RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 22:24

We kwamen er net achter dat het probleem nog niet helemaal opgelost was, dus we werken en nu nog gelijk aan. Maar het zou nu opgelost moeten zijn! Dit keer echt! :')

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:27

Haha, nu staan er andere tijden :j En dacht ook dat het iets van 22 minuten inderdaad was dus denk dat het klopt :D

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 23:29

Even tussendoor... hoe weet je eigenlijk of een merrie drachtig is? Ik zag ze niet meer tussen de paarden staan die op de weide konden dus gok dat het zo is, maar je krijgt er geen melding van of staat niks van op het profiel?

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 23:39

Je kan een scan laten uitvoeren bij de dierenarts :)

Michje

Berichten: 1499
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 23:41

Als ik het goed heb komt het 4 dagen voordat het veulen geboren wordt op het profiel van de merrie te staan. Maar je kunt het idd al meteen weten doordat de merrie niet meer op de wei gezet kan worden.

De scan van de dierenarts vertelt je ook het geslacht.

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 23:56

Ok, duidelijk, merci :)
Hoe zit het met inteelt eigenlijk in het spel? Zijn daar nog dingen die niet kunnen?

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-18 17:44

Op dit moment nog niet. Het enige wat niet kan qua fokken is rassen kruisen.

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:01

Hebben jullie misschien nog ideeën voor nieuwe functies/ toevoegingen die jullie in het spel zouden willen zien?
Dingen die het spel leuker en unieker maken en wat meer motivatie geven om te spelen, zorgen dat er meer te doen is?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:04

Ik kom niet direct op ideeën maar zal er eens over nadenken ;) .

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:23

Ga het ook eens bekijken maar zelf vind ik het altijd wel leuk als je met trainen van paarden een doel hebt. Ofwel door voor anderen te trainen (maar dat is op dit spel precies niet zo nodig), ofwel door gericht te kunnen trainen voor dingen van buiten het spel (advertenties ofzo van mensen die paarden op een bepaald niveau zoeken). Geeft mij altijd een uitdaging om te proberen aan de voorwaarden te voldoen ;)

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:38

Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar het beroep zadelmaker toevoegen aan de klusjes? zodat je die ook kan repareren voor een bedrag. Dan haal je wel de verkoop van het spel naar beneden dat zal het nadeel zijn.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:53

Hannepan schreef:
Hebben jullie misschien nog ideeën voor nieuwe functies/ toevoegingen die jullie in het spel zouden willen zien?
Dingen die het spel leuker en unieker maken en wat meer motivatie geven om te spelen, zorgen dat er meer te doen is?

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om gebruik te maken van dekhengsten. Dat ik anderen hun hengsten kan gebruiken/mijn hengsten kan aanbieden. Omdat ik graag zonder inteelt wil fokken en nu moet ik elke keer terug een groene hengst kopen en die opleiden :o

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 00:19

Laulitz schreef:
Hannepan schreef:
Hebben jullie misschien nog ideeën voor nieuwe functies/ toevoegingen die jullie in het spel zouden willen zien?
Dingen die het spel leuker en unieker maken en wat meer motivatie geven om te spelen, zorgen dat er meer te doen is?

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om gebruik te maken van dekhengsten. Dat ik anderen hun hengsten kan gebruiken/mijn hengsten kan aanbieden. Omdat ik graag zonder inteelt wil fokken en nu moet ik elke keer terug een groene hengst kopen en die opleiden :o

Dit lijkt mij een leuk idee!
Ik ga eens overleggen hoe dat zit om te bouwen.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:26

Ik zou dat idee van dekhengsten ook een leuk idee vinden!

Verder zou het ook leuk zijn dat er op de markt een afdeling komt waar mensen die een paard (met bepaalde eisen) zoeken een advertentie kunnen zetten. Nu is dat wel op het forum maar daar kijk je veel minder snel naar en zet je ook minder snel iets op.

Ik zou het ook handig vinden als je bij de verkoop van je paard een uitgebreidere omschrijving zou kunnen geven.

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:02

Leuke ideeën al :)
We kijken zeker of dit mogelijk is!

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 17:26

MoppieFilou schreef:
Ik zou dat idee van dekhengsten ook een leuk idee vinden!

Verder zou het ook leuk zijn dat er op de markt een afdeling komt waar mensen die een paard (met bepaalde eisen) zoeken een advertentie kunnen zetten. Nu is dat wel op het forum maar daar kijk je veel minder snel naar en zet je ook minder snel iets op.

Ik zou het ook handig vinden als je bij de verkoop van je paard een uitgebreidere omschrijving zou kunnen geven.

En wat is de reden dat je minder snel op het forum kijkt? :)

We zouden graag het forum wat actiever zien dan wat het nu is. Maar wat maakt het forum minder aantrekkelijk om op te reageren en advertenties op te plaatsen en wat zou het eventueel aantrekkelijker kunnen maken?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 18:19

Ik heb al regelmatig gereageerd op posts van andere spelers, maar aangezien de meesten hier niet vaak naar kijken, heb ik nog steeds geen reactie. Dat is de voornaamste reden ;) .
Het zou misschien al handiger zijn als je het ook kan aanklikken bij de verschillende tabjes bij "Spel". Als je begrijpt wat ik bedoel :D .

Maar de voornaamste reden is toch dat er weinig spelers naar kijken.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 18:36

Ik zit eigenlijk ook vrij weinig op het forum. In het begin veel gebruikt maar nu kom ik er eigenlijk nooit.. Ik zit overigens ook nooit in de chat, vergeet gewoon dat dat er is :+

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:44

MoppieFilou schreef:
Ik heb al regelmatig gereageerd op posts van andere spelers, maar aangezien de meesten hier niet vaak naar kijken, heb ik nog steeds geen reactie. Dat is de voornaamste reden ;) .
Het zou misschien al handiger zijn als je het ook kan aanklikken bij de verschillende tabjes bij "Spel". Als je begrijpt wat ik bedoel :D .

Maar de voornaamste reden is toch dat er weinig spelers naar kijken.

Niet helemaal... :')

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:49

Het probleem wat ik een beetje met het forum is, is dat je niet echt zeg maar kunt zien hoe recent posts zijn als je niet vaak op dat onderdeel komt. Misschien is het een idee om een markeer alle posts als gelezen knop te plaatsen? Dan kan je als je geen tijd/zin/behoefte hebt de topics die je niet wilt lezen als gelezen laten zien en blijft het ook makkelijker om de actuele advertenties eruit te plukken als je op zoek bent naar een paard/dekhengst! Ik zat hier al langer over te denken om hier een bericht voor te openen op het forum van het RuiterSpel, maar wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen!

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:52

Dit is een mooi idee voor suggesties! :D
Ik ga het gelijk op onze lijst zetten. Kijken of we dit voor jullie kunnen inbouwen!

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:09

Ashley5 schreef:
MoppieFilou schreef:
Ik heb al regelmatig gereageerd op posts van andere spelers, maar aangezien de meesten hier niet vaak naar kijken, heb ik nog steeds geen reactie. Dat is de voornaamste reden ;) .
Het zou misschien al handiger zijn als je het ook kan aanklikken bij de verschillende tabjes bij "Spel". Als je begrijpt wat ik bedoel :D .

Maar de voornaamste reden is toch dat er weinig spelers naar kijken.

Niet helemaal... :')


Bij "Spel" heb je bv. landgoed, paarden, klusjes, profiel... Daarbij bedoel ik :) . Dat is makkelijker en dan klik je er sneller op denk ik.

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 20:14

En dat je dan door gelinkt wordt naar een bepaald forum-onderdeel of gewoon het beginscherm van het forum?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:39

Gewoon het beginscherm zou ik dan doen. Anders moet je al een paar tabjes maken voor bepaalde forumonderdelen.

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 10:39

Gaan we eens bespreken :D
Bedankt voor je idee!