Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:29

Mag ik mij ook hier melden? Ik was net van plan om een soortgelijk topic te openen toen ik zag dat er al een zeer levendig topic bestaat! En wat een diversiteit aan blogs ook, leuk om te zien :D Ik ben nog een newbie, begin Wordpress nu een beetje door te krijgen, en hoop bij jullie wat nieuwe inspiratie op te doen.

Ik ben https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:53

Ziet er mooi uit, Narya. Welkom!

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:57

Wauw! Mooi Narya!

Wat doen jullie om meer volgers te werven?

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:58

Ziet er goed uit Narya! Welkom! En je woont dus in Duitsland als ik goed begrijp? :)

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 00:13

RianC schreef:
Ziet er goed uit Narya! Welkom! En je woont dus in Duitsland als ik goed begrijp? :)


Dankjewel allemaal :D Ik woon inderdaad sinds oktober in Hamburg, Duitsland! Niet de meest exotische plek waar ik ooit gewoond heb, maar er blijven genoeg leuke dingen over om over te schrijven, van Duitse cultuur tot reizen in Duitsland :j

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 00:15

Lisitano schreef:
Wat doen jullie om meer volgers te werven?


Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Zijn er bijvoorbeeld blogverzamelsites waar jullie goede ervaringen mee hebben?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 01:07

Lisitano schreef:
Wat doen jullie om meer volgers te werven?


Voor mijn niche werkt heel goed:
- facebook
- mijn blog zelf :+
- tumbler
- bloglovin
- andere websites
- reageren op andermans blog

Wat niet (goed) werkt voor mijn blog:
- google+
- twitter

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 08:13

Mijn blog van vandaag:

CLICKER TRAINING 101: WHAT TREATS DO I USE?

What kind of treats do you use for clicker training? Is a question people ask me.

The most important thing about the treats I use is that is has to have enough value to my horse to reinforce the desired behaviour. Here are some other things to consider when you choose treats for training.

_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:16

Wat een leuke blog Narya, heb met plezier je blog over de cultuur shock met de lunch gelezen. Grappig dat dat echt zo anders is als hier in Nederland. Heb je al besloten wat en wanneer je gaat koken? Kan je geen stamppot maken? Dat is opgewarmd in de magnetron best wel weer te eten! Boerenkool, of mijn favoriet: Hutspot met een rookworst.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:14


Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:24

HippoLogic schreef:
Lisitano schreef:
Wat doen jullie om meer volgers te werven?


Voor mijn niche werkt heel goed:
- facebook
- mijn blog zelf :+
- tumbler
- bloglovin
- andere websites
- reageren op andermans blog

Wat niet (goed) werkt voor mijn blog:
- google+
- twitter

Dankjewel! Ik snap echt 0 van Tumblr :=
Dat reageren is ook een goede tip, bedankt! Het gaat mij niet eens zo om de volgers, ik doe het vooral voor de lol, maar het is misschien toch wel leuk wat extra te werven.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:08

Ik zorg zelf voor een goede SEO en daardoor komt het merendeel van mijn verkeer van zoekmachines als Google. Verder post ik soms wat in Facbook groepen maar dat zijn groepen voor bloggers onderling en daar haal je maar weinig uit. Mijn artikelen komen wel automatisch op Twitter, Facebook en Instagram en daar komt ook wel wat verkeer uit.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:56

Narya schreef:
RianC schreef:
Ziet er goed uit Narya! Welkom! En je woont dus in Duitsland als ik goed begrijp? :)


Dankjewel allemaal :D Ik woon inderdaad sinds oktober in Hamburg, Duitsland! Niet de meest exotische plek waar ik ooit gewoond heb, maar er blijven genoeg leuke dingen over om over te schrijven, van Duitse cultuur tot reizen in Duitsland :j



Ach in Nederland wonen is ook niet altijd exotisch. :+

Ik krijg mijn bezoekers via het reageren op andere blogs, twitter, facebook en zoekmachine. Niet dat ik nou hordes bezoekers heb, maar dat maakt ook niet uit.

Vandaag trouwens een blog met een TAG die wat serieuzer is. Ik vond het leuk om in te vullen.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 17:00

Tazzey hoe moet je een goeie SEO invullen. Ik snap daar weinig van :P

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 17:06

Oh dat is een beetje lastig om kort en bondig uit te leggen. Ik heb een SEO plugin waarin ik alles gemakkelijk kan invullen.

