nu al die jaaroverzichten voorbij komen begon het toch wel te kriebelen, dus de mooiste foto's uitgezocht en op volgorde gezet!
Dit jaar heb ik heel veel geleerd, eind vorig jaar kreeg ik een nieuwe camera en die moest uitgetest worden. Na heel wat ruzie met m'n camera en veel tips van andere fotografen gaat het nu steeds beter! Dit jaar bestond uit veel leuke fotoshoots, mijn eerste fotomeeting en voor het eerst een weekend een evenement gefotografeerd!
Ik fotografeer nu 3,5 jaar, 2,5 jaar met een Canon eos 350D en sinds eind vorig jaar met de Canon eos 1200D met een 55-200 objectief.
Laat ik nu maar beginnen met het jaaroverzicht 2015 van TB Foto's!

Januari
Het jaar begon met het uittesten van de 1200D met de standaard lens, en wat is een leuker uitprobeersel dan schattige shetlanders in de sneeuw?

Februari
Mijn eerste fotomeeting! Weer eens een ander onderwerp dan altijd paarden.

En de oude verzorgpony van mijn zus.

Maart
Niet zo heel veel foto's gemaakt, drukke maand..
April
Een vriendin en haar 31-jarige verzorgpony Joanna op de foto gezet.

Mei
De maand waar ik altijd naar uit kijk, tijd voor ponykamp! Dit jaar mocht mijn camera ook mee en toen heb ik deze foto gemaakt op het strand

Juni
Dezelfde vriendin als van april op de foto gezet met haar andere verzorgpony Welma

Juli
De manegepaarden gingen de wei op en ik mocht mee om ze op de foto te zetten.

Augustus
Oefenspringen op de manege.

September
Een drukke maand, eerst werd ik als fotograaf gevraagd op een groot evenement op de manege.

Toen mijn zus en haar verzorgpaard Saffiera op de foto gezet

En uiteindelijk natuurlijk Horse event. Eva heeft deze foto op instagram en facebook gezet

Oktober
London met school.

en de paarden van Grevenbroek Sporthorses op de foto gezet, hier Zhanna.

November
Een fotoshoot op het strand, heel gaaf!

Dit was het weer voor 2015, ik ben benieuwd wat 2016 gaat brengen! Ik heb mij ingeschreven voor de opleiding av-productie op het Grafisch Lyceum dus het zou heel gaaf als ik in 2016 zou worden aangenomen. Ook wil ik mijn portfolio wat meer uit gaan werken met andere onderwerpen dan paarden. De fotomeeting in februari was ook heel leuk en hopelijk ga ik er nog meer meemaken in 2016!
Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn!