RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9947
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:56

merel, daarvoor is de vakantiestand toch? Als je een paar dagen niet kunt.

Joaquim

Berichten: 982
Geregistreerd: 06-10-13
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:59

Ja, dat wist ik toen niet, en ik had op voorhand ook geen flauw idee dat ik niet meer online zou komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:50

Ashley5 schreef:
Dank je voor je feedback!
Wat zou jij graag zien om dit leuker te maken?


Weet niet of het specifiek op mij is maar ik zal er eens voor gaan zitten en morgen ofzo wat erover neerpennen, is het nu wat laat voor en weet niet zo 1, 2, 3 iets ;)

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 02:22

Het was naar aanleiding van jouw bericht inderdaad, maar iedereen mag zich vrij voelen om mee te denken! :D

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 06:36

Als ik iemand blij kan maken met mijn paarden, geef maar een gil. Besloten er echt mee te stoppen, ik kan echt de motivatie niet opbrengen om steeds om de paar minuten te klikken.

Mijn naam is op het spel FavouriteNightmare. Op mijn profiel staat wat info over wat ik heb.

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 07:55

Zou het een idee zijn dat na X aantal dagen helemaal niet online komen, de vakantiemodus automatisch aangaat?
In bepaalde spellen is er ook een vergelijkbaar systeem.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:52

Fortitude schreef:
Als ik iemand blij kan maken met mijn paarden, geef maar een gil. Besloten er echt mee te stoppen, ik kan echt de motivatie niet opbrengen om steeds om de paar minuten te klikken.

Mijn naam is op het spel FavouriteNightmare. Op mijn profiel staat wat info over wat ik heb.


Heb zelf al een hoop paarden, maar ik kijk subiet even op je profiel :) .

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:27

Fortitude schreef:
Als ik iemand blij kan maken met mijn paarden, geef maar een gil. Besloten er echt mee te stoppen, ik kan echt de motivatie niet opbrengen om steeds om de paar minuten te klikken.

Mijn naam is op het spel FavouriteNightmare. Op mijn profiel staat wat info over wat ik heb.

Wil wel wat Shetlander merries overnemen :)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:36

Zou je een linkje kunnen zetten van de Arabier? :)

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:38


MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:42

Ik wil de Arabier als dat mag :) .

Niks gezegd :x . Ik had niet gezien dat ie ruin was. Ik zal eens kijken naar de Shetjes en als dat mag neem ik er graag eentje over :) .

Edit: Ik vind Pluisje wel leuk :o .
Laatst bijgewerkt door MoppieFilou op 30-08-17 13:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Jorex

Berichten: 9947
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:44

Als je een shet hengst overhoudt wil ik die met liefde overnemen. Ik ga een hengstenhouderij worden.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:36

Doe mij maar 1 van de merries. Maakt niet uit welke :)

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:31

Ik heb interesse in Vosje of Grasmaaier
In het spel heet ik LaLuna
Laatst bijgewerkt door SsSimonee op 30-08-17 15:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:39

Als jullie even de in game naam erbij zetten dan ga ik vanavond even puzzelen hoe die verkoop werkt :')

Ooh jeetje Simone, ik herken jou nu pas trouwens. Wat grappig dat ik jou hier tegen kom.

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:42

Help mij even haha!

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:05

Mijn naam is hetzelfde als hier :P

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:23

SsSimonee schreef:
Help mij even haha!

Oud collega op heuven. Had eerst die grote vliegenschim Omar staan, toen mijn huidige paard maar ben toen vrij eh... Abrupt weggegaan zullen we maar zeggen ;)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:05

Mijn naam is ook hetzelfde ;) . Om de paarden aan ons te geven/verkopen moet je gewoon naar de paardenmarkt, dan staat er een knopje verkoop, en daar kan je ook invullen voor wie die gereserveerd is ;) .

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:04

Fortitude schreef:
SsSimonee schreef:
Help mij even haha!

Oud collega op heuven. Had eerst die grote vliegenschim Omar staan, toen mijn huidige paard maar ben toen vrij eh... Abrupt weggegaan zullen we maar zeggen ;)


Jep nou weet ik het ja. Ik werkte er toen al niet meer maar kwam nog wel voor Twis die leuke vosmerrie weet je misschien nog wel. Helaas is ze vorig jaar overleden.


Even goed naar de paarden gekeken ik heb interesse is Grasmaaier. Op het spel heet ik dus Laluna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:14

Hier even mijn bijdrage ... dit is nu zo even uit het hoofd en mijn mening over wat voor mij het spel (nog) leuker zou maken, hoeft daarom niet noodzakelijk voor iedereen zo te zijn ;)

Eerst en vooral wil ik complimenten geven voor de opbouw van alles, ik vind het zeer mooi gemaakt en zeer fijn om te spelen! Ik ga even stap voor stap alle menu-hoofdstukjes af, voor mijn eigen overzicht.

* Landgoed: Geen opmerkingen, vind ik prima zo

* Stad: hoefsmid, DA, universiteit zijn voor mij prima

- de winkel: tot nu toe geen problemen gehad, alleen nu toevallig al 2 dagen geen poetsspullen en daar zijn mijn paarden niet blij mee want die kan ik niet zelf maken. Ik vind het systeem heel leuk dat je zelf ook spullen kan verkopen en dat het spel zorgt voor een bepaalde voorraad, maar is het misschien een optie om dat bijvullen op te splitsen? Ik heb nu het idee dat het 1x per dag wordt aangevuld, maar kan dit niet naar bv. 3x per dag? Eventueel kleinere hoeveelheden, maar verschillende momenten? Niet iedereen heeft 's morgens tijd (en zin) om op een spelletje in te loggen om de nodige dingen te kopen en als je na je werk kijkt is het weer op. Verder vind ik alles prima.

- wedstrijden: een leuk systeem maar ikzelf vind het inschrijven niet handig. Ik zit de helft van de tijd bij de verkeerde klasse. Geen idee of het mogelijk is, maar het zou fijn zijn om een overzicht van je paarden te krijgen zoals bij de trainingsmolen bv. en dat je dan een menu krijgt van "schrijf in voor dressuur/springen/western" en dat het spel dan automatisch de juiste klasse selecteert.

- paardenhandel: weet ik niet zo goed wat ik erover moet zeggen. Er staat weinig te koop en heb niet het idee dat er echt handel is, maar heb me er nog niet voldoende mee bezig gehouden om daar iets zinnigs over te zeggen. Wat fijn zou zijn voor ons (mij?) maar waarschijnlijk niet zo handig voor het spel is een soort buitenland/gezocht waar paarden met bepaalde eisen gezocht worden. Ik vind het altijd wel leuk om ergens voor te trainen ofzo, ipv zomaar wat (hetgeen ik op dit moment doe omdat ik niet met het fokken bezig ben). Wel graag dat je dan een bepaald zoekertje kan reserveren voor bv. 24 of 48u, want zitten trainen en dan het net voor je neus zien verdwijnen is niet fijn ;) Maar zoals gezegd is dat misschien niet goed voor het spel zelf, ben eens benieuwd wat anderen daarvan vinden.

- verenigingen: super leuk idee, maar er gebeurt nog wat weinig mee. Misschien staan er nog dingen op het programma, maar voorlopig is het alleen de klusjes die je samen kan doen en heb het idee dat dit de laatste tijd "tegenvalt" met hoeveel mensen je er bent. Maar dat ligt natuurlijk niet aan het spel ;) Zou fijn zijn om op meer gebieden samen te kunnen werken, misschien dat je spullen/producten onderling kan ruilen of verkopen? Of een soort van wedstrijden waarbij de punten van de paarden die meedoen samengeteld worden en dat de leden van de 3e beste verenigingen per dag een leuke prijs krijgen ofzo. Ik verzin maar wat ter plaatse.

