Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:30

Ik ben wel heel nieuwsgierig of mijn ene tas door de douane komt... := wanneer wordt iets als kopie beschouwd? Ik heb er niks over kunnen vinden op google (of ik zoek verkeerd :o )

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:33

Nikkii026 schreef:
Ik heb 7 bestellingen gedaan vorige week, vandaag de 1e binnen gekregen in 6 dagen! Van die korte shorts voor vakantie, die je onder je rokje/jurk kan dragen :D


Heb je een link?

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:36

Hier waren de wasbolletjes gisteren eindelijk gearriveerd.
En een nagellak correctie stift met 3 extra stiftpunten.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:58

Grainey schreef:
Wat is het ineens rustig hier, is iedereen aan het wachten op de bestellingen? :)

Hoe is het met de diamantschilderijtjes eigenlijk? Hoever zijn jullie? :)

Ik wacht nog op mijn bestellingen, ik hoop heel hard dat mijn tas die afgelopen dinsdag verzonden is er voor de 27e mei is, zodat ie mee kan op vakantie :j ik vermoed van wel omdat alles hier binnen 3/4 weken binnen is, maar we gaan het zien :)

Ik ben ook van plan om klemmetjes voor een armbandje of een mini-glazen flesje voor aan een ketting te bestellen waar je iets in kunt doen, maar wat moet ik er met 50... >;) wel heel leuk, ze hebben er echt alles voor DIY, je kunt zelfs je eigen mini bloemstukjes in die glazen flesjes maken <3

http://nl.aliexpress.com/item/50set-3x1 ... 48522.html

Ik heb al 1 schilderijtje af, ben met nr 2 bezig. Heb er nog 5 na deze! :')

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:50

Michelleex schreef:
Nikkii026 schreef:
Ik heb 7 bestellingen gedaan vorige week, vandaag de 1e binnen gekregen in 6 dagen! Van die korte shorts voor vakantie, die je onder je rokje/jurk kan dragen :D


Heb je een link?

Deze, ik heb de zwarte en roze/huidskleur:
http://s.aliexpress.com/IFfIja2m

Zijn dun en erg elastisch, schrok even toen ik ze uit het zakje haalde, omdat ze echt super klein waren :P Vind de prijs - kwaliteit verhouding in ieder geval goed! :D

DebGizmo

Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:13

Hier heelys voor dochters besteld bij twee verschillende verkopers. Eerste paar na 3 weken binnen, tweede paar wacht ik nu 8 weken later nog steeds op. Er staat al wel sinds dinsdag dat het pakketje 'The item has been processed in the country of destination'. Ben benieuwd hoe lang t nog zal duren

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:19

Hier vandaag de wasballetjes binnen gekregen. Gelijk bij de witte was in de machine gedaan dus zullen morgenvroeg het resultaat wel zien.
Hebben geen huisdieren maar mijn lange blonde haar zorgt voor irritatie bij vriendlief dus hopelijk haalt dit er een deel uit.

Diamant schilderij is bijna af. Maak ff een foto als ik hem af heb en post dan wel. Lief vind hem mooi worden en dat zegt veel haha!

Net vandaag een schilderen op nummer besteld. Nog tempered glass onderweg en een thermometer voor in de oven (draaischijf is verlopen en herstellen is kl"te werk dus misschien kunnen we het zo oplossen.

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 09:21

Heb 2 paar schoenen en een bikini besteld, ben benieuwd :') :D

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 10:51

Gister weer babypakje binnen gekregen. Dit keer geen omgedraaide broekspijpen :')
En nog paar schoenen voor schoonmoeder besteld haha :') Die vond het allemaal wat, dat alles zo op ali express stond :')

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:34

MarliesV schreef:
Hier vandaag de wasballetjes binnen gekregen. Gelijk bij de witte was in de machine gedaan dus zullen morgenvroeg het resultaat wel zien.
Hebben geen huisdieren maar mijn lange blonde haar zorgt voor irritatie bij vriendlief dus hopelijk haalt dit er een deel uit.

Diamant schilderij is bijna af. Maak ff een foto als ik hem af heb en post dan wel. Lief vind hem mooi worden en dat zegt veel haha!

Net vandaag een schilderen op nummer besteld. Nog tempered glass onderweg en een thermometer voor in de oven (draaischijf is verlopen en herstellen is kl"te werk dus misschien kunnen we het zo oplossen.


Welk schilderij van schilderen op nummer heb je besteld? :) Ben wel benieuwd hoe de verf kwaliteit is enzo. Is zoiets helemaal compleet met penseel en al?

