Ja, heb het op Facebook gezien en op het hondenforum. Het is zijn manier van uitlaten. En dan ook nog op een straat waar allemaal auto's rijden. Maar kennelijk is hij nog steeds niet herkend.
Isabonny
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-15 14:53
Uitlaten? Meen je dat nou? Dus die hond is nog steeds bij die baas?
Laatst bijgewerkt door Isabonny op 23-11-15 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Ieder wel denkend mens begrijpt dat dit niet zo werkt.
Isabonny
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-15 15:03
idd, dat doe je toch niet op zo'n drukke weg. Het arme dier wordt bijna aangereden!
Bambolina
Geplaatst: 23-11-15 15:03
Whuh
Een hond die ik goed ken is ook dol op achter de auto aan rennen. Maar dat gebeurt alleen op afgelegen landweggetjes (waar geen andere auto's komen) en hooguit een paar honderd meter op fietssnelheid.
Maar dit?? Op de openbare weg en zo hard bij je hond wegscheuren? onbegrijpelijk. Goed dat ze z'n nummerbord hebben!
Ik zag net ook een filmpje op facebook voorbijkomen van iemand die ook de hond uitliet vanuit de auto, waarbij het arme ding zelfs aan de riem liep. Was omgeving Naarden geloof ik. Onvoorstelbaar
1 in de omgeving Den Helder iemand die zijn hond uit de auto zet en 1 in de buurt van Naarden dat schijnt iemand te zijn die de hond zo uitlaat, zijn 2 verschillende honden dacht ik
Lui om lekker te wandelen. Waarom neem je dan een hond??
xXLiekeXx
Geplaatst: 23-11-15 15:24
Dit gebeurd bij ons ook regelmatig op de uiterwaarden, lees: rustig half verhard weggetje
Afgelopen zondag was ik er de hond aan het uitlaten toen er een auto langskwam. Auto was alweer voorbij toen er nog is twee honden aan kwamen. De hond waarmee ik liep is absoluut niet vriendelijk richting onbekende honden. Gelukkig had ik haar net in mijn auto gezet, alhoewel ze dus wel de auto afbrak van binnen. De vrouw was nergens te bekennen en de honden bleven rondom mijn auto dwalen. Ideaal.
Is nog wat minder erg als in het filmpje, alhoewel het in beide gevallen erg ondoordacht is.
Zoolgangster
Geplaatst: 23-11-15 15:27
Het is inderdaad de opstelplaats voor de veerboot naar Texel... maar ondertussen moest er wel een bestelauto uitwijken voor deze hond. Oftewel: dit gaat goed tot het fout gaat...
ponyparadijs
Geplaatst: 23-11-15 15:29
Er zit er nog 1 in de auto.
smurfje
Geplaatst: 23-11-15 15:29
Ja er is een filmpje van hier uit de regio waar iemand vanuit zijn auto de hand aan de lijn laat mee rennen.
Maar hier in de regio schijnt het ook heel normaal om je hond op de heide met je scooter (los) uit te laten. En dan vooral niet op het fietspad blijven met je scooter maar over de wandel paden
Ik ken ook iemand die dat doet, als hij dan zijn hond mee nam ergens naar toe mocht hij in zijn straat even rennen. (= afgelegen) Maar op zo'n drukke weg?