Ik post hier niet zo heel veel topics maar nu wil ik toch wel commentaar en tips krijgen. Ik ben een amateurfotograaf, fotograveer vooral voor mezelf en meestal gewoon mijn paard of hond en verder maak ik ook de foto's op familiefeesten ofzo, niets speciaal dus. Nu is mijn oudste zus zwanger en ik had zelf al eens voorgesteld om eens wat foto's te maken want ik vind het wel eens leuk om wat uitdaging te hebben. Ze reageerde positief want ze zou nooit zoveel geld aan een professionele fotograaf uitgeven voor zwangerschapsfoto's en zij en haar vriend zouden zich ook niet op hun gemak voelen bij een vreemde. Zo dus kwamen ze gisteren langs, ik had zelf nogal wat zenuwen want ben totaal niet gewend om mensen zo op de foto te zetten en laat staan dan een zwangersschapsshoot. Ik heb gewoon met natuurlijk licht gewerkt, wegens gebrek aan een professionele studio, dus soms vallen schaduwen of zonneplekken wat raar, hier moet ik dus wel meer op letten. Ook bij de foto's met het doek had ik niet tijdig gezien dat de onderbroek nog zichtbaar was, nogal stom. Mijn zus en haar vriend waren wel heel tevreden en dat is het belangrijkste uiteindelijk

Heb 6 foto's uitgekozen in zwart-wit

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Tips welkom maar blijf wel vriendelijk aangezien ik dit niet gewend ben

[/edit] Foto's lijken blijkbaar minder scherp hier dan ik ze gewoon op mijn computer heb

Groetjes Emmy