Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:51

Maureen95 schreef:
Dankjewel!
Tazzey ik vind idd jou blog erg leuk. Ik bijt alleen extreem mijn nagels dus nagellak zit er helaas niet in voor mij. Bijtspul en nagellak helpen er helaas niet tegen :(

Erg hè. Soms werkt het bij mij wel om ze continue te lakken, dan vind ik het zonde te bijten. Maar dat houd ik vaak maar even vol. Zijn jouw nagels wel nog sterk? Mijne zijn helaas heel slapjes.


Maureen95 schreef:
Vandaag heb ik weer een gastblogger. Dit keer gaat het over yogaoefeningem die je helpen bij het paardrijden

http://www.maureenstegeman.nl/horses/5- ... ardrijden/

Wat een superleuke post!
Het lijkt me heel goed en fijn voor ruiter en paard dit toe te passen :j

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:57

Ik weet dus niet of mijn nagel sterk of slap is _O- Heb ik echt geen verstand van. Maar ik ben heel stressgevoelig dus bijt heel erg snel tot bloedens toe. Nagels krijgen bij mij geen eens de tijd om te groeien := En ik zou best wel mooie nagels willen hebben.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:01

Maureen95 schreef:
Ik weet dus niet of mijn nagel sterk of slap is _O- Heb ik echt geen verstand van. Maar ik ben heel stressgevoelig dus bijt heel erg snel tot bloedens toe. Nagels krijgen bij mij geen eens de tijd om te groeien := En ik zou best wel mooie nagels willen hebben.

Oh ja, ik bijt ook mijn nagelriemen en pulk aan de toppen. Klinkt verschrikkelijk eigenlijk :=
De blog van Tazzey inspireert me wel om het maar weer eens te proberen. Ik denk niet dat ik er ooit nog vanaf kom maar niet geschoten, altijd mis :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:05

Eigenlijk wel he. Maar ik ben het al zo gewend dat het niet meer vies klinkt _O-

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:39

Wat zonde meiden!! Een troost, ik ben ook een nagelbijter geweest. Het is écht mogelijk. :D

_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:54


happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:12

Ik had het wat druk om veel te schrijven de afgelopen tijd, maar heb wel steeds fijn jullie blogs bijgelezen, wat is iedereen druk bezig!

Ontzettend leuke post over die yoga. Ik ben zelf ook groot fan van yoga en pilates, dus leuk om te lezen wat een yoga-docente aanraadt in combinatie met paardrijden. (Ik miste alleen een beetje een introductie over de gast-blogger bovenaan de tekst) ;)

Interessante serie lijkt me dat, Mara! Ik heb helaas geen netflix, maar ga toch eens kijken of ik hem misschien een keer bij iemand anders kan kijken. :)

En, bij mij ook weer een post vandaag:
Old expressions to describe the recent weather
(Wist iemand al wat "hunch-weather" is?)

Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:22

Oeps :o . Ik heb twee maanden niks online gezet maar vandaag is er wél een artikel online gekomen. Ik heb een review geschreven over een speaker die ik gekregen heb +:)+ Ben wel blij met de foto's, nog steeds niet perfect maar goed, beter dan niks :D

ik ben van plan om elke donderdag een blogpost online te zetten :j Ik heb nu wat vooruit gewerkt, zodat ik altijd een blogpost heb als ik een keer geen tijd heb

Ik ga niet alles teruglezen (moet nog vanaf pagina 10 of zo O:) ) maar de laatste paar pagina's (en jullie nieuwe blogpost) ga ik nu wel even lezen.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:28

Ik ga later weer even bij lezen. Ik heb hier swatches van Roby Pink Kiss.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:49

Interessant _Mara_ ! Ga het zeker even bekijken vanavond!

Mijn blog staat ook even op rust, echt even inspiratieloos...

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:25

Dat van die nagels is zo ontzettend herkenbaar. Die van mij zijn zwak en breken om de haverklap af. Nu ga ik over 4 maanden trouwen en wil ik toch wel eens mooie nagels dus heb er nu een dun laagje acryl over met gellak. Hopen dat ze zooi weer wat mooier kunnen groeien en uiteindelijk dus die acryl er uitgroeit. Breken kunnen ze nu in ieder geval niet haha.

Ik zat gisteren in de trein en kreeg ineens een enorme drank om hard te lopen. Daar schreef ik een blog over. want dat was al een hele tijd niet gebeurd.

BLOG

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:32

Rian, ik zou de acryl niet laten uitgroeien. Dat laagje is zo opgebouwd dat hij de nagel sterkte geeft, als hij gaat groeien dan verplaatst dat sterkte punt zich en zal de nagel breken. Dan kun je hem beter dun laten vijlen of een nieuw laagje laten aanbrengen.

Ik heb vandaag weel een leuke glitter lak, China Glaze Ugly Sweater Party.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:34

Ja zoiets gebeurd er ook Tazzey, nou ja ik weet het fijne er niet van, maar het komt allemaal goed. :')

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:45

Maureen: ja yoga en meditatie (heb ik eens een blogover gedaan) zijn zeer goede combi's met paardrijden!

