Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:46

_Lauwtje_ schreef:
Handig zo'n kist voor je dekens!

Gisteren heb ik een nieuwe column gepubliceerd waar ik twijfels van had of het wel aan zou slaan. Well.. it did! Volgens mij nog nooit zoveel likes/reacties gehad!
Klein beetje clickbait wel O:)
Merries... in mijn nieuwe column een kleine bekentenis hoe sommige situaties met de vlakke hand worden opgelost. ;)
Losse handjes


Jaa maar ik ga na 3 weken ponykamp begeleiden naar andere stal dus kist heb ik inmiddels verkocht. Abboneer je ook? zou ik tof vinden!

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:22

Jongens, sorry van mijn afwezigheid!

Ik twijfel echt om weer te gaan vloggen, maar ergens denk ik ook weer waarom. Maar als ik m'n filmpjes terug kijk denk ik dat het toch wel leuk kan worden haha

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 10:15

Fading schreef:
Jongens, sorry van mijn afwezigheid!

Ik twijfel echt om weer te gaan vloggen, maar ergens denk ik ook weer waarom. Maar als ik m'n filmpjes terug kijk denk ik dat het toch wel leuk kan worden haha


Je kunt het altijd een weekje of maandje proberen; als het toch niks is, geeft dat niks. Je hebt in elk geval ervaren hoe het is e.d..

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:24

Ik ben een camping review blog begonnen op onze website Metiso.nl .
Je kan hem hier bijhouden:

https://metiso.nl/members/vakantiehond/blog/

Nog andere mensen die willen bloggen of hun blog willen delen op de website? Ga gerust je gang 8-) .

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:35

Bloggen/Vloggen moet je in eerste instantie voor jezelf doen; als jij er lol uit haalt, gewoon doen. Het is wel een mooie herinnering voor later :)
Lepeltje; leuke blog! Ik ga hem even in de gaten houden voor wanneer wij op vakantie willen met de kleine draak!

Zal voor veel niet interessant zijn, mijn blog :+ Maar ik probeer inmiddels om de dag te bloggen en niet iedereen alleen maar te vervelen over het ouderschap :+ Ook m'n revalidatie komt aan boord en voor ergens volgende week een shoplog van een heel leuk winkeltje in Rotterdam :j

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:08

Zitten hier ook bloggers/vloggers die over paarden vloggen/bloggen? Ben bezig met het promoten van het product Orscana, het is een sensor die het vochtgehalte de bewegingen en de temperatuur van je paard meet en deze kan je dan op je telefoon bekijken, voor meer info zie www.orscana.nl :) FelineHoi heeft er al een video over gemaakt, maar wil wellicht nog meer samenwerkingen, ik denk ik vraag het eerst even hier op bokt, pb mag maar hier in forum reageren mag ook.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:10

mazarmalover schreef:
Zitten hier ook bloggers/vloggers die over paarden vloggen/bloggen? Ben bezig met het promoten van het product Orscana, het is een sensor die het vochtgehalte de bewegingen en de temperatuur van je paard meet en deze kan je dan op je telefoon bekijken, voor meer info zie http://www.orscana.nl :) FelineHoi heeft er al een video over gemaakt, maar wil wellicht nog meer samenwerkingen, ik denk ik vraag het eerst even hier op bokt, pb mag maar hier in forum reageren mag ook.


Wat leuk , Ik ben sinds kort een vlogger en het lijkt me erg leuk om het uit te proberen , Mijn paard zweet in zomer snel onder de vliegendeken en in de winter voelt ze altijd koud aan maar hiermee zou ik goed kunnen kijken hoe warm of koud ze het echt heet.

Lughnassadh

Berichten: 1809
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:08


Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:39

Ik wil mijn werk als lifeguard gaan vloggen. Wat willen jullie zien? Plaats maar in de reacties of via pb.

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 18:03

Mirry96 schreef:
Ik wil mijn werk als lifeguard gaan vloggen. Wat willen jullie zien? Plaats maar in de reacties of via pb.


Waar werk je als lifeguard?

MiniEqui

Berichten: 214
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Maasland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 21:00

Oh wat leuk nieuwe mensen die ook enthousiast willen beginnen :) mijn blog heeft even wat stil gestaan, er zijn wel weer wat posts geweest die ik hier niet heb geplaatst. Zal de volgende voor de liefhebber weer plaatsen :D

inmiddels zit ik vol inspiratie en ga ik mij focussen op het uitwerken van de stukken tekst, want vind het na een dag achter de computer voor werk en na de pony's moeilijk om nog achter de laptop te duiken om een stuk tekst te typen.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 22:41

Ik wil toch ook wel een blog gaan beginnen maar ik zou eigenlijk geen naam kunnen bedenken...

