Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:58

Jeetje Bernette, wat heftig en verdrietig! Desondanks wel prachtig geschreven...

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:09


BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:17

Limoen schreef:
Ik zet hier even een stipje. Ga vanavond even doorlezen wat jullie allemaal bespreken hier. :D

Ben zelf bezig om het roer een beetje om te gooien :) Van alleen maar fotografe naar een actieve blog erbij. Ben het aan het opstarten dus moet allemaal nog wat vorm krijgen. :D Ik denk dat ik hier vast veel tips en leuke dingen kan lezen :)
Heb al veel blogs achter de schermen klaar staan om te plaatsen de komende weken :D Dat is wel echt leuk :D



Ben heel benieuwd naar jou blog. gaat dat echt over fotografie of juist over andere dingen?

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 07:26

Ricie schreef:
Ik heb nog even je vlog bekeken Mallootje, maar hij ziet er erg leuk uit! Ben benieuwd naar je volgende vlog haha


Thanks, de tweede staat intussen ook online ;-) Ik denk dat ik nu naar weekvlogs ga, deze 2 waren meer een introductie :)

@Nienke: ik ga de jouwe ook even bekijken!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:03

Ondanks dat ik het niet zo zitten om te starten qua website bouwen, vind ik het wel leuk om te schrijven! Dus stel iemand ziekt inval wegens een vakantie etc. Let me know

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 20:22

Super leuke video online! Vandaag reed ik niet zelf op desi maar iemand anders!

Wil je weten wie? kijk dan zeker de video vind hem zelf echt heel leuk!

https://youtu.be/PGLsoBeb8SU

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 01:34

Leuke video en wat een schattige combinatie! Geweldig om te zien

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:39

Ricie schreef:
Leuke video en wat een schattige combinatie! Geweldig om te zien


Heerlijk die 2

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:28

Vandaag weer de hele dag aan de nieuwe website gewerkt, gaat echt zo mooi worden! Ben er echt trots op haha!

Jammer genoeg vind mijn kat wel dat hij te weinig aandacht van me krijgt, waardoor hij af en toe ook een stukje wil typen. Zou een stuk sneller gaan zonder dat gekke beest, maar samen is wel zo gezellig!

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:33

waxmeltsenzo schreef:
Limoen schreef:
Ik zet hier even een stipje. Ga vanavond even doorlezen wat jullie allemaal bespreken hier. :D

Ben zelf bezig om het roer een beetje om te gooien :) Van alleen maar fotografe naar een actieve blog erbij. Ben het aan het opstarten dus moet allemaal nog wat vorm krijgen. :D Ik denk dat ik hier vast veel tips en leuke dingen kan lezen :)
Heb al veel blogs achter de schermen klaar staan om te plaatsen de komende weken :D Dat is wel echt leuk :D



Ben heel benieuwd naar jou blog. gaat dat echt over fotografie of juist over andere dingen?

Een combinatie is/wordt het. Fotografie, fotoshoots, honden algemeen, mijn eigen honden, lifestyle etc. ;)

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:55

Leuk, als je hem aangemaakt hebt, laat je het wel weten toch?

O ik zie nu je onderschrift. Ga vanavond even kijken.

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 22:22

Succes Limoen!

Ik heb vlog 3 online, gaat elke keer iets minder awkward :D

EllisL

Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:38

Jeetje Bernadette wat naar en nog zo jong...

Ik heb besloten dat ik met een blogplanning ga werken. Het gebeurt nu te vaak dat ik geen tijd heb om de dag voor mijn upload datum te schrijven.

Ik loop hier nogal achter met het plaatsen van mijn blogs, dus ik ga straks even kijken welke voor jullie nog interessant zijn :P

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:34

Leuke vlogs Mallootje! Vind het knap hoe je het aanpakt, zeker aangezien het nog allemaal nieuw is!

