Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 22:42

Heb ook gewoon alle linkjes kunnen openen :))

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 00:08

Vreemd dat het bij de ene wel lukt en de ander niet.. Ik kan ze trouwens zelf ook niet openen ookal heb ik de app. Kom namelijk ook bij startpagina uit haha.

Voor deze prijzen kijk ik er niet raar van op als het eens keertje wat vervaagt. Het is leuk voor een korte of langere tijd, zal het wel zien hihi :)

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 00:29

Voor de mensen die de linkjes niet hebben kunnen openen: :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 00:34

De kattenkruid vissen zijn wel grappig maar helaas niet zelf navulbaar en er zit nauwelijks geur aan. Zien er wel heel grappig uit als de kat ermee ligt te rollen.

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 00:37

F_Orumster schreef:
De kattenkruid vissen zijn wel grappig maar helaas niet zelf navulbaar en er zit nauwelijks geur aan. Zien er wel heel grappig uit als de kat ermee ligt te rollen.


De reden dat ik er spray bij heb gekocht hihi. Om soms en dan even op te spuiten zodat toch de geur wat erop blijft. :j

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 08:53

Voor degene met de schoenen vraag, altijd even je voeten opmeten en aan de hand van de recensies en de maattabel kun je de beste maat bestellen. Als je bij hun uitgaat van bijv maat 40,kan het zo een paar maten kleiner zijn, dus goed opletten!

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:21


Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:05

Heeft iemand een leuk linkje voor een naambordje op onze nieuwe stal? Heb een sticker besteld maar die viel nogal tegen...

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:37

voor de honden: ik heb inderdaad ook zo;n plaatje laten graveren. Effe puzzelen hoe je je voorkeuren in je commentaren krijgt maar poeh hé voor een paar euro zo'n naamplaatje in de bus. Grandioos toch!?

ik heb ook nog een fijne riem makkelijk in je zakken past https://nl.aliexpress.com/item/Dog-Pet-Lead-Leash-for-Dogs-Cats-high-Quality-Nylon-Walk-the-dog-leash-Selectable-size/32736245599.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.26534c4d37PTWv

en ik heb dus een grote hond, en kreeg als tip om een oud ledikant matras (120x70) te gebruiken als ligbed. Die zijn goed aan te komen, is geen 2de hands markt voor ivm hygiëne . Als hoes heb ik de XL gepakt van deze: https://nl.aliexpress.com/item/Huisdier-Vervanging-Hond-Bed-COVER-Omkeerbaar-Wasbaar-Kennel-Mat-Gezellige-Warme-Nest-Bed-Cover-Soft-Warm/32885584289.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4deaateW en past perfect

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 15:26

Heerlijk dat aliexprexx :D

Ik ben oozoek naar van die haakjes die je aan een desing radiator kan hangen, me suf gezocht op ali, dus uiteindelijk een bericht naar een verkoper gedaan die een breed assoriment "gewone" haken heeft, met in mijn bericht wat voorbeeld foto's.
Dus krijg een bericht of het perse het zelfde ontwerp moet wezen, wat mij betreft niet, als het maar aan de verwarming kan. Krijg ik wat doorgestuurd, nope, zit geen haakje aan de achterkant voor aan de verwarming. Dus ik nogmaals duidelijk proberen te maken dat het aan een design radiator moet. Krijg ik wederom een voorbeeld door gestuurd met wederom een haakje wat niet aan de verwarming kan :')
Ik denk dat zijn engels niet zo goed is, of dat van mij :')

Dus, mocht iemand van zulke haakjes weten bij ali :')
Ik zocht op radiator robe hook, ander zoek suggesties? Robe al vervangen door towel en gewoon in het nederlands gezocht, maar niks gevonden :+

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 23:40


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 00:45

Ik heb inderdaad gezocht op foto, maar krijg dan echt de meeste rare opties :')
Ik zoek dit soort haakjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hoeft natuurlijk niet het zelfde te zijn, maar wel het zelfde idee :)

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:01


8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:20

Weet iemand hier iets over douane en afhandelingskosten enzo?

