Paralelli.eu

Moderators: Ods, MirandaT, Warboel, Ineke2, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eilleen333

Paralelli.eu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-08 10:47

Ik vind via via deze site, en ik heb er zo mijn eigen mening over. Maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen over deze site, en dan vooral haar "Fourty Five Methode"....

http://www.paralelli.eu/

Erg jammer dat er geen forum bij de site zit, maar alleen een gastenboek...

De maakster van de site zit trouwens ook op bokt, iemand die weet wie het is?

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
*klik* om mee te genieten van mooie plaatjes tijdens mijn verblijf op een Canadese ranch! *klik*
http://www.willowranchvalemount.com voor paardvriendelijke trailrides en trainingen in de Canadese Rocky Mountains!

nasheeta

Re: Paralelli.eu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:35

geinige site. er is al wat over gepost bij arabischevolboeden.com
wist niet dat de maakster op bokt zat. ik zie haar nooit posten hier.
op paardnatuurlijk gaat men er meen ik dieper op in. die lijken not-amused..
Koe

www.facebook.com/stichtingsamira
http://www.facebook.com/nasheetaarabians

koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:29

alweer zo'n site.... jammer.... het is zo in hokjes plaatsen....

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:21

Tja, wat moet ik erover zeggen?
Ik vind het best wel knap van die mensen, ik zou het zelf niet voorelkaar krijgen.
Maar niet mijn stijl.

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:43

koetjes schreef:
alweer zo'n site.... jammer.... het is zo in hokjes plaatsen....

Hoezo in hokjes plaatsen?

Ik heb haar site toevallig ook vandaag ontdekt, omdat ik nu na 10 jaar met verschillende optomingen te hebben gereden, eindelijk eens uit wil zoeken wat nou echt bij mij past en hoe ik mij wil richten in de paarden (want ik wil echt heel erg graag iets met de paarden doen, maar heb nog niet echt iets gevonden waar mijn hart naar uit gaat (vrijheidsdressuur e.d. erg leuk, maar nog niet verder in doorgepakt), endurance wordt volgend jaar voor het eerst geprobeerd).

Zo kwam ik dus op haar site en eigenlijk vind ik haar heel erg duidelijk en realistisch! En ik denk dat dat twee hele goeie combinaties zijn in de paarden. Ik houd ook van een zachte aanpak, maar wat zij bijvoorbeeld beschrijft over die '45-methode' dat vind ik persoonlijk zo slecht nog niet!
Ik zeg niet dat je een paard zomaar af mag rammelen, maar dat zegt zij ook niet. Ze legt duidelijk uit hoe of wat en waarom en ik moet zeggen dat ik best veel gelezen heb op forums e.d. en dat zij één van de weinigen is waar ik mezelf heel erg goed in kan vinden (wat mening betreft.. helaas ben ik niet zo ondernemend als haar, wat ik wel graag meer in mezelf zou willen zien (wordt aan gewerkt zodra ik t' diploma heb voor m'n huidige opleiding)).
Dus ik vind die site heel goed en hij is voor mij erg informatief en ik kan er (denk ik) heel veel mee. Vooral met alle tips enzo (boeken e.d.).

Wel vind ik het een beetje raar dat ze aan de ene kant kritiek heeft (misschien is kritiek een te groot woord daarvoor, maar in elk geval een negatieve uitspraak) op Parelli en Roberts, maar aan de andere kant prijst ze de DVD's ervan aan...
Maar goed, in iedere vorm (en stijl/manier) van paardrijden zit wel iets goeds en misschien ook wel iets wat je vanuit jezelf minder goed zou vinden en daar maak je een combinatie van. Dus daar gooi ik het dan maar op...

Heeft er verder niemand een mening over deze site?
Ow, en aan de TS: wat voor mening heb je er dan over? Een negatieve?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie