Rock Kur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nodiJarig

Rock Kur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 20:21

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Rock Kur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:25

Het begin is er hoor, het klopt nog niet allemaal even goed, maar je hebt er wel gevoel voor.
Het muziekje bij de galop is bv. iets te druk, gezien de vlakke en verzamelde galop van het paard, maar er zitten ook leuke stukjes tussen!

Probeer de overgangen over te laten vloeien, met Windows Movie Maker kan dit heel makkelijk. Dan word het meteen een stuk mooier.

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:18

Kun je mij dit leren Huilen van het lachen Heb half bokt afgestruind naar een goed topic om het te leren, maar nee, nergens Huilen van het lachen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:21

Je dowload een filmpje (via veohtv is erg handig), dan open je dat in Windows Movie Maker, je zoekt passende muziek (gebruik bv een aantal nummers uit een soundtrack van een film) en maak die op maat, door te knippen.
Vooral in het begin is het makkelijk gebruik te maken van overgangen die zowiezo al in de muziek zitten, dus kijk of je dat soort muziek kan vinden.
Als je alle muziek hebt (bijvoorbeeld 20 seconder voor het binnenkomen, dan een stilte voor het halthouden, en dan weer het stuk voor de draf etc.) zet je die in elkaar, en daarbij is het vaak mooi om de stukken in elkaar over te laten gaan. Is in WMM een kwestie van even door de balk slepen.

Thats it. Lachen

nodiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 20:25

Ja ik luisterde soms muziek en dan dacht ik: 'hier kan je mooi op passageren' Huilen van het lachen Dus toen heb ik het zelfde gedaan als miss_malfoy zei, alleen windows movie maker snap ik nu wat beter, ik wist eerst niet dat je door die balkjes heen kon slepen Bloos