Ik ben beniewd of hij er al mee kan lopen, ik heb eerder een filmpje gezien van een schimmel met een prothese, maar die zag er wel anders uit, meer zoals bij mensen die hardlopers op de paralympics ook hebben.
Mooi filmpje Het paard moet gewoon wennen, dat is bij mensen toch ook zo denk ik? Hij zal na een tijdje heus wel wat makkelijker gaan lopen maar het is allemaal nieuw.
Ik heb echt wel serieuze bedenkingen als ik zoiets zie... Ik vind het een leuke poging, maar ik stel mij echt wel vragen of ze het nou voor het paard doen, of voor zichzelf...
ik vind dit ook niet om aan te zien vraag me niet waarom.... dit dier zal nóóit meer een normaal leven lijden, een flink kunnen rennen. zeker gezien die prothese niet dag en nacht om kan blijven (irritaties)
Ik had idd ook mijn bedenkingen, maar misschien dat hij nog een vast prothese kan krijgen als het goed gaat met lopen etc.
Ik denk dat hij er best mee zal kunnen leven, maar hij zal idd nooit een normaal leven hebben. Misschien was het idd beter geweest het paard in te slapen...