Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 12:17

Haha oke, tof :D moet vandaag of morgen nog even de laatste paar dingen filmen en editten en dan komt hij maandag online. :D

Vandaag een nieuwe over het studeren als mama

Ben druk aan het bijlezen en reageren op jullie blogs :D

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 14:08

Ik heb vandaag de swatches van China Glaze Brand Sparkin' New Year voor jullie. Een gave paars glitter lak helaas een draak van een lak maar hij is zo gaaf dat ik de formule voor lief neem. :D

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 16:34

Het restaurant waar ik een recensie over heb geschreven heeft hem gedeeld.
En nu zit ik al op de 150 views sinds dat Is gedeeld. Heb even een heel trots moment.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 18:02

Leuk Lau!

Ik heb vandaag een simpel DIY project: het maken van een paardenhoofd kerstkrans, inclusiefeen tutorial video. Pff wat een werk om een 26 minuten video (duur van het knutselen) effectief in te korten tot minder dan 5 minuten. Uren werk zo'n video. Mijn bechrijving was zo klaar. :+


Hier de blog met foto's en de video: https://hippologic.wordpress.com/2015/1 ... se-wreath/

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 18:17

Hij Is leuk geworden HippoLogic! Al ben ik niet zo een held in knutselen :') dat ding van judith ging ook niet vlekkeloos en heb ik opgegeven.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 19:32


Momo2

Berichten: 2403
Geregistreerd: 06-12-08

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 21:48

Ik wil ook weer beginnen (opnieuw) met mijn blog, maar wat vinden jullie nou echt een fijne site om op te bloggen?

puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:14

Momo2 schreef:
Ik wil ook weer beginnen (opnieuw) met mijn blog, maar wat vinden jullie nou echt een fijne site om op te bloggen?

ik gebruik weebly, vind het heel fijn, maar je krijgt wel .weebly.com als domein :(

Kiki1995

Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:36

Bunn schreef:
En ik had vandaag ook weer een stukje. Onderzoek naar de functie van 'n martingaal bij beginnende ruiters:

http://www.maisonrinde.nl/martingaal-vo ... bij-paard/

Morgen lees ik jullie bij, m'n ogen zijn echt vierkant nu. :')


Deze heb ik vanochtend gelezen! Zit nu wel te overweengen om een martingaal aan te schaffen voor onze tinker, ik ben nog niet heel goed met het stil rijden. Misschien wordt het dan wat makkelijker voor ons!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:06


puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 10:29

Bunn schreef:
En ik had vandaag ook weer een stukje. Onderzoek naar de functie van 'n martingaal bij beginnende ruiters:

http://www.maisonrinde.nl/martingaal-vo ... bij-paard/

Morgen lees ik jullie bij, m'n ogen zijn echt vierkant nu. :')


Heel mooi en inspirerend! Ik vroeg me eigenlijk al af waarvoor de martingaal was haha :)

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:38

Momo2 schreef:
Ik wil ook weer beginnen (opnieuw) met mijn blog, maar wat vinden jullie nou echt een fijne site om op te bloggen?


Ik zou zelfs. een .wordpress.com aanraden. Fijn en makkelijk in gebruik. Met veel mogelijkheden en makkelijke editor.

Travel_me

Berichten: 1269
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:41

Ik zou ook kiezen voor wordpress

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:54


happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:46

Bunn schreef:
I'm on a roll! :P Het lijkt wel nationale martingalenweek, want ik heb een review geschreven over 'n borsttuig & martingaal van Dy'on:

http://www.maisonrinde.nl/tried-compare ... artingaal/

:D

En nu ga ik verder met m'n sfeerplaatjespost voor morgen! <3


Jeetje, je bent maar druk bezig! Ik kijk nu al uit naar je post van morgen, jouw foto's zijn altijd zo mooi! <3

Travel_me

Berichten: 1269
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:12


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 13:48

Maureen95 schreef:
Mag ik misschien heel brutaal zijn om te vragen hoeveel bezoekers jullie hebben per dag? Ik heb er meestal rond de 50. Omdat ik vandaag een artikel heb geplaast wat heel actueel is heb ik nu al 120 vieuws :')

Het wisselt bij mij enorm veel. Dagen dat ik plaats en veel deel op Facebook heb ik zomaar 700+ bezoekers op mijn blog, maar als ik niet post zijn er ook dagen dat ik er 'maar' 30 heb. De onderwerpen die ik behandel op mijn blog lenen zich er niet echt voor om dagelijks of meerdere malen per week te posten, ik ben enorm bang dat ik dan slechter ga schrijven omdat ik maar 'iets' wil plaatsen. Vandaar dat er soms een gigantische radiostilte is op mijn blog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 13:50

RianC schreef:
Momo2 schreef:
Ik wil ook weer beginnen (opnieuw) met mijn blog, maar wat vinden jullie nou echt een fijne site om op te bloggen?


Ik zou zelfs. een http://.wordpress.com aanraden. Fijn en makkelijk in gebruik. Met veel mogelijkheden en makkelijke editor.

Ik zou ook Wordpress aanraden. Niet gelijk zelf gaan hosten als je geen grootse plannen hebt en niet zeker weet of je je blog gaat onderhouden. Ik moet bloggen vanuit school (opleiding Journalistiek) en daar moeten we zelfs op Wordpress werken, omdat het een super makkelijke interface is waar je ontzettend veel mee kan qua layout en zelf dingen toevoegen zonder ervoor te betalen.

Harpoon

Berichten: 760
Geregistreerd: 11-08-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 14:54


Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:52

Oeps, ik was dit topic een beetje vergeten :o . Ik heb jullie blogs allemaal weer gelezen en onder sommige een reactie achter gelaten.
Ik schreef donderdag een blog over onzekerheid, alles goed willen doen en bang zijn dat anderen jou niet leuk vinden. Ik kan 't niet echt samenvatten in een zin/woord. :')
Ik heb trouwens besloten dat ik elke donderdag post. Ik heb het druk met school dus lukt het me niet meer om, om de 4 dagen te bloggen. Nu komt er dus elke donderdag een blogje online en af en toe zal er op maandag nog een extra artikel online komen.

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 11:53


Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:02

Goedemorgen allemaal, na alle hectiek dit weekend, deadlines voor de vlog én nieuwe website, uitstapjes, meer vloggen, school AAAAAAH :') ... heb ik eindelijk een beetje kunnen uitslapen maar mijn nieuwe website én eerste vlog zijn te bekijken

Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lees straks als mijn dochter op bed ligt jullie blogs even bij :D

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:20

Had al gereageerd vanochtend! Je lay-out is erg leuk en origineel :)

Ik heb vandaag een nieuwe tutorial online gezet met een kerst-tintje:
How to: Kerstslingers

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:25

Wubwub, je site is mooi geworden! Heel overzichtelijk en vrolijk. :)

Haha, Drunksheep, ik verwachtte een tutorial van echte, ophang-bare slingers, staat er ineens een nagel op de foto. Oja, nagellakblog, wacht... :') (wel een leuke nail-art trouwens hoor!)

Ik heb vandaag ook weer een blogje online staan: Crazy Warm December

Travel_me

Berichten: 1269
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:10

Wubwub echt een mooie lay out, ziet er echt super professioneel uit.
Vlog kan ik helaas nu niet kijken, zit op stage en heb administratie uur.
Ga die vanavond even bekijken.