420
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:53

Ik persoonlijk vind de foto fantastisch! Ik weet niet wat het is, maar iets in de foto 'raakt' me. Die moedervlekjes doen het hem.

Mijn complimenten! Echt wauw! Overigens ook een compliment voor het lef. :j

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 17:19

love_wiepke schreef:
Monster_tos schreef:
Denk dat het ook wel te maken heeft met je eigen denken, ik ben daar erg open in, en vind naakt heel normaal. Iemand die daar zelf wat 'geslotener' in is zal deze foto's waarschijnlijk ook anders bekijken.


Dit naakt is idd heel 'normaal', zoals hier al meer gezegd is met het overlaten tot verbeelding veel spannender. Ik denk niet dat de personen die zo gereageerd hebben naakt niet normaal vinden, en dat er al "heel veel van dat soort foto's zijn" (en daar haal ik uit dat jij dat niet wil) is voor jou een uitdaging om met iets veel voorkomend iets nieuws en unieks te maken. Ik ben van mening als je het toch allemaal op deze manier op wil laten zien het toch wel wat spannender kan! Mooie egaal zwarte achtergrond met een lichtje van achter dat de boel wat accentueert bijvoorbeeld.. zoals eerder gezegd.. blijf lekker bezig!!


Deze foto is midden op de hei gemaakt, maar wil zeker ook hiermee de studio in. Juist omdat je dan meer met belichting kan werken!

Courses schreef:
Ik vind het persoonlijk geen sterke foto. Waarom? Ik mis de sfeer in de plaat. Ik zie zwart wit foto van een borst. Er zit enorm weinig sfeer in en dat mis ik echt bij deze plaat. Vanwaar de ketting? Naar mijn mening voegt het niks aan de foto toe. Ik denk dat je met bijvoorbeeld scherpte-diepte veel meer sfeer in deze plaat had kunnen leggen, even als een andere belichting. De foto is te erg .. ehm. 'Right in your face'. Er is verder niks wat je er nog achter kan zoeken, het is er gewoon. Verder had ik zelf denk ik voor een egaal zwarte achtergrond gekozen. Daarnaast vind ik de zwart/wit omzetting niet zo mooi, gezien er echt teveel grijs tint in is gebleven daarvoor :)


De ketting vind ik juist sfeer toevoegen, dat geeft het in mijn ogen net iets extra's. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!

KimD schreef:
Ik persoonlijk vind de foto fantastisch! Ik weet niet wat het is, maar iets in de foto 'raakt' me. Die moedervlekjes doen het hem.
Mijn complimenten! Echt wauw! Overigens ook een compliment voor het lef. :j



Dankjewel :) Dat is ook wat ik er bij voel :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:23

Vanwaar heb je 'm omgezet naar juist precies deze zwart/wit?

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:26

1e gedachte: Goeie tieten heeft t model :D
2e gedachte: Ik vind de foto qua compositie mooi maar mis een bepaalde spanning, ik vind de foto wat klinisch. Wat meer schaduwwerking had denk ik meer sfeer meegegeven. Nu vind ik het een nette foto, maar er mist iets om 't net dat stapje hoger in te schalen. De lijnen in de foto en de ketting vind ik wel mooi.

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:28

De moedervlekjes vind ik eerlijk gezegd juist het mooiste aan de foto. Maakt dat het menselijker is.

Het model mag zich een blij mens noemen met zulke borsten overigens :+

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 20:38

Courses schreef:
Vanwaar heb je 'm omgezet naar juist precies deze zwart/wit?


Niet bewust gekozen, beetje spelen met de knopjes tot ik dit beeld had.

Haha jaa het zijn een stel tieten waar menig vrouw jaloers op zal zijn! Denk dat ik haar vaker ga vragen voor mn tiet foto's :D

Bedankt weer voor het commentaar!

xLIESSSx

Berichten: 951
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:52

Ik vind het een enorm echte foto. De moedervekjes maken het gewoon compleet, zo echt. Ook het zwart-witte geeft in mijn ogen een extra toets.
Ik vind de foto echt wel iets hebben, ook al is er weinig bedekt. Misschien had het wel mooi geweest met een doorzichtig satijnstofje dat net niet over de borst heen hing ofzo, ik weet het niet...
In mijn ogen is de foto goed zoals hij is :j

Trouwens, mijn complimenten aan het model voor het lef om zo op de foto te gaan ! Ikzelf zou het echt niet aandurven, maar ik ben dan ook niet gezegend met zo'n mooi koppel tieten :D (helaas... ;( )

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 13:12

Dankjewel Lies :) Model wil gelukkig wel vaker voor de lens dus ga er nog flink mee door oefenen! En ze uiteraard hier showen!

Zal de complimenten over haar voorgevel aan haar doorgeven ;)

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Re: [FOTO] Naakt detail (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:10

ik vind het ook wel een mooie foto, die moedervlekjes zou ik zeker niet verwijderen met fotoshop, dit houd het echt. ook die ketting voegt echt iets toe, net als het zwart/wit.

persoonlijk vind ik fotos van bedekt naakt maar niets, want voor mij is het dan geen naakt meer, dan kijk je gewoon naar een stel bedekte tieten en dat zie je op het strand ook. deze foto is echt artistiek naakt.