Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. blensink schreef:Heerlijk om naar te kijken, persoonlijk mag er van mij minder geprikt worden met de sporen maar de manier van rijden met alleen de zit en beenhulpen ik vind het bijzonder mooi om te zien.
Voltigeur schreef:Tja, als je een bepaalde hulp weinig of niet gebruikt (teugels in dit geval) dan zal 't paard op een andere manier iets meer hulpen krijgen, hé. En zo is er altijd wel iets wat beter of paardvriendelijker kan zeker...
, maar nogmaals heerlijk om naar te kijken en respect voor de ruiter.

beautylin schreef:wat is er zo bijzonder aan een stok meeslepen?
blensink schreef:Ik vind het machtig, overigens wat jij doet met je paarden ook
Fiffill schreef:beautylin schreef:wat is er zo bijzonder aan een stok meeslepen?
Je moet ook niet alleen naar die stok kijken natuurlijk

poes schreef:Ik heb al veel mooiere beelden van dit soor rijden gezien... Dit paard staat namelijk echt wel ontzettend kort opgebonden zeg...
_Bonte_ schreef:Ik vind het erg onprettig er uit zien. Gewoon dat het paard al zo strak is opgebonden dat hij zijn hoofd al niet veel kàn bewegen . Dmv die scharen aan zijn bit .
Dan al dat gepor met die sporten .
En hoe denk je dat dit allemaal is aangeleerd ...
Sorry dat ik het hier een beetje verknal
_Bonte_ schreef:Ik vind het erg onprettig er uit zien. Gewoon dat het paard al zo strak is opgebonden dat hij zijn hoofd al niet veel kàn bewegen . Dmv die scharen aan zijn bit .
Rashja schreef:_Bonte_ schreef:Ik vind het erg onprettig er uit zien. Gewoon dat het paard al zo strak is opgebonden dat hij zijn hoofd al niet veel kàn bewegen . Dmv die scharen aan zijn bit .
Ben het helemaal met je eens.
Vind het ook erg ontvriendelijk uit zien.
is?
Voltigeur schreef:Kan je mij dan eens een voorbeeld geven van wat niet ontvriendelijkis?