Pff, er zit voor 100 uur aan werk in de website, maar eindelijk is het naar mijn zin, dus nu kan ik nieuwe recepten gaan schrijven en inplannen. Op 1 november wil ik 'officieel' over, want dan kan ik op Blogger nog mooi zien wat de meest populaire blogs van oktober waren haha!
Voor de geïnteresseerden, hier is hij alvast: https://easykoken.wordpress.com/

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:41

Dankje Mrieeek!
Mooie site, vind het erg strak zo met die foto's. Ik kook nooit maar het ziet er leuk uit ;)

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:15

Ziet er goed uit Mrieeek! Al ging ik wel vol verwachting naar vega om daar op "niets gevonden" uit te komen. :Y)
Die categorie moet je maar snel gaan vullen O:)

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:45

Goed dat je het zegt! Ik had vanmiddag de categorieën omgezet naar tags en een dropdown te maken bovenin, maar was vergeten het rechtermenu weg te halen. Thanks! Zit inmiddels zoveel tijd in dat ik dat soort dingen ga vergeten, zucht.

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 00:28

Oh hé, hij is nu heel anders inderdaad. Handig dat je meteen ziet hoeveel recepten er in een categorie staan!

Ik heb een 'shopgenootje' geplaatst, het derde artikel in de serie waar ik producten in een bepaalde productgroep op een rijtje zet. Dit keer zijn het stapmolendekens

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:20

Ik heb eindelijk ook weer een keer wat kunnen schrijven! Ik ben erg benieuwd wat jullie mening over dit onderwerp is. :j

https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... otbreuken/

@ Laura.
Op zich wel een interessant stuk - ik gebruik geen dekens, maar leuk om te zien wat er bestaat - ik mis alleen wel echt je eigen mening. Ik zag een zelfgemaakte foto van een paard met zo'n deken. Maar welke heb jij. Wat vind je er van? Waarom heb je die gekozen etc. Dat zou het voor mij echt af maken.

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:37

Isabel_k schreef:
@ Laura.
Op zich wel een interessant stuk - ik gebruik geen dekens, maar leuk om te zien wat er bestaat - ik mis alleen wel echt je eigen mening. Ik zag een zelfgemaakte foto van een paard met zo'n deken. Maar welke heb jij. Wat vind je er van? Waarom heb je die gekozen etc. Dat zou het voor mij echt af maken.


Ik benoem heel bewust niet welke ik heb en wat ik er van vind. Daar heb ik mijn review artikelen voor. Het doel van 'shopgenootje' is een overzicht te geven van wat er verkrijgbaar is.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:08

Ik vind dat juist wel heel erg goed, een onafhankelijk artikel!

Hier vandaag ook weer een nieuw artikel online, over peuters en hun wondere wereld en dingen die ik er niet aan begrijp (en toch ook weer wel) :')

Ik heb m'n layout iets aangepast, in plaats van een rij aan blogs heb ik ze nu twee aan twee. Ik merk wel aan m'n resultaten dat dat meer uitnodigt om door te klikken :j

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:19

Vandaag heb ik mn paard al weer 2 jaar. De tijd gaat onwijs snel het voelt nog als de dag van gister dat ik haar kreeg! heb van alle leuke en minderleuke dingen een video van gemaakt!

https://youtu.be/26Dbsh2_a3U

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:46

Leuke artikelen allemaal en ook een hele leuke vlog quincydesi!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 15:18

Ziet er erg mooi uit die wordpress site Mrieeek!

Leuke en mooie blog Isabel, erg goed om te lezen zo. De vlogs heb ik nog geen tijd voor om bij te kijken. Ga ik vanavond denk ik even doen! Erg benieuwd naar....toch blijft het ook wel prikkelen om te gaan vloggen!

Ik heb net ook weer een vlog geschreven. Dit keer over een gebied natuur wat ik zelf erg mooi vind. De Amsterdamse Waterleiding Duinen. Ook heb ik nog een wat technische aanpassing gedaan. De foto's zijn nu aanklikbaar en openen in een lightbox zodat ze ook gewoon op groter formaat te bekijken zijn.

http://www.ricardoernst.nl/standaard/ee ... je-natuur/

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:05

Leuke blog! Mooi gebied, dat kende ik niet.