Hier een link: https://youtu.be/I6JPR8MDZCw
Veel kijkplezier en stel hieronder gerust je vragen!
Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Pandora2 schreef:Heel leuk om te zien ! Net iets anders dan hier in de lage landen![]()
Het oudje heeft het mooi voor elkaar zo, lekker in 't geniep de voerkamer binnen
isawessels00 schreef:wauw wat leuk! ik had een klein vraagje hihi, hebben de paarden nooit last van de warmte daar? of zijn ze daar helemaal aan gewend?
Channn schreef:Heel leuk om te zien! Geen vragen hier - wilde je alleen even een complimentje geven voor je video.
Change3x schreef:Supergaaf!
Wel een aantal dingen die ik zelf zou aanpakken, maar dat is omdat ik wel wat luxe gewend ben.
Staan de paarden de hele dag op stal? En voeren jullie veel ruwvoer omdat er vrijwel geen gras staat?
Die oude pony is ook echt schattig!
Firstofjuly schreef:Pandora2 schreef:Heel leuk om te zien ! Net iets anders dan hier in de lage landen![]()
Het oudje heeft het mooi voor elkaar zo, lekker in 't geniep de voerkamer binnen
Haha ja Lady heeft privileges en zolang ze alleen compact gras eet daar is het het prima, maar soms trekt ze ook hele voerzakken kapot dat is mindermaar ze is al 35 dus we zijn allang blij dat ze nog zo fit is!
Citaat:Ze ziet er ook nog gewoon heel bijdehand uit !![]()
Hoe kopen jullie voer in eigenlijk ? Alles is import neem ik aan, aangezien daar haast geen grasspriet te bespeuren valt. Kan me wel voorstellen dat dat soms stressmomentjes oplevert als er niet tijdig geleverd kan worden...
Barb schreef:Heel interessant en leuk om te zien/lezen!
Ik heb ooit op Aruba gereden waar toen 2 nederlandse meisjes de begeleiding deden. Erg gaaf om een keer mee te maken, al hield ik mijn hart vast toen ik alle slecht rijdende Amerikanen in rengalop voorbij zag vliegen.
Firstofjuly schreef:Dat doen wij dus niet, veel te gevaarlijk met het risico dat er iemand afvalt of een paard zich kapot loopt. Alleen draf als mensen kunnen rijden en soms een galopje als ik zeker weet dat mensen kunnen rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers