Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:05

Tara, zou je een berichtje willen plaatsen wanneer de inbox een keer helemaal leeg is?
Ik heb namelijk het idee dat ik veel dingen heb ingestuurd maar nog enkele dingen mis, dat kan dus betekenen dat de inbox nog niet leeg is.
Dit is overigens geen aanval omdat het te langzaam gaat, maar dan weet ik of ik nog moet wachten

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:11

Hoihoi.
Ik heb van laatst mailtje gehad of ik nog terug kwam spelen. Maar heel eerlijk ik heb het erg druk..

Nu weet ik dus nog niet wat ik met mijn stal zal doen.

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:18

Janinevv schreef:
Hoihoi.
Ik heb van laatst mailtje gehad of ik nog terug kwam spelen. Maar heel eerlijk ik heb het erg druk..

Nu weet ik dus nog niet wat ik met mijn stal zal doen.


Misschien om dan toch te stoppen en dan weer opnieuw te beginnen als je weer meer tijd hebt>

Geen idee hoor xD

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:23

Ik heb wel het idee dat er een boel is verwerkt, eerlijk gezegd!

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:25

Irisx schreef:
Ik heb wel het idee dat er een boel is verwerkt, eerlijk gezegd!


Klopt! maar ik mis nog enkele dingen, vandaar mijn vraag :P

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:00

Wanneer https://equi-vida.weebly.com/ds-liv.html is bevallen mag ik haar een keertje lenen.
Nu zoek ik een 2x cream hengst die bij deze merries past en het liefst zo min mogelijk 'Hemlocks' paarden in stamboom heeft.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:11

Ik heb alleen een enkel cream hengst, Riggs, die je toen al eens gebruikt had. Tis dat ik nu echt zit te twijfelen wat ik met mn credits ga doen, anders had ik misschien wel gewoon een dubbel cream met goedkeuring gedaan.
Maar zoveel wensen :’)

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:15

Irisx schreef:
Ik heb alleen een enkel cream hengst, Riggs, die je toen al eens gebruikt had. Tis dat ik nu echt zit te twijfelen wat ik met mn credits ga doen, anders had ik misschien wel gewoon een dubbel cream met goedkeuring gedaan.
Maar zoveel wensen :’)



Het gaat er om dat dat veulen wat er uit komt zo min mogelijk Hemlocks paarden in stamboom heeft

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:22

JesdaJinn schreef:
Irisx schreef:
Ik heb alleen een enkel cream hengst, Riggs, die je toen al eens gebruikt had. Tis dat ik nu echt zit te twijfelen wat ik met mn credits ga doen, anders had ik misschien wel gewoon een dubbel cream met goedkeuring gedaan.
Maar zoveel wensen :’)



Het gaat er om dat dat veulen wat er uit komt zo min mogelijk Hemlocks paarden in stamboom heeft


Riggs heeft helemaal niets in de stamboom :) daarom dat ik m alsnog aanbood

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:26

Oeh, das wel nice.
Ik zal hem in de gaten houden

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 20:29

Ja, ben er ook echt oprecht heel erg blij mee. Was me mn credits wel waard :P


Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:01

Verdorrie je hebt veel te leuke staan. Ik wil maar ik kan niet kiezen... daar ging mn “kleinschalig Welshes erbij fokken” vrees ik dan toch.
Enige waarom ik twijfel is omdat het genetisch dinges (ver) beneden mn hoogste ligt. Dilemmaaaaaa!!

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:58

Ik heb over 4 dagen deze voor je Jesda: https://equi-vida.weebly.com/toko-vdh.html
Zit wel wat in, maar weet niet precies hoeveel (Mleza natuurlijk wel).
Is het trouwens niet handig om ook de stalnamen te gebruiken in de stamboom?