Het is een paardenblog :)

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 01:26

Wat zouden jullie van mijn kant willen zien?
Op het moment doe ik vrijwilligerswerk bij Pippi's Ponyhof en fotografeer ik regelmatig.
Verder werk ik en doe ik leuke dingen zoals strand dagjes etc. Maar ben bang dat alles te eentonig en saai wordt?..

mazarmalover

Berichten: 139
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 11:14

quincydesi schreef:
mazarmalover schreef:
Zitten hier ook bloggers/vloggers die over paarden vloggen/bloggen? Ben bezig met het promoten van het product Orscana, het is een sensor die het vochtgehalte de bewegingen en de temperatuur van je paard meet en deze kan je dan op je telefoon bekijken, voor meer info zie http://www.orscana.nl :) FelineHoi heeft er al een video over gemaakt, maar wil wellicht nog meer samenwerkingen, ik denk ik vraag het eerst even hier op bokt, pb mag maar hier in forum reageren mag ook.


Wat leuk , Ik ben sinds kort een vlogger en het lijkt me erg leuk om het uit te proberen , Mijn paard zweet in zomer snel onder de vliegendeken en in de winter voelt ze altijd koud aan maar hiermee zou ik goed kunnen kijken hoe warm of koud ze het echt heet.


Kan je me even een pb sturen met je youtube kanaal en wat informatie over je youtubekanaal?

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 20:07

Hoi allemaal ,

Ik heb sinds een maandje nu een youtubekanaal Quincy&Desi.

Ik ben benieuwd wat voor videos jullie leuk vinden om te zien wat jullie nog niet kennen , wat jullie willen leren etc.

Kijk ook even op me youtube kanaal wat ik nu heb. En als je het leuk lijkt mag je altijd abboneren nartuurlijk!

Ik upload nu verschillende dagen en niet vast.
Aankomende zaterdag verhuis ik naar een andere stalling waar ik wat meer vrijheid heb voor videos op te nemen op deze stal deden de mensen er erg moeilijk over.

Volgende week komt er zoiezo een staltour online van me nieuwe stal daarna ben ik benieuwd wat jullie leuk vinden om te zien en hoevaak per week of per maand ik videos zou gaan uploaden en wat voor dagen vinden jullie fijn?

Je mag hieronder reageren of een pbtje mag nartuurlijk altijd

Groetjess!!

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:07

Waar werk je als lifeguard?[/quote]

Zeeland, Domburg

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:42

Leuk, dit topic! Ik ben sinds kort bedrijfsmatig aan het bloggen. Zou eigenlijk ook wel willen gaan vloggen maar vind het lastig om de camera overal bij mee te nemen wanneer ik ook met de paarden aan de sjouw ben. Hoe doen andere mensen dit? Wat dat betreft zou het veel handiger zijn om met iemand samen te vloggen :)

Dit is overigens de link naar mijn huidige blogjes :) https://www.paard-en-inzicht.nl/blog/

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:52

Leuke blog en mooie website Amable!

Lifeguard kanaal lijkt me ook erg leuk, weet niet of het vaak gebeurd, maar een reddingsactie met gopro lijkt me best wel interessant om te zien bijvoorbeeld. Of wat je dagelijks allemaal doet en tegenkomt.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 15:28

Lepeltje schreef:
Leuke blog en mooie website Amable!

Lifeguard kanaal lijkt me ook erg leuk, weet niet of het vaak gebeurd, maar een reddingsactie met gopro lijkt me best wel interessant om te zien bijvoorbeeld. Of wat je dagelijks allemaal doet en tegenkomt.


Bestaan helemaal geen videos over idd en mensen hebben vaak een beeld van lifeguard die redden alleen mensen. Wij doen veel meer dan alleen dat namelijk.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 16:05

Dat ik dit topic nog niet eerder tegen ben gekomen... Ik blog en vlog op www.dreamingoutloud.nl en gelijknamig YouTube-kanaal. Momenteel staat het op een laag pitje maar ik ben wel met allerlei ideeën bezig.

