Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heerlijk!
Sjolvir schreef:Ach... sommige mensen maken het achteraf nog leuker dan dat het filmpje al was.
Vandaag verenigings genoot, die mijn dag fantastisch maakte.. (noem maar geen namen, dan gaat ze slaan).
Of ik die video had gezien van die man met down syndrome die GP reed.. hij ging bij de changementen om de pas, alle kanten op en toch deed dat paard zijn changementen..![]()
Moet ik nog uitleggen dat ik toen al van het krukje af lag in de bak...![]()
![]()
Ik: ehh, je bedoelt dat filmpje van van de week met die man met hoge hoed op?
Zij: ja filmpje dat XXX had gedeeld.
Ik: ehhh, dan denk ik dat je TT bedoelt en die kan gewoon serieus goed rijden.
Zij: Neeeehhh, was iemand met down syndrome ging alle kanten op. (proest viel weer bijna van krukje)
Ik: dat is toch echt TT hoor, niks niet DS, hij is gewoon jou en mij heerlijk belachelijk aan het maken met zijn persiflage op wedstrijd ruiters. NIet gezien hoe hij achterover hangend te paard toch niet aan het bit hangt? En hoe hij zwaaiende met zijn benen, toch niet er mee schopt?
Na enig overtuigen is het me gelukt.. Ze geloofde het.
Maar ehh. TT of moet ik zeggen BK, goed gedaan ze trappen er met open ogen in!!! Het is net echt....blijkbaar.
Heb dus gewoon 2 x lol gehad over het filmpje, dit van vanmiddag sloeg wel alles.
bruintje123 schreef:Sjolvir.
Die vereniging genoot heeft dan toch ook het verstand van een aardbei zeg.
Ik geloof dat ik die nog veel meer oogekloot zou hebben en haar domme verhaal nog extra dimensie gegeven zou hebben.

)
)