Hier mag je dus niet je Paardenspel promoten, dit doe je in het Paardenspellen (en andere dingen) Stickey.
Veel plezier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Wat zien jullie graag terug in paardenspellen? Willen jullie helpen het lijstje aan te vullen. Het gaat over niet automatische spellen.
-Wedstrijden
-Verzorgen
-Fokken
-Medisch Centrum (Dierenarts, hoefsmid, tandarts, fysiotherapeut)
-Toilleteerder
-lessen
-keuringen
Uiteraard ook een actieve beheerder/beheerster maar dat even buiten beschouwing houdend.
ArGieVai schreef:hjee, weet iemand een site waar je dan de goede HTML codes kan vinden?? k weet alleen alle codes van Cu² uit me hoofd.. maar weet iemand site voormeer codes met uitleg waarvoor ze zijn??
NuggT schreef:Mizora schreef:Wat zien jullie graag terug in paardenspellen? Willen jullie helpen het lijstje aan te vullen. Het gaat over niet automatische spellen.
-Wedstrijden
-Verzorgen
-Fokken
-Medisch Centrum (Dierenarts, hoefsmid, tandarts, fysiotherapeut)
-Toilleteerder
-lessen
-keuringen
Uiteraard ook een actieve beheerder/beheerster maar dat even buiten beschouwing houdend.
Spelletjes waarmee je geld kunt verdienen, paardenverkoop misschien ook leuk.
NuggT schreef:Pfff ik heb echt geen idee, je hebt al zoveel onderwerpen.
Borisjuuh schreef:ArGieVai schreef:hjee, weet iemand een site waar je dan de goede HTML codes kan vinden?? k weet alleen alle codes van Cu² uit me hoofd.. maar weet iemand site voormeer codes met uitleg waarvoor ze zijn??
www.websitemaken.be
Is best een handig site!![]()
Over die layout in codes zetten enzo.. Het is echt niet moeilijk hoor! Maar je moet het wel zelf uitzoeken.. Anders is het nog moeilijker om te onthouden enzo!
Groetjes,
Borisjuuh schreef:NuggT schreef:Pfff ik heb echt geen idee, je hebt al zoveel onderwerpen.
Ja inderdaad