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:44

_Mara_ schreef:
Wat een leuke blog Narya, heb met plezier je blog over de cultuur shock met de lunch gelezen. Grappig dat dat echt zo anders is als hier in Nederland. Heb je al besloten wat en wanneer je gaat koken? Kan je geen stamppot maken? Dat is opgewarmd in de magnetron best wel weer te eten! Boerenkool, of mijn favoriet: Hutspot met een rookworst.


Ik heb voor een radicalere oplossing gekozen: ik heb een nieuwe baan gezocht _O-

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:17

Narya schreef:
_Mara_ schreef:
Wat een leuke blog Narya, heb met plezier je blog over de cultuur shock met de lunch gelezen. Grappig dat dat echt zo anders is als hier in Nederland. Heb je al besloten wat en wanneer je gaat koken? Kan je geen stamppot maken? Dat is opgewarmd in de magnetron best wel weer te eten! Boerenkool, of mijn favoriet: Hutspot met een rookworst.


Ik heb voor een radicalere oplossing gekozen: ik heb een nieuwe baan gezocht _O-


hahaha, dat is ook een manier :')
Nog wel in Berlijn?

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:31

Hamburg :P En ja, ik zit zelfs dichterbij huis dan voorheen :D

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:03

Tazzey schreef:
Oh dat is een beetje lastig om kort en bondig uit te leggen. Ik heb een SEO plugin waarin ik alles gemakkelijk kan invullen.

Bedankt voor de tip. Zet het op mijn to-do-list om uit te zoeken.

Ik gebruik wel categories en tags, heb nu net geleerd dat mijn dikgedrukte tussenkopjes effectiever zijn als ik ze een officiƫle layout geef (zoekmachines gebruiken dat). Zo'n SEO plugin klinkt veelbelovend.

@Lisitano: als ik op Wp een blog publiceer komt die ook automatisch op Tumbl, Twitter, Facebook, bloglovin' en LinkedIn. Op mijn website heb ik een ingebouwde plugin die samenwerkt met Tumbl. Als ik nu een blog publiceer dan komt deze ook automatisch in de Tumbl op mijn website, zo kunnen de bezoekers op mijn site http://clickertraining.ca ook direct mijn blog bekijken en alvast inlezen over clicker training.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:11

Bij mij verschilt het. Ik deel al mijn posts sowieso op Facebook en daar haal ik veel traffic uit, maar ook uit Twitter. Heb daar een behoorlijk aantal volgers (ben sowieso actief op Twitter) en mensen klikken toch snel door.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:38

En vandaag even een snelle oproep voor alle aanstaande bruidjes en al getrouwden mensen. =D

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:07

Hallo allemaal,

in verband met drukte op het werk en thuis kon ik even niet bloggen en reageeren, mijn excuses daarvoor. Maar ik heb de laatste tijd wel een beetje de discussies rondom de nieuwe dressuurproeven gevolgd, vandaar dat ik ditmaal een nieuwe blog heb geschreven:
http://horsechick.nl/2016/03/02/dressuu ... het-zover/

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:01

Goedemiddag!

Ik zit weer in dubio. Eigenlijk wil ik WordPress Premium en actief weer gaan bloggen over alles wat ik zelf leuk vind (niet bepaald een onderwerp) maar bijvoorbeeld de toerist in eigen land uithangen, is misschien ook wel leuk om over te bloggen.
In elk geval, zou dat het 99 euro per jaar waard zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:12

Nayomie schreef:
Goedemiddag!

Ik zit weer in dubio. Eigenlijk wil ik WordPress Premium en actief weer gaan bloggen over alles wat ik zelf leuk vind (niet bepaald een onderwerp) maar bijvoorbeeld de toerist in eigen land uithangen, is misschien ook wel leuk om over te bloggen.
In elk geval, zou dat het 99 euro per jaar waard zijn?


99 euro per jaar?? Voor een eigen domein en webhost? Eerlijk, ik betaal echt vele malen minder :+ zou er zelf niet zoveel geld voor over hebben.

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:25

zojuist mijn eerste blogpost geschreven, mezelf voorstellen :) nog even aanpassen met foto's maar zou hem daarna graag hier willen plaatsen als het mag..