Herkenbaar Amable, ik neem m'n camera vaak mee naar stal maar vergeet steeds te filmen omdat ik te druk ben met paardlief. Zeker met paardenvideo's is het handig om iemand te hebben die voor je filmt. Een goede oplossing heb ik ook nog niet gevonden, bij mij resulteert het er meestal in dat een video uiteindelijk niet online komt omdat ik vind dat ik te weinig beelden heb :')

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:15

Dobel schreef:
Ik meld me ook, ik ben ook begonnen na een hele hele lange pauze (had al account)

Ik gebruik blogspot. Kan iemand vertellen wat verschil is waarom ik bij jullie meer wordpress gebruikers zie?

Ik wil graag wat volgers opbouwen maar hoe doe ik dat? Vraag ik mensen of ?

Mijn blog is nellscreaties.blogspot.com


Ik ken blogspot ook niet, maar op WP zitten enorm veel gebruikers en ik heb mijn Tumbl en Bloglovin' account gekoppeld. Dus met 1 druk op de knop publiceer ik mijn blog ook op die platforms.

Volgers opbouwen is een kwestie van tijd, maar er zijn wat tips:
- zorg dat je minimaal 5 blogs hebt voor je gaat promoten. Het moet eigenlijk net iets teveel zijn om in 1x te lezen zodat mensen terug komen.

Ik heb wel eens een blog bezocht die gepromoot werd en dan was er niets... Tja dat is eens en nooit weer. Dan kom je niet meer terug. Ook met maar 1 artikel krijgt de nieuwe lezer te weinig info over je stijl en ideeën en dan is het moeilijk ze een 2e keer te laten komen. Dus eerst content, dan bezoekers zoeken.

- reageer op andermans blogs. Meestal kun je je eigen blog link achterlaten. Reageer wel inhoudelijk en niet alleen met "Hey kom bij mij kijken" want dat werkt natuurlijk niet. Maar als je regelmatig comments achterlaat komen mensen ook bij jou kijken.

-Word lid van bloggers platforms op bv FB of Google+ en deel je blog daar. Ook in een community geldt: eerst een relatie opbouwen voor je iets vraagt (kom mijn blog lezen). Net als met paarden trainen: eerst geven, dan vragen. :P

- Vraag vrienden je blog te delen, maar wees niet teleurgesteld als ze nee zeggen of dat niet willen.

-Zorg dat je zo foutloos mogelijk schrijft. ;)

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:18

xAlice schreef:
Pfff ik twijfel. Kan nu met 50% korting een wix pro account krijgen met eindelijk een normale domeinnaam. Maar dat voelt echt als een stap en ik weet nog steeds niet of ik het zo serieus wil nemen :+ *schijterd*

Ik ben ook weer waardeloos met posten eigenlijk. Hier is mijn verhaaltje van vandaag;
http://leauwe.wixsite.com/leauwe/single ... -nostalgia


In business we always say: take the leap before you're ready. Want je voelt je er toch nooit 'klaar' voor. Dus gewoon DOEN! +:)+

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:21

nienke_layla schreef:
Hoihoi, ik ben nieuw hier dus weet niet of het mag, maar ik ben opzoek naar bloggers voor mijn site aangezien ik nu vooral bezig ben met het YouTube kanaal.

Wil jij de nieuwe blogger zijn van Paardengevoel.eu? Dan kun je nu een motivatie sturen naar: paardengevoelyt@gmail.com

Ikzelf kom tijd tekort om Paardengevoel.eu bij te houden, ik wil namelijk meerdere blogpost in de week hebben. Ik ben dus opzoek naar meiden of jongens boven de 14 jaar die goed zijn in schrijven van verhalen. Je moet om de twee weken een blogpost naar me opsturen die goed gekeurd word en daarna op de website komt te staan met natuurlijk je naam erbij.
Je krijgt aan het einde van de maand te horen of je uitgekozen bent als 1 van de bloggers. Er is dus plaats voor meerdere bloggers.

Veel succes en ik hoor graag van je!
[ [url=m/gwcLwh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie een foutje in je foto staan: Love is as an art, moet zijn love it as an art. Toch?

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 19:47

Ik heb weer een nieuwe video online over me nieuwe stal! hebben jullie nog leuke iedeen waar ik over kan gaan vloggen?

https://youtu.be/Bhf1ggzIslg

EmilyxTessa

Berichten: 75
Geregistreerd: 31-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:16

ik heb na een best lange tijd weer een nieuwe video geüpload!



hopelijk vinden jullie hem leuk geworden en hebben jullie nog leuke ideeën voor video's of voor in vlogs ofzo?! /3 <3