Ik heb een paar schoenopbergers besteld voor 16 euro.. nu krijg ik een brief van postnl, heb wat gegevens moeten invullen en factuur moeten sturen.. en nu lees ik hier en daar dat je dan toch afhandelingskosten moet betalen (13 euro, voor een pakket van 16 euro?! 8)7 )
Iemand hier ervaring mee? Kan ik het pakket dan gewoon laten terugsturen of niet aannemen?

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:03


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:31

Ik zie die honden penningen voorbij komen, ik zou er ook graag wat bij hebben zodat ik niet bij het wisselen van halsband ook steeds de penning om hoef te zetten. Iemand een tip voor welke verkoper betrouwbaar is daarmee?

Alja

Berichten: 25605
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:53

Miss dat iemand mij kan helpen
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor in de auto
Ik zou hem graag in mijn ventilatie rooster willen steken maar nu heb ik het ventilatie rooster niet aan de voorkant van mijn dashboard maar aan de bovenkant
Iemand die mij kan helpen?

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:10

Alja schreef:
Miss dat iemand mij kan helpen
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor in de auto
Ik zou hem graag in mijn ventilatie rooster willen steken maar nu heb ik het ventilatie rooster niet aan de voorkant van mijn dashboard maar aan de bovenkant
Iemand die mij kan helpen?


Ik dacht ook dat dit geniaal was.
Maar let ermee op dat als je de verwarming aanzet dit echt niet handig is. Ik had daar nooit over nagedacht.

Moet eigenlijk ook een andere.

En heeft iemand een linkje voor penningen? Wil er een aan mijn zadel hangen met telefoonnummer :j

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:56

11-11 is er weer sale :D *\o/*

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:59

Iejoorr schreef:
11-11 is er weer sale :D *\o/*


Ik dacht dat sale op Ali altijd meer een soort nepkortingen waren? Doordat de prijzen eerst omhoog zijn gegooid? :=

mvdende

Berichten: 5697
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:18


HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:56

Alwiene schreef:
Ik zie die honden penningen voorbij komen, ik zou er ook graag wat bij hebben zodat ik niet bij het wisselen van halsband ook steeds de penning om hoef te zetten. Iemand een tip voor welke verkoper betrouwbaar is daarmee?



https://s.click.aliexpress.com/e/chVBYW6k :j

Jorinda

Berichten: 13461
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:35

Wij hebben hier twee van: YVYOO halsband rvs hond kat tag Gratis graveren Huisdier kraag accessoires ID tag naam telefoon Dierbenodigdheden AA
http://s.aliexpress.com/EjQ7B3YR

Erg tevreden. Kwaliteit is goed, levering was snel en wat erop staat klopt ook met wat ik had opgegeven. :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:00

8nnemiek schreef:
Weet iemand hier iets over douane en afhandelingskosten enzo?

Ik heb een paar schoenopbergers besteld voor 16 euro.. nu krijg ik een brief van postnl, heb wat gegevens moeten invullen en factuur moeten sturen.. en nu lees ik hier en daar dat je dan toch afhandelingskosten moet betalen (13 euro, voor een pakket van 16 euro?! 8)7 )
Iemand hier ervaring mee? Kan ik het pakket dan gewoon laten terugsturen of niet aannemen?


Factuur opsturen :) als daar een bedrag van 16 euro op staat dan gaat het pakket zonder kosten verder :)

Die 13 euro is een vast bedrag voor de inklaring :) daar bovenop zou dan 21%btw berekend worden :) bij een bedrag boven de 22 euro tot 150 euro.
Boven de 150 euro krijg je 3 soorten kosten: inklaringskosten + btw + invoerrechten

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:08

Oh dat is goed nieuws :D
De factuur is inderdaad al opgestuurd, dus dan hoop ik dat het pakket alsnog binnenkort aankomt zonder extra kosten :D