Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:56

Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, nog wel platgedrogeerd met drie soorten pijnstillers :=

Nu even rusten en dan straks weer trainen denk ik.

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:57

Jans schreef:
Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, nog wel platgedrogeerd met drie soorten pijnstillers :=

Nu even rusten en dan straks weer trainen denk ik.

Rustig aan. :(:)

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:57

Zo gisteren weer een knappe paint merrie afgekregen vandaag even knappe paint hengst afmaken en dan weer verder met een merrie. Gaat lekker hier. *\%/*

KittyDylan

Berichten: 8890
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 13:36

Gister een mooi Paintmerrie gekocht *\o/*

JudithO

Berichten: 7063
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:31

Irisx schreef:
JudithO schreef:
Woehoe, zo blij met mijn nieuwe aanwinst!
GN6, officieel de eerste IV in elk geval op mijn stal en in het topic op het forum ;)
En dan ook een grablakke, kleurtje van opa meegekregen.

http://spel.mijnmanege.nl/paard/9400-mr-proud-fury

Ik heb "vroegah" wel IV GN6 gehad hoor ;) maar das alweer een paar maanden terug :P


O, haha :P
Kon er niks over terugvinden. Maakt ook niet uit, ik blijf blij met dr ;)

Roosje01

Berichten: 10737
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:34


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:04

Ik heb ook weer eens even tijd :Y)

Pensionstal draait goed, zit altijd vol :+
Verdienen doe ik er wel niet aan, in tegendeel ... Misschien toch dat personeel maar afschaffen :')

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:06

Ik doe niet aan personeel kosten alleen geld en brengen behalve sterren niks op. :')

Anoniem

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:07

Is zo :j Maarja, meer sterren = hoger in het lijstje dus klikken mensen je sneller aan ...
Of dat voor pensionstal ook uitmaakt weet ik eigenlijk niet.

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:10

Ik kijk niet naar de sterren van een pensionstal is toch vaak maar tijdelijke parkeerplek en dan vaak voor veulens.

Anoniem

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:11

Maar als er een stal met meer sterren voor dezelfde prijs staat zal je daar toch eerder gaan staan denk ik ;)

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:13

Nee maak mij echt niet uit die sterren.

Anoniem

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:22

Neen, dat bedoel ik niet.
Maar ik neem aan dat jij gewoon kijkt naar de eerste stal die plekken vrij heeft en 5 munten vraagt, die klik je gewoon aan. Als mijn stal dan onderaan het rijtje staat ga je niet daar naartoe scrollen denk ik ;)

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:26

Maak niet meer uit mijn paarden mogen blijkbaar dood gaan, want heb een ban gekregen snap er niks van...... :?

Wegens adverteren.........snap er nog minder van, want naar mijn weten doe ik dit niet. Alleen paarden bij de handelaar zetten...... 8)7

Roosje kan helaas je paarden ook niet meer verzorgen ben ik bang mocht dit nodig zijn.

O voor de mensen die het goed willen bedoelen laat die paarden dan maar lekker dood gaan.......
Laatst bijgewerkt door Marcella op 25-11-16 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:29

Huh? Wat raar? Misschien verkeerde persoon geband ofzo? :+

KittyDylan

Berichten: 8890
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:30

Hè wat vreemd? Zou even een mailtje doen?

eline95enile
Berichten: 1273
Geregistreerd: 06-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 20:32

Marcella schreef:
Maak niet meer uit mijn paarden mogen blijkbaar dood gaan, want heb een ban gekregen snap er niks van...... :?

Wegens adverteren.........snap er nog minder van, want naar mijn weten doe ik dit niet. Alleen paarden bij de handelaar zetten...... 8)7

Roosje kan helaas je paarden ook niet meer verzorgen ben ik bang mocht dit nodig zijn.

O voor de mensen die het goed willen bedoelen laat die paarden dan maar lekker dood gaan.......


Mocht je uitleg willen, kan dat uiteraard via een mailtje.

