Verborgen teksten in liedjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:54

Now, to the Abbey Road Album. Many clues are present here in this album.

First, John is in white depicting an angel leading the dead to heaven. Ringo is dressed in black representing the minister and Paul's mourners. George is last and dressed in blue jeans representing the grave digger. Paul is third, and bare foot and out of step with the other three. Paul is left handed yet he holds a cigarette with his right hand. He has his best suit on, or his burial suit on. Paul is clean shaven.

The Volkswagen on the left, it's license plate says ( 28 IF ) meaning Paul would be 28 years old if he were still alive.

The gates on the left encircle the church from which the funeral service was held.

They are crossing the street on their way to the grave yard off to the right flanked by the black funeral car waiting for the immediate family.

The three lads in the distance represent the three remaining Beatles looking on in disbelief that Paul is dead.

Bron: http://www.grassyknoll.homestead.com/10 ... sHoax.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:56

Citaat:

[img]
http://www.thebeatles.com.hk/images/rec ... .jpg[/img]
Paul McCartney zou dus niet meer leven en dat zou blijken uit verschillende aanwijzingen die te zien en te horen zijn op Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band, de bekendste cd van The Beatles. De hoes van de cd zou daarvoor al verschillende aanwijzingen geven. Op de hoes staan The Beatles bijvoorbeeld voor omgegraven aarde met bloemen, dit zou er op wijzen dat men bij een graf staat. Verder staan er een aantal bloemen in de vorm van een basgitaar, het instrument dat McCartney bespeelde. Verder is er boven het wassenbeeld van McCartney een hand te zien, dit komt erg vaak terug op verschillende afbeeldingen en zou in de Indiaanse cultuur de dood betekenen. Op de achterkant van de hoes staat op de schouder van McCartney O.P.D. wat Officially Pronounced Dead betekent. In het achtste nummer van de cd zou de nieuwe zanger worden geïntroduceerd met de tekst: ”The one and only Billy Shears”. Aan het einde van de plaat (niet de cd dus) staat een gedeelte waar nooit muziek staat maar wel geluid te horen is, wanneer men dit achteruit draait zou men “Will Paul come back as Superman” kunnen verstaan.



Afbeelding
De bewijsvoering gaat nog veel verder. Op dit plaatje staan de Beatles afgebeeld, voorop John Lennon in het wit als God, daarachter Ringo Star als de begrafenisondernemer, daarna Paul McCartney op blote voeten (dat zou wijzen op dat hij dood is) en een sigaret in zijn rechterhand terwijl hij linkshandig was. George Harisson loopt er achteraan als de doodgraver. De kever op de achtergrond heeft als nummerbord 28IF-LMW, dat zou kunnen betekenen dat Paul 28 zou zijn geweest als (if) hij nooit zou zijn doodgegaan. LMW staat voor Linda McCarney Weeps.

Toevallig? Nee, want veel bewijsvoering valt niet echt te achterhalen. Maar het is wel grappig dat men blijkbaar toch de indruk heeft willen wekken dat Paul McCartney dood zou zijn. Zoveel toeval bij elkaar kan geen toeval zijn. Het verhaal rond The Beatles wordt er echter wél een stuk interessanter door.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 21:43

Dat van de Beatles kende ik nog niet..
Interessant

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:29

hebben we idd ook op school gehad, ik vond t toen heel griezelig allemaal. Ik weet nu nog steeds niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken. Zou aan de ene kant wel erg toevallig zijn, al die aanwijzingen voor niets, maar als hij WEL dood zou zijn, is er wel een heel goede look-a-like gevonden met een stem die er erg veel op lijkt. En dat lijkt me nog nét even teveel toeval.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:30

Ik denk ook dat het een ontzettend goed verzonnen publiciteitsstunt is geweest.

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:13

Er was toch ook een plaat en als je die achteruit draait je een boodschap van de duivel hoort? Volgens mij was dat van Tubular Bells...

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:12

Colitalover dat vind ik wel een beetje eng Verdrietig