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:21

Mijn diamant schilderij vordert langzaam haha. Vind het wel echt super leuk en je bent zo een uur verder. Een collega heeft er ook één besteld, maar die gaat echt als een malle! Overigens verklaren onze andere collega's ons voor gek als we het erover hebben op het werk :)

MyKayleigh

Berichten: 356
Geregistreerd: 01-08-09
Woonplaats: Provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:50

Mijn diamantschilderij is inmiddels af, weer een nieuwe besteld, het is toch wel heel leuk :-)
Afbeelding
Ik krijg de kleuren er niet zo mooi op door de schittering.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:48

Ik heb gisteren drie pakketjes binnen en vandaag weer 2 :+
Een ketting die me best tegenvalt. Echt zo'n nep gouden kleur (en nee, voor 1,80 had ik geen echt goud verwacht, maar deze heeft echt zo'n neppe, cheap plastic kleur) en een make-up kwast. Die lijkt wel goed te zijn. Verder gisteren voor mijn vriend een horloge en telefoonhoesje en de bekende wasbolletjes. Ben ze vanmorgen wel vergeten bij de was in te gooien bedenk ik me nu.

Mijn trui is weer terug naar China verzonden omdat ik hem niet op tijd opgehaald had bij het postkantoor (ze hadden me daar nooit bericht van gestuurd). Maar de koper zei dat hij hem weer terug zou sturen als hij hem weer ontvangen heeft :D En dan blijf ik het pakketje als een arend volgen :')

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:56

MyKayleigh schreef:
Mijn diamantschilderij is inmiddels af, weer een nieuwe besteld, het is toch wel heel leuk :-)
[ [url=m/QRbbBv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik krijg de kleuren er niet zo mooi op door de schittering.


Wauw! Die is supermooi! :wow: wat een mooi effect geeft dat _/-\o_

Ik ben maar begonnen aan een zeer lang project van borduren wat ik al eerder op Ali besteld had, een 'A Perfect summer day' van Thomas Kinkade borduurpakket maar het huis was niet mooi (fel blauw dak en een geel/oranje huis in 10 zeer felle kleuren >;) ) dus die ben ik met mijn eigen inspiraties aan het maken, dat zal nog wel een hele poos duren voordat die af is, maar daarna, wie weet :j
Dit moet m worden:

Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:52


geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:55

Ze zien er erg gaaf uit, maar ben benieuwd wat de kwaliteit is.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:03

Die rugzakken zijn zeker leuk, bijna nostalgie, ik had vroeger ook zoiets :)

Hier is inmiddels het eerste telefoonhoesje binnen. Netjes 10 dagen onderweg geweest.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:08


Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:44

Die met die uiltjes <3 ik heb ook geen idee over de kwaliteit, ik heb 2 tassen besteld, waarvan 1 rugtas:

http://nl.aliexpress.com/item/2016-Earl ... 64100.html

Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, en inderdaad bij de kruidvat/trekpleister hebben ze ook dit soort rugtassen, wij hebben een blauwe met uiltjes bij de kruidvat weg, zijn ongeveer even duur al bij Ali :)

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 10:10

Die is leuk, maar volgens mij wel klein :o

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:50

Afbeelding deze heb ik besteld.
Penselen zitten er bij volgens de beschrijving maar geen lijst. Is dus een opgerold stuk doek om te beschilderen.
Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van het doek en de verf. Laat het wel weten.

Dat borduurwerk hier boven is gaaf qua project. Ben benieuwd hoe het resultaat wordt.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:29

Net 2 telefoonhoesjs besteld. Ben benieuwd, paypal was geen optie om te betalen... Dus maar via Ideal gedaan...

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:47

luxje schreef:
Die is leuk, maar volgens mij wel klein :o


Klopt, daar heb ik de tas op uitgezocht ;) de tas is voor als ik op reis wat water en eten mee wil hebben, dus dat is het heel handig voor. Ik wilde ook per se een met ritsen tegen diefstal dus vandaar :)

En MarliesV, die is mooi! +:)+ ik ben heel nieuwsgierig naar hoe het pakket er precies uitziet, of die details er ook uit komen. Bij mijn borduren was dat niet gedetailleerd, volgens de beschrijving zou het huis zo worden, heel anders dan de verkoopfoto:


Afbeelding
Dat was eerst wel even een schok, want dat is echt spuuglelijk -O- Maar het was maar 18 euro, het stramien is 120 x 80 cm (gigantisch), voorbedrukt en het garen is het echt DMC garen. En als je hier dat hier zou bestellen kost het 60 euro :wow: Dus ik heb voor 5 euro bijbesteld aan DMC en ben het nu zelf aan het invullen :)

Wat trouwens wel weer bijzonder is, dat je alleen het huis en de paarden hoeft te borduren. De bomen en het gras zijn al voorbedrukt met een 'kruissteek' effect (5D effect noemen ze dat) dus het lijkt alsof ik al heel veel heb gedaan, en ik moet zeggen, het effect van borduren met dat voorbedrukte is echt wel heel mooi, dat kunnen ze wel daar! :D

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:47

Net weer een hele lading besteld bij ali.

Afbeelding

Ook deze besteld, dus ben benieuwd.

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:50

Ooow die zijn leuk! Heb je een linkje? :D

Er mogen van mij nog wel meer linkjes van leuke dingen gedeeld worden :D Gelukkig totaaaal niet ali verslaafd