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 22:01

Ik ben nu al 3 of 4 dagen aan het dekken met een gewonnen droompaard welke nog niet bestaat :')
Begin nu ineens te twijfelen of de naam die ik bij het formulier opgeef wel klopt, maar ik bedoel iig mijn nieuwe droompaard :)

DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 17:02

Animal schreef:
Ik ben nu al 3 of 4 dagen aan het dekken met een gewonnen droompaard welke nog niet bestaat :')
Begin nu ineens te twijfelen of de naam die ik bij het formulier opgeef wel klopt, maar ik bedoel iig mijn nieuwe droompaard :)


Ja dat droompaard had ook nog niet 4/4 grondwerklessen dus je kon hem ook niet gelijk goedkeuren :+

DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 17:05

Vinden jullie het een leuk/goed idee om via het forum op paarden te kunnen bieden? Dan komt het paard wel op de paardenmarkt te staan maar daarbij staat dat er geboden moet worden op dat paard via het forum.
Met een eind datum en tijd en als het paard niet verkocht is wordt deze verwijderd van het forum maar blijft deze wel nog op de paardenmarkt staan
Laatst bijgewerkt door DohoShots op 25-07-18 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:08

DohoShots schreef:
Vinden jullie het een leuk/goed idee om via het forum op paarden te kunnen bieden? Dan komt het paard wel op de paardenmarkt te staan maar daarbij staat dat er gebied moet worden op dat paard via het forum.
Met een eind datum en tijd en als het paard niet verkocht is wordt deze verwijderd van het forum maar blijft deze wel nog op de paardenmarkt staan


Last van de warmte Tara? :P

Ja leuk!

Iedereen kan op het forum kijken dus ook de spelers die hier minder kijken zien dan welke er te koop staan.
Misschien dat paarden die niet verkocht worden daarna direct naar RH mogen?

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:08

Lijkt mij wel een leuk idee!

Ik ga vanavond/morgen weer wat actiever zijn had poosje geen zin er in en ben nu paar daagjes weggeweest.:)

DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 17:17

Ja denk dat tijd om te bieden dan ook 5 dagen is en dan kunnen ze daarna naar het rusthuis

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:23

Super leuk idee!

DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 17:25

Via paardenmarkt formulier is nu dus ook een optie om je paard te verkopen via bieden!
Ik zet dan het paard op het forum en dan kan er geboden worden!

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:07

DohoShots schreef:
Animal schreef:
Ik ben nu al 3 of 4 dagen aan het dekken met een gewonnen droompaard welke nog niet bestaat :')
Begin nu ineens te twijfelen of de naam die ik bij het formulier opgeef wel klopt, maar ik bedoel iig mijn nieuwe droompaard :)


Ja dat droompaard had ook nog niet 4/4 grondwerklessen dus je kon hem ook niet gelijk goedkeuren :+


Dat heb ik tot nu toe altijd gedaan met droompaarden van de loterij. Maar heb nu dus helemaal niks drachtig? Dat is balen.. Ik maak er dan vanavond wel weer een met credits, want ik heb geen bloedlijnen van buitenaf meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:10

Irisx schreef:
Ik heb alleen een enkel cream hengst, Riggs, die je toen al eens gebruikt had. Tis dat ik nu echt zit te twijfelen wat ik met mn credits ga doen, anders had ik misschien wel gewoon een dubbel cream met goedkeuring gedaan.
Maar zoveel wensen :’)


Geef je credits aan mij!

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:14

Dat droompaard waar ik het hierboven over heb staat trouwens nog niet op stal, dus kan hem ook niet beleren of wat dan ook :+

Je mag hem laten zitten, ik vraag er vanavond eentje aan met goedkeuring voor credits zodat ik kan fokken en dan is hij overbodig. :) Heb genoeg credits voor 6 droompaarden met goedkeuring dus dat is geen ramp :D

Ik had hem volgens mij vrijdag ingediend als loterijprijs met die goedkeuring voor credits. Dan weet je dat je die kunt negeren :D