Zijn jullie ook zulke enthousiastelingen wat YouTube betreft? Nou ik wel ! Bij mij gaan er dagelijks heel wat uurtjes in youtbe zitten, is het niet naar het kijken van video's dan is het wel naar het luisteren van muziek. Elk jaar weer kan ik niet wachten tot de rewind online komt te staan En hij staat weer online hoor.. Aanschouw: YouTube rewind 2015 !
YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind
Jaaaaaaa! Ik vind ze echt super! Kijk veel minder filmpjes wegens tijdgebrek, maar vind het nog altijd leuk en volg nogg tal van youtubers via social media!
Alfie Amanda Steele Barely Productions Bethany Mota The Try Guys Connor Franta danisnotonfire The Fine Brothers FouseyTUBE GloZell Green Grace Helbig iJustine Ingrid Nilsen Jenna Marbles Jennxpenn Joey Graceffa Kingsley Kurt Hugo Schneider PewDiePie PrankvsPrank Rclbeauty Ricky Dillon Slow Mo Guys Smosh Tyler Oakley Zoella
Dit zijn deze die ik bekijk (die onderaan id lijst staan, heb de video nog niet bekeken )
Wow zo gaaf dat zijn echt veel subs ! Mooie lijst om af te werken veel plezier!
Silkaay
Geplaatst: 16-12-15 10:33
Ja, ik volg vele al zeker 5/6 jaar (en dus zeker een 30tal die niet op de lijst staan) en daar komen geregeld nieuwe bij. Al moet ik toegeven dat ik alleen de videos uitpik die me aanspreken, dus niet alles meer bekijk, anders ben ik jaren bezig haha