ik vind dit echt knap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

love_nadesh

ik vind dit echt knap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 19:58

ik plaats dit filmpje omdat ik dit juist er knap van die pony's vind omdat de pony's zelf minstens 1.10m zijn gok ik Bloos
maar tis wel zielig als ze de balk raken het lijkt alsof ze dan bijna struikelen Ach gut

nou hier het filmpje dan maar.
http://www.youtube.com/watch?v=psUbCfyHEIY

(weet niet of dit hier hoort verplaatsen mag)

xBurberry

Re: ik vind dit echt knap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:03

Dit vind ik niet knap, maar zielig.. 'T is duidelijk te hoog voor ze..

horse_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:03

Tja het is wel knap, maar als het op 1.50 staat geven die pony's meerdere keren aan door te weigeren dat het te veel wordt. Zo hoog springen vind ik persoonlijk ook niet verantwoord met een pony. En zeker niet als ze weigeren bij 1.50, om dan nog boos op ze te worden. Groot gelijk hebben ze!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:04

ik vind het zielig ... die beestjes komen er niet eens overheen ...

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:05

wow die ene redde het gewoon mar vind eigenlijk niet dat het hoort het is veel te hoog voor ze en wat als ze wel vallen weet je ook niet wat er verder gebeurt het kan natuurlijk ook een onschuldig val maar toch je weet maar nooit

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:06

wouw 1.50 is best wel hoog voor zo een ponytjes zeg !

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:10

Ik vind dit ook zielig.
Ze gaan gewoon net zo lang door totdat die pony er wel foutloos overheen moet komen.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:11

stephanie09 schreef:
wow die ene redde het gewoon mar vind eigenlijk niet dat het hoort het is veel te hoog voor ze en wat als ze wel vallen weet je ook niet wat er verder gebeurt het kan natuurlijk ook een onschuldig val maar toch je weet maar nooit

daarom vind ik het ook een beetje zielig want bij sommige lijkt het of ze struikelen na de sprong Ach gut

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:11

die pony's weigeren niet voor niks denk ik

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:11

Nou, na die paar weigeringen en het eraf gooien van die balken heb je toch zeker wel door dat het niet gaat lukken!
Nee, vind totaal neit dat deze ruitertjes trots moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:13

puissance voor pony's.

Niet echt handig ivm slijtage.. maar wel een dapper dingie!

eilleen333

Ik vind dit inderdaad knap... Knap zielig... Waarom moeten die kleine paardjes perse zo hoog springen?! Ze geven zelf aan het niet te redden!

Eowyn3003

Deze ruiters springen alleen om zich te bewijzen, en denken niet aan hun pony. Kom aan zeg, dat is toch veels te hoog voor zo'n ponytjes!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:14

Tuurlijk, het is knap, maar het is zo onverantwoord.
Iedereen kan toch zien dat als meerdere pony's een aantal keer weigeren en op andere manieren laten zien dat het te hoog is.
Dit is gewoon zielig voor de pony's,.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:17

Als ze er netjes over heen springen ziet het er wel knap uit. Maar er wordt veel de balken aangetikt (of half dwars er door heen) sommige zie je bij de landing zuur kijken, dus ze vangen wel een harde klap op.
En die keren dat ze weigeren, trekken ze ze er voor en krijgen ze een schop.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:19

knap? Dit zijn echt weer van die opscheppers. '' kijk eens wat ik met mijn pony kan'' Niets knaps aan, beetje een pony over een hindernis jagen waar ze gewoonweg niet overheen kunnen komen.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:28

let niet op hoe ik af en toe schrijf maar dan typ ik een beetje te snel. ik wilde eigenlijk nog meer zeggen hahaha maar in de snelligheid ben ik het vergeten. laat ik nu even wat duidelijker zijn en typen wat ik allemaal wil typen Lachen

de sprongen zijn erg hoog en zal zelf nooit aandurven om met zo een klein paardje te gaan springen. even eens vind ik ook dat ik het nooit zal doen want voor het paardje zelf ik het een twijfel want als hij valt en het is mis dan heb je een probleem.

dat 1 zo een paardje het heeft gered vind ik super knap. maar als je goed nadenkt als wij zo een grote sprong maken dan krijgen onze gewrichten het zwaar te voorduren en dan gebeurd ook met het paardje de sprong is gewoon echt super hoog en weer een fout van de ruiter.

deze ruiter heeft duidelijk alleen aan zichzelf gedacht en aan de prijzen want op lange termijn krijgt deze paard last van zijn gewrichten. weer eens onverantwoord.

knap dat de paarden het kunnen mooi maar het is niet voor ze weggelegd en daarbij denken mensen soms niet na!

nee ik vind het niet kunnen vanwege de genoemde redenen en die mensen zouden ermee moeten stoppen. het is natuurlijk harstikke knap maar het kan echt niet

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:30

Als het echt puissance voor pony's is mogen ze maar 2x op dezelfde hindernis aanrijden om te proberen, tenminste dat was 15 jaar geleden zo in NL...

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:32

horse_girl schreef:
Tja het is wel knap, maar als het op 1.50 staat geven die pony's meerdere keren aan door te weigeren dat het te veel wordt. Zo hoog springen vind ik persoonlijk ook niet verantwoord met een pony. En zeker niet als ze weigeren bij 1.50, om dan nog boos op ze te worden. Groot gelijk hebben ze!

Ben het helemaal met je eens.
Op 1,45 springen ze het foutloos, weigeren ze 1x bij 1,50, stop dan ook gewoon.
Je moet blij zijn dat je pony die 1,45 gehaald heeft, wat voor zo'n pony al super hoog is, word dat niet boos door de schoppen en te trekken bij de 1,50. Dan zal de pony er ook echt geen plezier meer in hebben hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:33

arme pony's.. en maar trekken als het beestje er niet overheen wil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:34

griebels schreef:
Als het echt puissance voor pony's is mogen ze maar 2x op dezelfde hindernis aanrijden om te proberen, tenminste dat was 15 jaar geleden zo in NL...

Is ook vast geen 'echte' Knipoog.. zie ook persoon aan de zijkant die even meehelpt.

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:34

dat eerste vind ik heel knap, maar bij het 2e lukt het gewoon niet meer en ik vind het zielig dat ze die pony's zo hoog laten springen ze laten zelf zien dat ze niet meer kunnen door te weigeren

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:37

Tja wat moet ik er van zeggen,.... vriendelijk is anders en mijn eigen paard zou ik het nooit aandoen ( ben ook geen springheld Lips are sealed )

Maar ik neem aan dat jullie puissance dan sowieso zielig vinden?
Want paarden springen in verhouding met puissance hetzelfde al dan niet hoger Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:20

Wat een walchelijk fimpje! Boos! Heel erg triest hoe ze die pony`s over die hindernissen troffelen en dwingen, die ene meid die haar pony nog over die hindernis wil jagen Misselijk
Sorry, maar dit vind ik echt walchelijk. Hem je gezien hoe die ene zijn rug wegdrukt, nee geen goed woord voor over, en dat ale som te kunnen zeggen dat je het gedaan hebt! Nee thanks!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:23

ja wat mensen allemaal wel iet doen om aandacht te krijgen en dat ten koste van de rest zou ik maar zeggen