VirtuRatz- online eigen rattery

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

VirtuRatz- online eigen rattery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 15:58

Afbeelding
http://virturatz.com

Een engelse site waar je met plaatjes! een eigen rattery kan runnen.
Wie doet er mee?

uitleg bestandje over het menu van het spel teruggevonden die ik ooit gemaakt had :) ,het is tijd geleden dat ik beginner was dus misschien kloppen sommige niet helemaal

Home
Your profile: spreekt voor zich, kan je je rattery naam aanpassen
News: nieuws en acties over het spel
Bank: wordt je geld bijgehouden, kan je geld sparen en rente over ontvangen en elke dag 100$ zakgeld ophalen

Rattery
Your Rattery: hier kan je het meeste regelen voor je rattery, hier kan je kooien aanschaffen en met je ratjes fokken
Your inventory: spreekt redelijk voor zich, kan je zien wat je aan spullen hebt verzameld, ook kan je hier kooi inrichting aan je kooien toevoegen
Vet Clinic: ook ratjes in dit spel worden ziek, hier kan je ze laten behandelen, ook kan je mannetjes/vrouwtjes laten castreren
Challenge: Elke zoveel dagen krijg je een nieuwe challenge waar je veel geld mee kan verdienen. Deze moet je binnen 7 dagen halen.
Litter Predictor Genetica is een belangrijk onderdeel van dit spel, met deze functie kan je verwachtingen van een nestcombinatie bekijken

Leisure
Games: met deze games kan je munten en snoepjes/voedsel verdienen voor je ratten
Play time: kan je spelen met je ratjes, goed voor het karakter
Shows:kan je je ratten laten keuren, ook geld mee te verdienen
Rat registry:: staan alle ratten geregistreerd van het spel

Market
Holiday store : bij feestdagen is er een extra shop voor speciale spulletjes
Petstore:Hier kan je je eerste ratjes kopen, hier vind je rittens, maar meestal niet met de beste gezondheid
Pet supplies Kan je voer, kooi verijking en meer voor je ratjes kopen
Marketplace: hier vind je publieke en prive verkopen van ratjes, je kan hier volgens mij niet meteen bij maar na een paar dagen activiteit op het spel. Hier kan je selecteren op kleur, karakter, aftekening etc welk ratje je zoekt.
Humane sociaty, hier zitten ratjes die geadopteerd kunnen worden, vaak niet erg gezond
Private sales, je kan ratten voor een specifieke speler reserveren en daar aan verkopen voor een zelf te bepalen prijs

Social
Forums: Kan je veel informatie over het spel vinden en oproepjes doen
Friends: je vrienden op het spel
Breeder registry: staan alle geregistreerde fokkers van het spel op

Citaat:
Als je mee doet, misschien leuk om een lijstje te maken?
Rattery naam- rattig voorvoegsel- doel (qua lijn)
Ik ben rattery Picasca- Casca- doel is een Spotted lijn op te zetten in blauwtinten en een albino lijn