Mara, ik ga ook kijken, ik zag hem al langs komen op de Canadese Netflix.

Happypaardje: super leuke post. Ik ben dol op oude uitdrukkingen.

Tazzey: mooi kleurtje, meestal kijk ik niet eens naar roze. Ugly sweater party: hoe krijg je die glitters er zo mooi op zonder 4 dikke lagen te gebruiken? Kun je daar/heb je daar een post over gedaan/doen?

RianC altijd lastig weer beginnen na een stop. Ik denk altijd aan hoe ik me NA het hardlopen voel.

Vandaag een post over How to... train for a dressage test with clicker training.
Je kunt immers niet clicken en een beloning voeren tijdens eg proef. Wat als je paard halverwege de proef ophoud omdat hij een beloning verwacht? Hoe kun je clicker training toch effectief inzetten?

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 20:57

Sandra, bij deze glitterlak heb ik geen moeite hoeven doen om de boel er netjes op te krijgen. De glitters verspreiden zich heel mooi. Er zijn ook lakken waarbij je de glitters deppend moet aanbrengen. Ik vind het wel een goede van je, ik ging er altijd vanuit dat men wel zou weten hoe je dat moet doen. Ik ga daar zeker een keer een artikel over inplannen!

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:44

Iemand toevallig opzoek naar een verzorgpaard in Spaarndam (Haarlem)?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:52

Tazzey schreef:
Sandra, bij deze glitterlak heb ik geen moeite hoeven doen om de boel er netjes op te krijgen. De glitters verspreiden zich heel mooi. Er zijn ook lakken waarbij je de glitters deppend moet aanbrengen. Ik vind het wel een goede van je, ik ging er altijd vanuit dat men wel zou weten hoe je dat moet doen. Ik ga daar zeker een keer een artikel over inplannen!

Door jou ben ik geïnspireerd geraakt allemaal nagellak aan te schaffen. :j

Ik heb dus ook de peel off base coat. Maar als ik de glitternagellak te dik opbreng met die peel-off is het probleem dus dat het er binnen een dag af gaat. Net of de dikke laag lak te 'zwaar' is om dan nog aan mijn nagel te hechten. Ik heb soms 3 lagen lak nodig wil ik de glitters zien, en dan ook nog een kleur eronder. Deze newbie-lakker heeft een paard tips nodig. :P

Ik vind vragen zelf ook altijd fijn: dat zijn de beste blog posts voor mij. Mijn beste blogs zijn geïnspireerd op zoektermen die google geeft hoe mensen op mijn blog komen zoals clicker training werkt niet, rijden met een clicker, mijn paard bijt/schooit.

Vooral veel vragen iedereen!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 03:05


miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:24

Leuke tag Maureen95
Ik heb vandaag mijn laatste dagboek verhaal van Colombia online gezet.
Ik krijg toch een beetje heimwee als ik de foto's bekijk.
Week 7 in Zuid-Amerika

_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:56

Hé, best slim om te kijken op welke vragen mensen googlen, dan weet je bijna zeker dat je post wel succes kan hebben! Mijn post over, hoe groeien meloenen, doet het vet goed. Omdat dit ook zo ongeveer de eerste hit is op facebook als je deze vraag googled, haha.

Vandaag heb ik een blog over adressen in Groningen waar je lokaal eten kan kopen. http://levenomteeten.nl/2016/02/29/koop ... groningen/

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:02

*leest stiekem nog gezellig mee, maar gewoon wat inactiever geworden qua posten etc*

_Mara_ schreef:
Hé, best slim om te kijken op welke vragen mensen googlen, dan weet je bijna zeker dat je post wel succes kan hebben! Mijn post over, hoe groeien meloenen, doet het vet goed. Omdat dit ook zo ongeveer de eerste hit is op facebook als je deze vraag googled, haha.

Vandaag heb ik een blog over adressen in Groningen waar je lokaal eten kan kopen. http://levenomteeten.nl/2016/02/29/koop ... groningen/

Wat leuk die post zeg! Ook in de genoemde dorpen kun je leuke winkeltjes vinden met allerlei plaatselijke producten. Zeker de moeite waard om te kijken als je eens in Groningen komt :j

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:14

Dat is best slim Mara!

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:35

Handige tip Mara!

Ik schreef een blog over Barcelona. Jup alweer, maar ik mis het echt een beetje. Ach die 18 graden en zon komt hier ook wel over een tijdje. <3

puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:13


Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:23

Barcelona ziet er gaaf uit RianC! Lijkt me een leuke stad om eens heen te gaan :)

Leuke post Mara! Ik heb hem doorgespeeld aan een neef van me, die woont in Groningen. Helaas is het voor mijzelf wel ver weg, maar wie weet, misschien binnenkort eens een weekendje Groningen ofzo ;)

Ik ben zelf druk bezig met social media kanalen koppelen aan mijn blog. Deze week een post met het (voorlopige?) overzicht waar wij nog meer te volgen zijn :)