Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:22

Yasmine schreef:
Op Bloglovin maak je een account, je krijgt een code die je in een post moet verwerken en vanaf dan kunnen mensen je volgen.



Aah super ga ik daar eens naar kijken.

Tazzey
Berichten: 9511
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:42

Ik ga later weer even jullie blogs lezen. Net bij dierenarts geweest met caaf, viel mee gelukkig. De rugpijn is echt heel erg slecht vandaag. Toch wel proberen om liggend foto's te maken, blog moet gewoon doorlopen ongeacht welk excuus ik ervoor kan bedenken :o

Ik heb vandaag swatches van China Glaze Flip Flop Fantasy, de nieuwe, meer peachy variant. Heerlijk kleurtje

Lau, Bloglovin is erg handig. Je plakt de code in je post en dan komt hij automatisch in je Bloglovin feed terecht. Ik heb er flink wat verkeer vandaan. Ik vind je trouwens prettig schrijven!

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:47

Tazzey schreef:
Ik ga later weer even jullie blogs lezen. Net bij dierenarts geweest met caaf, viel mee gelukkig. De rugpijn is echt heel erg slecht vandaag. Toch wel proberen om liggend foto's te maken, blog moet gewoon doorlopen ongeacht welk excuus ik ervoor kan bedenken :o

Ik heb vandaag swatches van China Glaze Flip Flop Fantasy, de nieuwe, meer peachy variant. Heerlijk kleurtje

Lau, Bloglovin is erg handig. Je plakt de code in je post en dan komt hij automatisch in je Bloglovin feed terecht. Ik heb er flink wat verkeer vandaan. Ik vind je trouwens prettig schrijven!



Okee ik ga er straks even serieus naar kijken.

Wat fijn dat je caafje het beter doet!
Doe je wel voorzichtig met je rug? Kan niet iemand model zitten zodat je zittend foto's kan maken?

En dankjewel voor het compliment!

Tazzey
Berichten: 9511
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:00

Ik kan niet zitten, dat is het hele probleem. Ik heb op bed een vrij aardige opstelling staan waardoor ik liggend wel uit de voeten kan.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:04

Jup, ik gebruik ook Bloglovin. Daar volgde ik eerst super actief al m'n blogs op, maar heb 'r amper meer tijd voor. :P

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:10

Tazzey schreef:
Ik kan niet zitten, dat is het hele probleem. Ik heb op bed een vrij aardige opstelling staan waardoor ik liggend wel uit de voeten kan.



Ooh crap, dan euh ja maar liggen. Wat heb je aan je rug dat je er zo vaak last van hebt?

Tazzey
Berichten: 9511
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:17

Whoops dat had een PB moeten zijn.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 10-12-15 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:24

Fijn dat het bloggen een afleiding is Tamara! Maar hoe de je dat dan met je studie? Want het lijkt mij ook niet ideaal als je de hele dag in de collegebanken ofzo moet zitten. Gewoon nieuwsgierigheid. :)

En dan iets totaal anders. Ik schreef vandaag een blog over de zoektocht naar trouwschoenen. Want het is nog maar 6 maanden voor ik ga trouwen. <3

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:35

RianC schreef:
Fijn dat het bloggen een afleiding is Tamara! Maar hoe de je dat dan met je studie? Want het lijkt mij ook niet ideaal als je de hele dag in de collegebanken ofzo moet zitten. Gewoon nieuwsgierigheid. :)

En dan iets totaal anders. Ik schreef vandaag een blog over de zoektocht naar trouwschoenen. Want het is nog maar 6 maanden voor ik ga trouwen. <3



Spannend!! Ik heb even gereageerd op je blog hoop dat je iets aan mijn mening hebt.

Tazzey
Berichten: 9511
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:46

Rianc, ik studeer van huis uit. Ik begonnen met mijn studie aan een reguliere uni maar die hadden geen faciliteiten zodat ik vanuit (zieken)huis kon studeren. Toen ben ik overgestapt naar de OU en dat bevalt erg goed.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:08

Tazzey schreef:
Rianc, ik studeer van huis uit. Ik begonnen met mijn studie aan een reguliere uni maar die hadden geen faciliteiten zodat ik vanuit (zieken)huis kon studeren. Toen ben ik overgestapt naar de OU en dat bevalt erg goed.


