Muckboot-nederland.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Muckboot-nederland.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 23:45

Ik ben op zoek naar een paar Muckboots en een leuke prijs is natuurlijk altijd goed!

https://www.muckboot-nederland.com/prod ... p-167.html

Maar op de site staan verkeerde vertalingen, overal hoofdletters en geen contactinformatie.

Is dit een gevalletje van 'te mooi om waar te zijn'?

mysa

Berichten: 10486
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Muckboot-nederland.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:58

Lijkt me geen zuivere koffie. Lees maar bij 'over ons'.

Telpeva

Berichten: 14721
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 13:30

Ik zou hier niet kopen, er is 0 contact informatie (uit welk land komt dit, er is geen kvk nr, naar welk adres zou je een retour moeten opsturen) en inderdaad: de teksten zijn raar met willekeurig hoofdletters, en ik kwam ook tegenstrijdige informatie tegen.

Deze zin bijvoorbeeld onder het kopje verzending en levering:
Citaat:
Verzendkosten
Bij Bestellingen Boven De €90,- In Nederland Berekenen We Geen Verzendkosten. Bij Bestellingen Onder De €99.65,- Betaal Je €0.00 Verzendkosten Bij Verzending.

Ja wat is het nou, gratis verzenden vanaf bestellingen twv 90 euro of is verzenden gratis tenzij je over de 99.65,- gaat. Wat overigens een heel raar bedrag is, want bedoelen ze daarmee 99,65 euro, of bedoelen ze 9965,- want die punt er in klopt niet, of die streep klopt niet.

-

En ook deze (te vinden op de productpagina)
Citaat:
Standaardleveringen worden binnen 15 of 30 dagen bezorgd. We bezorgen 5 dagen per week.
Als je vóór 13.00 uur bestelt (maandag t/m donderdag), wordt je bestelling de volgende dag geleverd.a

Morgen in huis of binnen 15 of 30 dagen?

-

Deze vind ik ook leuk, dit staat op de productpagina:
Citaat:
Je kunt je bestelling gratis binnen 50 dagen retourneren, om welke reden dan ook.

En dit staat op de retourzendingen pagina:
Citaat:
Je Hebt 14 Dagen Bedenktijd Vanaf Het Moment Dat Je Jouw Bestelling Ontvangen Hebt.


50 dagen of 14?

Ik ben op dit punt maar gestopt met lezen, wat een rommeltje die site :+