wat weet jij van dieren?-test

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:59

Je hebt 5 vragen goed. Het is zeker geen slechte score. Maak je geen zorgen, het is bijna onmogelijk om alles van de dierenwereld te weten en het was een zeer pittige test. Toch zou je best eens een natuurdocumentaire mogen bekijken.

Ik weet alleen wat van huisdieren Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:25

Je hebt 5 vragen goed. Het is zeker geen slechte score. Maak je geen zorgen, het is bijna onmogelijk om alles van de dierenwereld te weten en het was een zeer pittige test. Toch zou je best eens een natuurdocumentaire mogen bekijken.

Machie

Berichten: 16020
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 21:21

Goed zo, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, namelijk het cijfer 7.
Uit deze test blijkt dat je behoorlijk wat af weet van de dierenwereld. Een dagje naar de dierentuin en je weet een stuk meer! En vergeet niet zo nu en dan te zappen naar Animal Planet en National Geographic.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:51

Je hebt 6 vragen goed. Het is zeker geen slechte score. Maak je geen zorgen, het is bijna onmogelijk om alles van de dierenwereld te weten en het was een zeer pittige test. Toch zou je best eens een natuurdocumentaire mogen bekijken

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:13

Helaas, je hebt met 2 goede antwoorden een onvoldoende gehaald voor deze test. Uit deze test blijkt dat je nou niet echt een tweede Martin Gaus bent. Wellicht kun je eens iets (meer) over dieren lezen. Of bekijk eens een keer een documentaire van Animal Planet, Discovery of National Geographic.



Moet toch eens wat meer gaan kijken

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:23

ik heb 6 van de 10 goed.!!!! maar ja hoe moet ik nou weten welke beesten er een sliert vormen op de zeebodem !

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:31

Goed zo, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, namelijk het cijfer 9.
Uit deze test blijkt dat je behoorlijk wat af weet van de dierenwereld. Een dagje naar de dierentuin en je weet een stuk meer! En vergeet niet zo nu en dan te zappen naar Animal Planet en National Geographic.

Yes 9 van de 10 goed! ut waren ook niet zulke moeilijke vragen!
Ik wist niet wat verwanten waren dus heb k die vraag maar gegokt! Fout dus!

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:49

Je hebt 5 vragen goed. Het is zeker geen slechte score. Maak je geen zorgen, het is bijna onmogelijk om alles van de dierenwereld te weten en het was een zeer pittige test. Toch zou je best eens een natuurdocumentaire mogen bekijken.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:45

Helaas, je hebt met 4 goede antwoorden een onvoldoende gehaald voor deze test. Uit deze test blijkt dat je nou niet echt een tweede Martin Gaus bent. Wellicht kun je eens iets (meer) over dieren lezen. Of bekijk eens een keer een documentaire van Animal Planet, Discovery of National Geographic.

k weet alleen iets van de wat bekende dieren slik!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:48

Goed zo, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, namelijk het cijfer 8.
Uit deze test blijkt dat je behoorlijk wat af weet van de dierenwereld. Een dagje naar de dierentuin en je weet een stuk meer! En vergeet niet zo nu en dan te zappen naar Animal Planet en National Geographic.

Klik op ‘volgende’ om alle uitleg en goede antwoorden te zien. Ook kun je hier zien wat andere mensen hebben geantwoord.

Hyper!:):) eerlijk gedaan!!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:04

Ik had er maar 2 goed,vond het ook wel rare vragen??
Was dus niet mijn vragen.

Ook al ben ik afgestudeert met een 9 voor biologie

Mellow

Berichten: 6504
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:37

Je hebt 5 vragen goed. Het is zeker geen slechte score. Maak je geen zorgen, het is bijna onmogelijk om alles van de dierenwereld te weten en het was een zeer pittige test. Toch zou je best eens een natuurdocumentaire mogen bekijken.

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:54

Uitstekend! Je hebt alle vragen goed beantwoord. Volgens deze test ben je een tweede
Jacques Cousteau! De documentaires van Animal Planet en National Geographic moeten je favoriete programm’s zijn. De dierenwereld heeft geen geheimen voor jou.

cool ...idd mijn favo programma's

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 07:15

Goed zo, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, namelijk het cijfer 9.
Uit deze test blijkt dat je behoorlijk wat af weet van de dierenwereld. Een dagje naar de dierentuin en je weet een stuk meer! En vergeet niet zo nu en dan te zappen naar Animal Planet en National Geographic.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 19:18

Goed zo, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, namelijk het cijfer 9.
Uit deze test blijkt dat je behoorlijk wat af weet van de dierenwereld. Een dagje naar de dierentuin en je weet een stuk meer! En vergeet niet zo nu en dan te zappen naar Animal Planet en National Geographic.

Eh, ik weet niet hoe ik het heb gedaan.. veel gegokt Lachen

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:38

Helaas, je hebt met 4 goede antwoorden een onvoldoende gehaald voor deze test. Uit deze test blijkt dat je nou niet echt een tweede Martin Gaus bent. Wellicht kun je eens iets (meer) over dieren lezen. Of bekijk eens een keer een documentaire van Animal Planet, Discovery of National Geographic.

ja van die dieren weet ik niks hoor, over de buidelwolf en weet ik het, wel van gehoord maar verder weet ik de geschiedenis er niet van ofzo. maar wel grappig testje! wordt ik weer een keertje wakkergeschud hoe slecht ik in biologie en dat al dat gebeuren ben!