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:32

Ze hadden toch al de p*k op mijn dus dan zullen ze wel wat gevonden hebben om mij te naaien. Laten we het zo zeggen er zijn mij de laatste tijd wat dingen heel duidelijk geworden.....en eerlijkheid is ver te zoeken.

Gelukkig ben ik te laatste tijd toch beta tester van een nieuw ander spel geworden en moet zeggen sfeer daar is een stuk beter. :D

Adverteren
Het adverteren van andere zaken dan Mijn Manege via berichten (naar andere spelers of bijvoorbeeld op het forum) is verboden. Ook is het benoemen van andere browserspellen dan Mijn Manege verboden.

Even opgezocht wat ze bedoelen.

Op het forum kom ik niet dus kunnen we schrappen.
Via berichten (of chat) heb ik ook geen spellen benoemd.

Enige waar ik het op de chat soms over heb dat andere spelletjes doe, maar wie zeg browserspelletje zijn. Heb namelijk hier thuis ook nog hotel, levensweg of monopoly liggen. O en dan ik ook de simpele ouderwetse echte kaart spelletjes patience, yahtzee en klaverjassen (en niet op de computer).

Beter gezegd word genaaid.

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:20

Marcella schreef:
Ze hadden toch al de p*k op mijn dus dan zullen ze wel wat gevonden hebben om mij te naaien. Laten we het zo zeggen er zijn mij de laatste tijd wat dingen heel duidelijk geworden.....en eerlijkheid is ver te zoeken.

Gelukkig ben ik te laatste tijd toch beta tester van een nieuw ander spel geworden en moet zeggen sfeer daar is een stuk beter. :D

Adverteren
Het adverteren van andere zaken dan Mijn Manege via berichten (naar andere spelers of bijvoorbeeld op het forum) is verboden. Ook is het benoemen van andere browserspellen dan Mijn Manege verboden.

Even opgezocht wat ze bedoelen.

Op het forum kom ik niet dus kunnen we schrappen.
Via berichten (of chat) heb ik ook geen spellen benoemd.

Enige waar ik het op de chat soms over heb dat andere spelletjes doe, maar wie zeg browserspelletje zijn. Heb namelijk hier thuis ook nog hotel, levensweg of monopoly liggen. O en dan ik ook de simpele ouderwetse echte kaart spelletjes patience, yahtzee en klaverjassen (en niet op de computer).

Beter gezegd word genaaid.


Ik heb me lang weggehouden maar hierop wil ik ingaan.

Dat had ik ook Marcella. :j Je bent niet de eerste en ook zeker niet de enigste die zonder reden en bewijs een ban krijgt.
Ik had 3 modjes op de app en 1 daarvan leende mij 2 tinkers in het begin van het spel.
Die zou ik vol trainen en dan kreeg ik 1 veulen, opeens wilde mevrouw haar paarden terug en kreeg ik geen veulen meer. Toen heb ik een mail gestuurd naar de hoofdmod maar deze zou volgens hun nooit aangekomen zijn terwijl mails naar mijn vrienden wel gewoon werkten.

Ook had ik gezien dat iemand via een ander spel al haar spullen ruilde tegen MM geld en heb ik dit gemeld.
Kortom, ik kreeg een eeuwige ban omdat ik paarden van iemand gestolen zou hebben terwijl ik gewoon bewijzen hiervoor had EN op TOP daarvan stond ook nog dat IK! alles verkocht had op dat spel tegen MM spullen terwijl ik dat spel al jaren en jaren speel en nooit wat verkoop :')

Ook was ik een fanatiek wikischrijver voor hun beta maar werd mijn werk niet netjes ge-credit dus dat heb ik afgelopen week er allemaal afgehaald nu ik help bij een ander spel. Kreeg ik een wiki ban van Marco alleen ik kan nog steeds alles op de wiki, ook modjes bannen als ik wil :') Blijkbaar heb ik zoiets als rechten op de wiki omdat ik er sinds het begin op zat? _/-\o_