Oh dat is inderdaad gewoon heel erg fijn. Gewoon een diploma kunnen halen op een iets andere manier. :)

Tazzey
Berichten: 9511
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:32

Ja, absoluut!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:28

Lau schreef:
Drunksheep schreef:
Bloglovin?



Hoe werkt dat ik heb namelijk echt geen idee.
Heb namelijk de gratis versie van wordpress.

Ja bloglovinen als je lezers ook WP hebben dan kunnen ze jevolgen en komen je posts inhun reader te staan.Met de bloglovinlink krijgen ze het inhun mailbox.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:43

Zooo, ik heb jullie blogjes weer bijgelezen! :D Bedankt trouwens nog voor alle lieve complimentjes, doet me goed! :D

Fijn Tamara dat je wel een beetje je ei kwijt kan in het bloggen! :(:)

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:45

@HippoLogic


Aah oke wat fijn! Euh ja hoe zit dat met die link? Want je moet hem dan elke keer plakken of hoe zit dat?

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:47

Als het goed is kan je een account aanmaken en je blog gewoon claimen. En dat hoeft maar 1 keer. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:48

Ik heb al jullie posts weer open staan en ga weer reageren, dan ben ik weer bij :D

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:50

RianC schreef:
Als het goed is kan je een account aanmaken en je blog gewoon claimen. En dat hoeft maar 1 keer. :)


True that! Simpeler kan het niet. :j

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:50

RianC schreef:
Als het goed is kan je een account aanmaken en je blog gewoon claimen. En dat hoeft maar 1 keer. :)


Oke dan zie ik dat hopelijk morgen wel :P
Ben nu bezig met het ontwerpen van een kerstcluedo achtig iets. Had met mijn grote mond gezegd dat ik wel en kerst spel kon ontwerpen voor dit jaar :') want ik was het dobbel spel zat en nu moet ik wat bedenken.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 02:26

Bunn schreef:
RianC schreef:
Als het goed is kan je een account aanmaken en je blog gewoon claimen. En dat hoeft maar 1 keer. :)


True that! Simpeler kan het niet. :j

Ik heb ook een account, maar ik plak de link wel onder elke blog.

Als je de link aanlkikt krijg je een popup waar je je e-mail in kunt vullen en dan elke nwe blog in je mailbox krijgt. (Of is dat niet zo?)

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:56

Dat vinkje kun je ook gewoon aanklikken in de instellingen van je mails als het goed is. :)


Oh en ik heb die pop-up nog nooit gehad.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:16

Ik ook niet.

En goedemorgen allemaal natuurlijk :D
Ik heb een nieuwe over 2 producten uit de tea tree lijn van The Body Shop (en mezelf daarbij lekker voor paal gezet btw hahaha)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:30

@_Juudith: ik heb net je blog gelezen over die fudge, maar probeer er aan te denken dat je iets 'nodig hebt' in plaats van iets 'nodig bent'. Dat laatste is meer dialect :)

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:38


Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:43

Ik ben ook even aan het bijlezen en reageren! Doe het onder m'n username hier.
Lees alleen geen nagellakblogs, ik vind het altijd heel knap hoe mensen hun nagellak zo netjes krijgen :)) maar ik hou niet zo van lange nagels (ik weet niet waarom, maar vind het gewoon erg onprettig om naar te kijken) dus sorry dat ik jullie even over sla :o

Doen jullie wel eens een giveaway of iets in die trant? Ik wil eigenlijk wat leuks verzinnen wanneer ik 30.000 volgers bereik (duurt nog wel even, maar dan heb ik de tijd om het voor te bereiden :P ). Bij 25.000 volgers heb ik een giveaway gedaan met wat verschillende dingetjes die je kon winnen maar het lijkt me wel leuk om eens wat anders te doen, of iets anders erbij. Dus mocht iemand nog leuke ideeƫn hebben :D