* Paarden: fijn gemaakt, zou handig zijn om van paard naar paard te kunnen gaan dmv pijltjes (en dan liefst ook nog op het tabje blijven dat je zat, zodat je alles in 1 beweging kan verzorgen). Voor de rest vind ik het super leuk opgebouwd met de disciplines en de gezondheid enzo :) Wat misschien wel leuk zou zijn is wat extra beloningen als je een paard een klasse hoger brengt. Nu doe je dat gewoon voor het plezier of voor het fokken, maar misschien ook fijn als er wat leuks aan vast hangt? Hoeft daarom geen geld te zijn (mag natuurlijk ook wel) maar spullen ofzo is ook leuk, en misschien in een zeldzaam geval met veel geluk een vaardigheidpunt (zie verder).

* Klusjes: leuk gemaakt, niks op aan te merken 8-)

* Vaardigheden: een hekelpuntje. Super idee en goed opgebouwd maar de manier om vaardigheidspunten te krijgen vind ik minder, of toch zeker naarmate je verder komt. Persoonlijk wil ik nog veel bereiken, maar durf ik nu geen punt meer uit te geven omdat ik schrik heb om spijt te krijgen en het zolang duurt voordat ik mijn volgende krijg. Dus ik zou voorstellen de stappen kleiner te maken, of meerdere dingen organiseren waarbij je punten kan winnen naast je eigen niveau. Of zelfs misschien dat je ze kan kopen voor speelgeld (maar dan genoeg uiteraard, niet voor 5000 munten). Dan is het ook bereikbaar en kost het moeite, maar op een andere manier.

* Quiz: leuk gedaan, fijn als tussendoortje

* Doelen: heel fijn idee, alleen zou het fijn zijn als ze ook elke dag/week wisselen, en niet alleen als je het doel gehaald hebt. Is misschien een foutje maar dat idee heb ik nu, als ik geen 10 forumposts doe per dag staat dat doel er de volgende dag gewoon weer. Verder wat meer variatie is fijn, want tot nu toe moet ik 90% van de doelen in het forum posten en dat is niet zo mijn ding. Maar dat is misschien nog in de maak ;)

De rest is niks op aan te merken :Y)
Dit heb ik grotendeels even ter plaatse verzonnen, misschien zijn sommige dingen ook gewoon onzin, dat kan en is geen probleem, maar bij deze dus mijn feedback :P

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:07

Wat een goede post! Ik kan me in veel dingen wel vinden. Ook ik loop er nu tegenaan dat er heel veel vaardigheden zijn die ik zou willen maar dat het kegelen nu vrij langzaam gaat. Vanaf level 25 zou je best vaker een punt mogen verdienen en dan zou je sommige hogere vaardigheden duurder kunnen maken.

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:10

Thanks :)

Ben nog iets vergeten (waarschijnlijk nog wel meer, haha).
Misschien kan je als extra leuk iets, als extra vaardigheid bv. een soort verzorg-iets maken. Dat je dan in staat bent om voor paarden van anderen te zorgen. Fijn voor de mensen die wel elke dag online kunnen zijn, leuk voor de mensen die dat niet kunnen. Heb daar nog niet meteen een uitwerking voor, maar je kan dan bv. maken dat je een aantal paarden per dag extern kan verzorgen en dit dan ophogen met vaardigheidspunten. Uiteraard moet je hiervoor wel een bedrag(je) kunnen vragen dus het moet wel goed uitgewerkt worden. Maar misschien iets voor de toekomst ;)

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 20:34

Enorm bedankt voor je uitgebreide post! We gaan dit even goed bekijken, bespreken, enz.

Sommige dingen die jij noemt, staan bij ons zeker al op de planning, dus hopelijk kunnen wij jullie snel tegemoet komen!

Je hoort snel van ons! :D

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:13

Top, klinkt goed :) Ben benieuwd! ;)