En wat je zegt, bepaalde mensen vormen een groepje en die kopen alles op en regelen alles. Dit was in het begin zo en werd me ook duidelijk in die app met de modjes. Zo werd mij ook in de 1e week al door hun beloofd dat ze me wel mod zouden maken als ik veel postte op het forum en de wiki...nou mooi niet, moet je echt niet willen. :(

Ik hoop dat je het naar je zin hebt op het andere spel, de community daar is erg gezellig :(:)

eline95enile
Berichten: 1273
Geregistreerd: 06-02-12

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 21:38

Er staan een hoop onwaarheden in beide berichten, erg jammer want wij hebben binnen ons eigen team de regels om niet te spreken over sancties, juist om te voorkomen dat het een schandpaal idee gaat worden.
Ik zou het dan ook waarderen als jullie ons topic hier met rust kunnen laten.

Dan kunnen wij hier als leden van MM gezellig verder kletsen.
Ik tem dan ook deze berichten want het doet ons als makers van het spel waar wij veel energie in stoppen zeer als iemand zulke onwaarheden naar buiten gooit zonder dat wij ons kunnen verdedigen.

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:45

Als ik het goed begrijp is dit forum deel er om goede maar ook slechte dingen te vermelden, dit staat ook in de uitleg van dit bokt deel ;)

Nou, ik heb een zeer slechte en oneerlijke ervaring met jullie en nu ik zie dat ik niet de enige ben mag ik mij hierover uitspreken.
Ik heb veel gehoord over hoe jullie omgaan met mensen, dat mensen verbannen worden voor niks en dat het team niet eerlijk is.

Ik heb zelf in een groep gezeten met 3 teamleden en ik ben niet blind. Mensen die weten dat er al een nieuw ras komt, wanneer dit komt en hoe laat ze op de markt staan. Het viel ook totaal niet op dat toen de Fjord in het spel kwam bijna alles bij modjes stond zeker....

Mensen waartegen ik maar niet moest RPG'en omdat de modjes haar niet leuk vonden omdat ze jong was. En dan nog mensen die zonder enige waarschuwing plots verbannen zijn voor een onbenullige reden. En laat ik de mails die er gewisseld zijn tussen ons hier maar niet plaatsen dan is je spelletje zo leeg met die onzin die er naar mensen gestuurd word.
Toon je ware gezicht en geef de mensen dan een echte reden, maar als er gelogen word over handelen, en mails die opeens verdwijnen dan weet ik genoeg over de eerlijkheid.

Dat jullie zulke teamregels hebben daar kunnen spelers of ex-spelers niets mee. Wat wil je als mensen zomaar verbannen worden? Dan ze niks zeggen en doorgaan? Nee, want de reden bij jullie is niet eerlijk en terecht. Dus logisch dat mensen er wat over zeggen. :)
Als een product iemand niet aanstaan behoeden ze andere mensen daar ook voor!

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:46

Word nog leuker krijg gewoon te horen dus dat ik lieg.....gelukkig weet ik zelf anders. _O-

Maar allemaal leuk en wel, maar de info heb ik niks aan aangezien ik terug gestuurd word naar inlog pagina. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:47

Vraagje, wat vinden jullie belangrijker bij een pensionstal, de hoeveelheid paarden die je er kwijt kan of de kwaliteit van de bak?

Ik ben druk aan het upgraden, maar ik weet niet waar ik mijn prioriteiten moet plaatsen :+

Michje

Berichten: 1499
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Dieren

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:48

De hoeveelheid plaatsen Miranda. Trainen doe ik gewoon in mijn eigen bakken. Het zijn voor mij puur de veulens die ik kwijt wil.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:49

[***] schreef:
Vraagje, wat vinden jullie belangrijker bij een pensionstal, de hoeveelheid paarden die je er kwijt kan of de kwaliteit van de bak?

Ik ben druk aan het upgraden, maar ik weet niet waar ik mijn prioriteiten moet plaatsen :+

Een hoge bak zorgt ervoor dar je sneller kunt trainen wat, zeker als beginner, wel heel fijn is!