Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:32

Ik ben nu aan het wachten op een statief en een sport top :D

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:54

Ik heb een mooie, heb gisteren wat besteld (echt geen foute prijs, kwam diverse tegen die ongeveer hetzelfde kosten, kies dan uiteraard wel de goedkoopste al scheelt het maar 3 cent, maar nu een heel mooi zeurbericht wat ik uiteraard negeer. :
Citaat:
I am so sorry and so guilty of my fauit about a wrong price, this product real price is more then it ,but now it showed a big wrong price.I know when you see it, you must be happy and look forward to receive it.
Iam so desperate now,over 50 orders now. if you will not help me,my boss wants to fire me now,and very angry for my mistake due to ruining a store,.I need you help,to express my appreciate, I have one idea,Could you Apply for cancel the order, and could you choose the reason "other reason"
Because the refund to you be quickly if you use this reason,
And if you have any problem, please feel free contact us,
We will try our best service for you
I promise, and I am an honest girl, a new employee,graduated from university. Please help me, and thank you again, time is ergent,sorry again...Dear,I wait for your kind reply.
Best regards,


Mooi detail: de prijs is nog niet aangepast. Dus onzin. daarnaast verkopen anderen het ook rond dezelfde prijs. Ik kan er wel om lachen, maar eigenlijk denk ik van heb je het niet op voorraad ofzo? Ik cancel uiteraard niets, wil alleen maar mijn produkt. Je zou bij Ali een klacht moeten kunnen indienen over zulke ongewenste berichten.
En nog een mooi detail: er staat geen naam bij.
:D :D :D :D

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:25

Ik snap je bericht niet?

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:42

bobje26 schreef:
Ik snap je bericht niet?

Wat snap je niet aan de quote?
Je koopt iets, en dan krijg je een bericht van de verkoper om het te cancellen want het zou de verkeerde prijs hebben, blabla en dan 'ik heb aan de universiteit gestudeerd', 'tijd dringt', enz. Hoop gezever.

Nou, als het de foute prijs heeft, dan pas je het direct aan, is niet gebeurd, daarnaast verkopen anderen het ook voor ongeveer dezelfde prijs. Dus het gaat hier om een smoes.
En eigenlijk zou Ali een optie moeten hebben om over dit soort verkoper berichten een klacht in te dienen, want ze zijn totaal irrelevant.

Maar ik kan er ook wel om lachen. Ik ga er van uit dat ze het versturen. Het bericht is gewoon enorm zielig en grappig tegelijk. :D :D :D :D :D :D

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:51

Ik lees die berichten dus echt nooit, bij veel bestellingen krijg je die berichten.. Uiteindelijk komen de pakketjes gewoon aan :')

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 10:22

Ik vind het flauw... Maar goed.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 10:25

Wat vind je flauw?

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 11:26

bobje26 schreef:
Ik vind het flauw... Maar goed.
ik vind het eigenlijk wel interessant om te lezen dat dit soort berichtjes vaker voorkomt. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en begrijp de reden ervan ook niet zo goed. De prijs is ongeveer gelijk aan soortgelijke artikelen, wordt niet aangepast en ze moeten het bedrag terugstorten. Wat levert het ze dan op :?

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 11:52

berichten over hoge verzendkosten krijg je ook vaak helaas

fjordjes

Berichten: 12035
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:34

Kreeg ik ook ik negeer ze gewoon dan moeten ze de prijs maar aanpassen in hun winkel. Uiteindelijk komt het toch wel aan.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:35

Had ik laatst ook ja, heb er niet op gereageerd. Verzendkosten zouden hoger zijn. Trap ik niet in :P

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:03

Het is nog niet verzonden. Maar ik annuleer niet.

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 18:29


xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 18:46

Kan je die smartwatch ook connecten met je telefoon?

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:21

xx_Irisje schreef:
Kan je die smartwatch ook connecten met je telefoon?


Ja! Er is een speciale app en hij kan ook met Google fit.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:06

Zie ik dat goed, geeft die usb-lader ook het voltage van de accu weer? Dat zou wel handig zijn.

Die activity-tracker klinkt ook goed. Geeft die ook meerdere mogelijkheden voor sporten aan?

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:46

Siamsmeesje schreef:
Zie ik dat goed, geeft die usb-lader ook het voltage van de accu weer? Dat zou wel handig zijn.

Die activity-tracker klinkt ook goed. Geeft die ook meerdere mogelijkheden voor sporten aan?


Ja klopt!

Volgensmij kum je via google fit de sport kiezen en houdt de activity tracker het dan bij.
Ik heb het nog niet alle opties uitgeprobeerd.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:14

Dan ga ik er eens serieus over nadenken of ik mijn huidige lader zal vervangen (de eraan vastzittende telefoonhouder is nl niet geschikt voor huidige telefoon :=)

Dan moet ik me ook maar eens verder verdiepen in google fit, want ik wil iets hebben om mijn motivatie voor de laatste kilo's verder op te schroeven <<)
Volgens mij heb ik die activity tracker nu in 2 verschillende aanbiedingen gezien bij hetzelfde bedrijf, voor verschillende prijzen -O-
Als iemand even mee wil kijken (nr 2 en 3 van de hot deals)?
https://lerbyee.nl.aliexpress.com/store/3564008?spm=a2g0o.detail.1000002.2.2b221087iMlnaH

Ik kan soms zo knullig bezig zijn on-line :roll:
Dus ik zal me niet verbazen als ik ergens een miniscuul dingetje over het hoofd heb gezien wat ze dus verschillend maakt :=

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:11

Vind het zo vervelend dat ik die links niet openkrijg. Ik kom ook gewoon op de startpagina terecht. Cookies verwijderen helpt niet. Iemand een idee?

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 10:26

ZE houden aardig vol met het niet versturen van het besteld plastic zeepaardje. Ik ga echt de bestelling niet cancellen, de prijs is nog steeds niet veranderd, dus een mooie smoes.

fjordjes

Berichten: 12035
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 11:14

Hoe lang moet je een verkoper de tijd geven om te reageren? Ik kreeg dinsdag een item die stuk was. Meteen een berichtje met foto gestuurd naar de verkoper maar tot op heden geen antwoord. Moet ik dan alsnog een dispute openen?

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 11:34

fjordjes schreef:
Hoe lang moet je een verkoper de tijd geven om te reageren? Ik kreeg dinsdag een item die stuk was. Meteen een berichtje met foto gestuurd naar de verkoper maar tot op heden geen antwoord. Moet ik dan alsnog een dispute openen?

ja, dat doe ik direct. Want grote kans dat ze helemaal niet reageren. Dat is mijn ervaring.

fjordjes

Berichten: 12035
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:50

Toevallig kreeg ik een berichtje van de verkoper en die bood me 1 dollar korting op een volgende bestelling. Nou daar heb ik ook wat aan.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:45

fjordjes schreef:
Toevallig kreeg ik een berichtje van de verkoper en die bood me 1 dollar korting op een volgende bestelling. Nou daar heb ik ook wat aan.


:')

Ik heb een supergaaf telefoonhoesje besteld. Benieuwd hoe lang het duurt. Laatste bestelling was een diamond painting en die was na een week al binnen.

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:18

fjordjes schreef:
Toevallig kreeg ik een berichtje van de verkoper en die bood me 1 dollar korting op een volgende bestelling. Nou daar heb ik ook wat aan.

Niet akkoord mee gaan!
Gewoon nogmaals aangeven dat je je geld terug wil en als ze nogmaals met zo'n aanbod komen of gewoon niet reageren binnen zeg 5-7 dagen een dispute openen en daar een screenshot in zetten van de communicatie zo ver en dat je niet akkoord gaat met hun 'oplossing'.
Komen ze bij het dispute weer aanzetten met die oplossing gewoon klikken op niet akkoord en de tijd laten lopen tot AE ingrijpt.